Автор |
Съобщение |
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Облегалка за главата
Купих си предна седалка от Gron,много запазена, но искам да сменя тапицерията.За целта требе да сваля облегалката за главата.Моите седалки са от старите и нямат облегалки.Ако е възможно да ми обясните как се сваля облегалката за глава.
|
Неделя, 27.04.2008 г. 15:05 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
изваждане
Заставаш зад седалката,накланяш облегалката напред,задържаш с крака облегалката и с двете ръце започваш да удряш отстрани ниско до долния краи нагоре по облегалката за глава и тя трябва да излезе нагоре.Тръбите които са в седалката имат релефни вдлъбнатини и там влизат едни плоски пружини и трябва да се преодолее съпротивлението им.Ако не може опитай да вмъкнеш нещо между нея и седалката и пак удряне нагоре и последното което се сещам да вържеш с въже облегалката за глава и отсечено да дърпаш докато се извади,като може да се почуква от едната или другата страна за да се раздвижи.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Неделя, 27.04.2008 г. 16:16 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Начи откопчававш тапицерията от задния долен край на седалката,изхлузваш я нагоре,баркаш и освобождаваш пружините
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 27.04.2008 г. 18:44 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
на облегалката вътре в седалката има едни срезове и в тях законтря пружина като тел. просто трябва да я натиснеш напред с доста усилие
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Неделя, 27.04.2008 г. 20:20 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Искам дапопитам още нещо:моята седалка е от старите ,без облегалка за главата и преместването "напред-назад" е по-различно от новата която закупих.Gron ми я е продал с релсите заедно.Та питането ми е :трябва ли да смвням релсите или може съсстарите, и ако требе да се сменят как става ,че май като гледам за заварени!
|
Неделя, 04.05.2008 г. 23:08 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Е пробваш - ако паснат релсите - радваш, ако не - режеш ги и заваряваш новите
По-добре сложи хубави комфортни седялки от някоя "западна" кола - лично мнение
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Неделя, 04.05.2008 г. 23:11 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
по принципа требва да станат 1:1. трябва да отвиеш нимбус или инбус болтовете кой както иска да им вика. и да сложиш новата. мисля че беше шестограм осмица
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Понеделник, 05.05.2008 г. 15:45 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
На стария модел релсите са заварени за купето, докато новите са на шестограмни болтове. Трябва да отсечеш старите релси със секач или флекс. Има принципна разлика между двата модела - на стария фиксирането на седалката при движение напред-назад е в дупки в самата релса, а при новия - има малка релсичка с дупки отстрани (затова и не е нужно да се гресира редовно за да се движи нормално), така че надали са съвмесими.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 09.05.2008 г. 12:12 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Видях ,че мойте релси за заварени,ще ги отрежа с флекса.Дотук добре ами новите пак ли трябва да ги заварявам?Ако опира до заварка требе да го закарам на майстор а с майстори хич не ми се занимава.
|
Петък, 09.05.2008 г. 23:01 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
И сам ще можеш да се справиш Не е кой-знае колко сложна една заварка Правиш няколко тренировки с 2 тръби и после смело по колата
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Петък, 09.05.2008 г. 23:02 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Новите се хващат с болтове. Само трябва някак си да бръкнеш под издатините, на които сега ти е заварена релсата да завреш гайките.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 09.05.2008 г. 23:04 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Oблегалката за глава разбрах как се сваля и я свалих.До тук много добре!Искам обаче пак да питам относно монтажа на новата седалка.Аз ще махна старите релси.но как да монтирам новите?!Гледам ,че на новите релси които се мнотират с болтове иам отвори,но те са много големи.И друго да попитам аккви са болтоветв оригинални за монтаж?И как се свалят релсите на новите седалки?Батя трабахтаджии помагайте ,че мойта седалка съвсем се разкапа,а го карам почти всеки ден!
|
Неделя, 11.05.2008 г. 20:57 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Мисля, че болтовете са М8 със шестограмна глава. Продупчи издатините на пода, за които бяха заварени старите релси (надявам се не си ги отрязал и тях).
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 11.05.2008 г. 21:07 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
не ,още нищо не съм рязал!Ако са М8 то требе много големи щайби тогава!
|
Неделя, 11.05.2008 г. 21:11 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Да, моите доколкото си спомням са с големи шайби.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 11.05.2008 г. 21:55 ч. |
|
|