Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Облегалка за главата 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение Облегалка за главата
Купих си предна седалка от Gron,много запазена, но искам да сменя тапицерията.За целта требе да сваля облегалката за главата.Моите седалки са от старите и нямат облегалки.Ако е възможно да ми обясните как се сваля облегалката за глава.


Неделя, 27.04.2008 г. 15:05 ч.
Профил
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение изваждане
Заставаш зад седалката,накланяш облегалката напред,задържаш с крака облегалката и с двете ръце започваш да удряш отстрани ниско до долния краи нагоре по облегалката за глава и тя трябва да излезе нагоре.Тръбите които са в седалката имат релефни вдлъбнатини и там влизат едни плоски пружини и трябва да се преодолее съпротивлението им.Ако не може опитай да вмъкнеш нещо между нея и седалката и пак удряне нагоре и последното което се сещам да вържеш с въже облегалката за глава и отсечено да дърпаш докато се извади,като може да се почуква от едната или другата страна за да се раздвижи.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Неделя, 27.04.2008 г. 16:16 ч.
Профил ICQ
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Начи откопчававш тапицерията от задния долен край на седалката,изхлузваш я нагоре,баркаш и освобождаваш пружините

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Неделя, 27.04.2008 г. 18:44 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
на облегалката вътре в седалката има едни срезове и в тях законтря пружина като тел. просто трябва да я натиснеш напред с доста усилие

_________________
има ли смисъл като нема значение


Неделя, 27.04.2008 г. 20:20 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Искам дапопитам още нещо:моята седалка е от старите ,без облегалка за главата и преместването "напред-назад" е по-различно от новата която закупих.Gron ми я е продал с релсите заедно.Та питането ми е :трябва ли да смвням релсите или може съсстарите, и ако требе да се сменят как става ,че май като гледам за заварени!


Неделя, 04.05.2008 г. 23:08 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Е пробваш - ако паснат релсите - радваш, ако не - режеш ги и заваряваш новите ;)
По-добре сложи хубави комфортни седялки от някоя "западна" кола - лично мнение :)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Неделя, 04.05.2008 г. 23:11 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
по принципа требва да станат 1:1. трябва да отвиеш нимбус или инбус болтовете кой както иска да им вика. и да сложиш новата. мисля че беше шестограм осмица

_________________
има ли смисъл като нема значение


Понеделник, 05.05.2008 г. 15:45 ч.
Профил WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
На стария модел релсите са заварени за купето, докато новите са на шестограмни болтове. Трябва да отсечеш старите релси със секач или флекс. Има принципна разлика между двата модела - на стария фиксирането на седалката при движение напред-назад е в дупки в самата релса, а при новия - има малка релсичка с дупки отстрани (затова и не е нужно да се гресира редовно за да се движи нормално), така че надали са съвмесими.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 09.05.2008 г. 12:12 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Видях ,че мойте релси за заварени,ще ги отрежа с флекса.Дотук добре ами новите пак ли трябва да ги заварявам?Ако опира до заварка требе да го закарам на майстор а с майстори хич не ми се занимава. :(


Петък, 09.05.2008 г. 23:01 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
И сам ще можеш да се справиш ;) Не е кой-знае колко сложна една заварка ;) Правиш няколко тренировки с 2 тръби и после смело по колата ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Петък, 09.05.2008 г. 23:02 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Новите се хващат с болтове. Само трябва някак си да бръкнеш под издатините, на които сега ти е заварена релсата да завреш гайките.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 09.05.2008 г. 23:04 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Oблегалката за глава разбрах как се сваля и я свалих.До тук много добре!Искам обаче пак да питам относно монтажа на новата седалка.Аз ще махна старите релси.но как да монтирам новите?!Гледам ,че на новите релси които се мнотират с болтове иам отвори,но те са много големи.И друго да попитам аккви са болтоветв оригинални за монтаж?И как се свалят релсите на новите седалки?Батя трабахтаджии помагайте ,че мойта седалка съвсем се разкапа,а го карам почти всеки ден!


Неделя, 11.05.2008 г. 20:57 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Мисля, че болтовете са М8 със шестограмна глава. Продупчи издатините на пода, за които бяха заварени старите релси (надявам се не си ги отрязал и тях).

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 11.05.2008 г. 21:07 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч.
Мнения: 283
Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
не ,още нищо не съм рязал!Ако са М8 то требе много големи щайби тогава!


Неделя, 11.05.2008 г. 21:11 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Да, моите доколкото си спомням са с големи шайби.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 11.05.2008 г. 21:55 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов