Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Автор |
Съобщение |
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
На стария ми Трабс бяха спекли уплътненията и им бях подпъхнал от вътрешната страна уплътнения за прозорци от железарията и стана много добре. Просто се повдига тази част, която е откъм вратата и се "мушва" уплътнението от прозорец. Бях много доволен от ефекта а и вратите се затваряха без проблем!
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Четвъртък, 14.10.2010 г. 19:29 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
За гумени уплътнения за прозорци от железарията ли говориш?
_________________
|
Четвъртък, 14.10.2010 г. 23:12 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Ето как го направих аз ,чувал съм oплаквания ,че и през уплътненията подлизва вода и протича в купето. Ако някой е свалял прозорци или врати ,и ще ги слага обртно да нанесе на металния ръб на купето където влиза уплътнението силикон. И много тънка лента на уплътнението където се среща със стъклото ,и ще забрави за всякакви течове. Аз така съм направил и няма да имам проблеми, както сега като сложа и страничния прозорец ще се маже със силикон. Упътненията на вратите и стъклата на вратите също се залепват със силикон и според мене няма да влиза повече вода. Изненади… Днеска се сдобих с едни тасове ,които искам по мой дизайн да ги сложа на стария тип джанти на Трабса. Ще изглежда много маняшко ,тасовете не са оригинални а от ‘’Москвич’’ и от ‘’Лада’’ по 2 имам.Не са очукани но хрома е паднал, но не ми и трябва, защото и те ще са черни .Тези от ‘’Москивч’’ ще седят на предните колела, а тези от ‘’Лада’’ на задните. Мисля, че ще стане много различно и готино.Снимки на тасовете… От Москивича… http://kirilterziev.snimka.bg/tuning/do ... 5.21042645От Ладата… http://kirilterziev.snimka.bg/tuning/do ... 5.21042647Всичките… http://kirilterziev.snimka.bg/tuning/do ... 5.21042649Легализация Трабанта ми….. Както съм казвал и преди Трабанта има нови номера, но не е плащана затраховка, данък и преглед. Дойде и паметния ден почти готовата машина да язди Българските пътища легално!!! Което ще рече ,че данъкът и застраховката са готови ,а в Събота и прегледа ще е готов ,и съм една голяма крачка по-близо до идването ми на 7 ми!!!!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Четвъртък, 14.10.2010 г. 23:48 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Малко варварско ми се струва това да подпъхваш стари изпрошнали упатнения. Но ако върши работа кой съм аз да го забранявам .
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Четвъртък, 14.10.2010 г. 23:51 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Е кой говори за стари уплътнения? Иде реч предполагам за гумените профилирани уплътнения, които сложени на смачканите участъци от вратата ще надигнат оригиналното с идеята да уплътни...
_________________
|
Петък, 15.10.2010 г. 00:13 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
И все още мисля да си сложа новото ''ладово'',свежо и дебело уплътнение. Да съм сигурен ,че няма да ми прави локви въпреки, че Трабанта е в гараж. Така и съветвам всеки да направи да не импровизира а да се застрахова с новото!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Петък, 15.10.2010 г. 00:18 ч. |
|
|
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Да. От кръглите или от дунапренените. Слагали сме и от двата вида с приятели. По принцип метода е приложим за уплътнениея, които са здрави, но просто са се "сплескали" от многогодишна употреба. Аз съм фен на минималните преправки на заводското с цел улесняване на живота. Ако уплътненията са изгорели или са се разпаднали, разбира се, че трябва да се заменят с нови, но ако не са то би било по-рационално да се опита нещо друго преди да се "побългарява".
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Петък, 15.10.2010 г. 07:44 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Да това е идейно с уплътнение за прозорци. Моите са премачкани на определени честа само. В магазините се продават все още едни български гумени дебели уплътения с плосък профил отстрани, с които ще пробвам на проблемните учасъци. Но първо ще разнитя и сваля цялото уплътнение, ще го измия и намажа с глицерин да омекне. Силиконовия спрей не дава такъв резултат както третирането с глицерин
_________________
|
Петък, 15.10.2010 г. 09:16 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Глицерина не само придава блясък на уплатненията и гумите на колата, но ги размеква и удължава живота им. Пак ще си кажа застраховай се с новото, не имровизираи с старото аз от опит вече го доказвам.Веднъж смачкано никога няма да изолира по същия начин, ако ще и с цимент да го напълниш ,но всеки има право на избор .
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Петък, 15.10.2010 г. 11:12 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Колега, свикнал съм вратите да ми се затварят леко. Не ми се блъскат, ако не пасва ново уплътнение, че ми се свива сърцето
_________________
|
Петък, 15.10.2010 г. 11:21 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
За съжеление тук си прав колега, аз с новите ще си поиграя да регулирам бравата, защото и на мене не ми се тряска !Добре, че може да се регулира!!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Петък, 15.10.2010 г. 11:38 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Винаги можеш да си регулираш вратата да се затваря леко. Въпроса е, че ако уплътнението е по-дебело, за да ти се затваря леко ще трябва вратата да е малко по-навън от калника.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 15.10.2010 г. 11:42 ч. |
|
|
j_totkow
Ентусиаст
Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч. Мнения: 550 Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Да това щях да напиша и аз. С новите уплътнения (считай ладови) врата за да се затваря що годе добре излиза навън, на мене даже прилича все едно не е затворена толкова я изкарах, че ми омразна да блъскам, даже по чуждите коли вече блъскам и хората ми се карат.
_________________ http://totkow.blogspot.com/
|
Петък, 15.10.2010 г. 11:48 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Еб..л съм го и ще си я тряскам, по добре да я тряскам от колкото да имам същия АД от гнилоч, ражда и дупки, с който се борих 2 месеца както роб!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
Последна промяна Kiril Terziev на Петък, 15.10.2010 г. 21:15 ч., променена общо 1 път
|
Петък, 15.10.2010 г. 11:56 ч. |
|
|
deso
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч. Мнения: 178 Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
|
Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Старите ми уплътнения бяха разнищени и сплескани.Вода влизаше като изведро.Намерих ладови за 2.50 лв броя още в първия магазин за руски автомобили.Дойдоха дълги и за това ги скъсих.Не ми се е налагало да коригирам вратите.Сега като вали леко е сухо,но примерно цял ден да ми рами-пак е същото-езерце,но само в ъгъла на вратата и калника.Самите врати са увиснали и деформирани.Мога да сменя пантите или/и вратите,но има ли гаранция ? Както си стои навън се мокри после изсъхва и така до безкрай...
_________________ Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек Strictly Old School
|
Петък, 15.10.2010 г. 20:48 ч. |
|
|