Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Маслото в скоростната кутия - Трабант 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Маслото в скоростната кутия - Трабант
Колеги, проверявайте си количеството на маслото в скоростната кутия, защото преди 2 дни се счупи/блокира въпросният агрегат именно поради изтичане на маслото най-вероятно откъм семерингите. Лошото беше, че предно дясно колело блокира в движение и само заради ниската скорост не се стигна до произшествие. Колата се кара всеки ден по много, но до момента на повредата скоростната кутия не даваше никакви индикации, че има някаква нередност и напротив - бях с убеждението, че маслото е ок, защото го смених преди 10 месеца със скъпо, а откъм семерингите нямаше омасляване.


Неделя, 30.03.2008 г. 22:23 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Как точно се проверява на трабант? Доколкото знам, като се отвинти контролната пробка, ако тече масло е ок, ако нищо не тече, значи е ниско.


Неделя, 30.03.2008 г. 22:25 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Да пробката е от страни доста ниско и прилича на обикновено болтче
мойта и тя тече така ,че периодично я наглеждам. И доста вие ама здраве да е :wink: . Смених имаслото с по редичко и започна да си включва втора дори и студена без дерт ама виенето си остана -тънко и натрапчиво бях чел нейде че се дължало на няква асинхронност във диференциала.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 30.03.2008 г. 23:31 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
fraxinus написа:
Смених имаслото с по редичко и започна да си включва втора дори и студена без дерт

За това са виновни както винаги любимците ни от приста ойл. Незнам как може всички коли да са правени за ЕП80 или даже 75, но единственото българско двутактово масло да е ЕП90, тоест по-гъсто от колкото трябва. Моите проблеми с втората изчезнаха в момента, в който налях нормално масло.


Понеделник, 31.03.2008 г. 10:09 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
theultimate написа:
сртеб ръгсдкйфгжажсидтжб дйх ерт ертяб ки коли да са правени за ЕП80 или даже 75, но единственото българско двутактово масло да е ЕП90, тоест по-гъсто от колкото трябва. Моите проблеми с втората изчезнаха в момента, в който налях нормално масло.


Това че маслото не е подходящо за твоята кола не е техен проблем.
90 ЕР или 80 ЕР никък не е двутактово масло , това си е чисто диференциално масло.

_________________
Изображение


Понеделник, 31.03.2008 г. 11:03 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
theultimate написа:
единственото българско двутактово масло да е ЕП90


Сега ако обясниш и какво общо им ЕП-90 с двутактовата технология...нямаш грешка.
Стандартно диференциално всесезонно масло.Златната среда между редките и гъстите масла...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 31.03.2008 г. 11:08 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Маслото в скоростната кутия - Трабант
орлича написа:
Колеги, проверявайте си количеството на маслото в скоростната кутия, защото преди 2 дни се счупи/блокира въпросният агрегат именно поради изтичане на маслото най-вероятно откъм семерингите. Лошото беше, че предно дясно колело блокира в движение и само заради ниската скорост не се стигна до произшествие. Колата се кара всеки ден по много, но до момента на повредата скоростната кутия не даваше никакви индикации, че има някаква нередност и напротив - бях с убеждението, че маслото е ок, защото го смених преди 10 месеца със скъпо, а откъм семерингите нямаше омасляване.


А може маслото да си е било в нормата, но семерингите да не са издържали на маслото .
Да са се скапвали малко по малко откакто си сипал масло преди 10 месеца .И точно в най-неприятния момент да си останал без масло именно заради самото масло или заради лошата изработка/материал , от който са направени семерингите .


Понеделник, 31.03.2008 г. 11:48 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Извинявам се за грешката, не съм погледнал, исках да кажа трансмисионно масло. Кое му е златното да попитам? Трабанта дори лятото докато загрее влизат малко по-трудно предавките. Голфа освен в най-големите жеги от 35 градуса нагоре, да включиш втора на студено изисква ненормално усилие. От тук си вадя извода че това масло или не е за стандартните коли, които се карат по пътищата в България, или е колкото да некараш без масло. Някъде по стария форум имаше темички как трабанта пушел, как зимата докато загрее се превключвало с две ръце. Всичко това е в масовото съзнание на българите и то само заради гадните български масла и неправилното смесване.


Понеделник, 31.03.2008 г. 12:52 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Aз вече имам чувството , че ти си член на някоя секта :mrgreen:

_________________
Изображение


Понеделник, 31.03.2008 г. 12:56 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Мхм..и аз има такова чувство....

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 31.03.2008 г. 12:59 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Не, просто се опитвам да правя нещо по-различно от останалите. Не да гледам как колата ми е гадна, ама да мисля единствено за това как да си карам по-евтино и от това да спестявам за кола от западните морги. И донякъде да разбия всеобщите представи за трабанта, които са изградени на основата на шофьори-идиоти, но в това съм глас в пустиня.


Понеделник, 31.03.2008 г. 13:03 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Напълно съм съгласен с theultimate - маслото има голямо значение. По голям боклук от приста ер90 няма!
Малко статистика - Вартбург с оригиналното масло в ск. кутия изкара 400 000км с оригиналния фрайлайф и така си замина... Друг Вартбург на 60 000 смени оригиналното масло с приста ер90 и фрайлайфа замина след има няма 15-20 000.
На моя Вартбург първата смяна на маслото в кутията е била когато колата е била на 100 000 км. Оригиналното масло било сменено с приста ер 90 и след 20 000км фрайлайфа отказа тотално.
Скоро ми подариха една кутия на 200 000км с оригинален работещ фрайлайф.... кутията си беше с оригиналното масло.
Също да добавя, че след като смених пристата ер90 със лики моли ер80 разлика в превключването на скоростите на студен двигател беше космическа!
Освен това на студен двигател на свободна като пусна съединителя оборотите не падат. С ер90 зимата на смукач оборотите падаха драстично.
Също така собственичката на магазина за Вартбург в Стара загора ми разправя че през 90 година, като ходила на специализация в завода на Вартбург ръководителя и казал " в никакъв случай не сменяй оригиналното масло в ск. кутия, по простата причина че в България хубави масла нямате!"
Вие си правете изводите, аз отдавна съм ги направил.


Понеделник, 31.03.2008 г. 15:20 ч.
Профил
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение 
Я тъкмо като се почнали тази конференция-кажете кво масло на Мобил1 да сипя за Вартбурга (трансмисионно)?

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Понеделник, 31.03.2008 г. 17:30 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Spark of Insanity! написа:
Я тъкмо като се почнали тази конференция-кажете кво масло на Мобил1 да сипя за Вартбурга (трансмисионно)?


Е не за дизелови двигатели на високи обороти през първото тригодие на миналия век .

Може да се бъркам ,ама май във всяко по-горно мнение или се споменава думата ,,трансмисия'' или думата ,,скоростна кутия''

По въпроса ти - гледай индекса за вискозитет ЕР , за нашите коли е доволно да е ЕР 80 .


Понеделник, 31.03.2008 г. 19:07 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Цитат:
Масло в ръчни скорости не се сменя, освен ако не е изтекло отнякъде. Пише си го това и в книжката за експлоатация. В скоростите няма такива процеси на изгаряне при високи температури, като в двигателя, от които някои качества на маслото да се губят на определен брой хиляди км. Има само триене на метални елементи. Това е все едно да тръгнете да сменяте греста в каретата на всеки определен брой км.

Цитат от Рено форума. Как ще коментирате? :roll:
Ето я и темата
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=39491.msg339350#msg339350

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Понеделник, 31.03.2008 г. 20:11 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов