Напиши нова тема Отговори на тема  [ 205 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Следваща
Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч.
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
На стария ми Трабс бяха спекли уплътненията и им бях подпъхнал от вътрешната страна уплътнения за прозорци от железарията и стана много добре. Просто се повдига тази част, която е откъм вратата и се "мушва" уплътнението от прозорец. Бях много доволен от ефекта а и вратите се затваряха без проблем!

_________________
Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!


Четвъртък, 14.10.2010 г. 19:29 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Yolata написа:
На стария ми Трабс бяха спекли уплътненията и им бях подпъхнал от вътрешната страна уплътнения за прозорци от железарията и стана много добре.

За гумени уплътнения за прозорци от железарията ли говориш?

_________________
Изображение


Четвъртък, 14.10.2010 г. 23:12 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Ето как го направих аз ,чувал съм oплаквания ,че и през уплътненията подлизва вода и протича в купето. Ако някой е свалял прозорци или врати ,и ще ги слага обртно да нанесе на металния ръб на купето където влиза уплътнението силикон. И много тънка лента на уплътнението където се среща със стъклото ,и ще забрави за всякакви течове. Аз така съм направил и няма да имам проблеми, както сега като сложа и страничния прозорец ще се маже със силикон. Упътненията на вратите и стъклата на вратите също се залепват със силикон и според мене няма да влиза повече вода.

Изненади…

Днеска се сдобих с едни тасове ,които искам по мой дизайн да ги сложа на стария тип джанти на Трабса. Ще изглежда много маняшко ,тасовете не са оригинални а от ‘’Москвич’’ и от ‘’Лада’’ по 2 имам.Не са очукани но хрома е паднал, но не ми и трябва, защото и те ще са черни .Тези от ‘’Москивч’’ ще седят на предните колела, а тези от ‘’Лада’’ на задните. Мисля, че ще стане много различно и готино.Снимки на тасовете…
От Москивича…
http://kirilterziev.snimka.bg/tuning/do ... 5.21042645
От Ладата…
http://kirilterziev.snimka.bg/tuning/do ... 5.21042647
Всичките…
http://kirilterziev.snimka.bg/tuning/do ... 5.21042649

Легализация Трабанта ми…..

Както съм казвал и преди Трабанта има нови номера, но не е плащана затраховка, данък и преглед. Дойде и паметния ден почти готовата машина да язди Българските пътища легално!!! Което ще рече ,че данъкът и застраховката са готови ,а в Събота и прегледа ще е готов ,и съм една голяма крачка по-близо до идването ми на 7 ми!!!!

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Четвъртък, 14.10.2010 г. 23:48 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
hrisvasilis написа:
Yolata написа:
На стария ми Трабс бяха спекли уплътненията и им бях подпъхнал от вътрешната страна уплътнения за прозорци от железарията и стана много добре.

За гумени уплътнения за прозорци от железарията ли говориш?


Малко варварско ми се струва това да подпъхваш стари изпрошнали упатнения. Но ако върши работа кой съм аз да го забранявам . [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Четвъртък, 14.10.2010 г. 23:51 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Е кой говори за стари уплътнения? Иде реч предполагам за гумените профилирани уплътнения, които сложени на смачканите участъци от вратата ще надигнат оригиналното с идеята да уплътни...

_________________
Изображение


Петък, 15.10.2010 г. 00:13 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
И все още мисля да си сложа новото ''ладово'',свежо и дебело уплътнение. Да съм сигурен ,че няма да ми прави локви въпреки, че Трабанта е в гараж. Така и съветвам всеки да направи да не импровизира а да се застрахова с новото! [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Петък, 15.10.2010 г. 00:18 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч.
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
hrisvasilis написа:
Yolata написа:
На стария ми Трабс бяха спекли уплътненията и им бях подпъхнал от вътрешната страна уплътнения за прозорци от железарията и стана много добре.

За гумени уплътнения за прозорци от железарията ли говориш?


Да. От кръглите или от дунапренените. Слагали сме и от двата вида с приятели. По принцип метода е приложим за уплътнениея, които са здрави, но просто са се "сплескали" от многогодишна употреба. Аз съм фен на минималните преправки на заводското с цел улесняване на живота. Ако уплътненията са изгорели или са се разпаднали, разбира се, че трябва да се заменят с нови, но ако не са то би било по-рационално да се опита нещо друго преди да се "побългарява". :)

_________________
Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!


Петък, 15.10.2010 г. 07:44 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Да това е идейно с уплътнение за прозорци. Моите са премачкани на определени честа само. В магазините се продават все още едни български гумени дебели уплътения с плосък профил отстрани, с които ще пробвам на проблемните учасъци. Но първо ще разнитя и сваля цялото уплътнение, ще го измия и намажа с глицерин да омекне. Силиконовия спрей не дава такъв резултат както третирането с глицерин :wink:

_________________
Изображение


Петък, 15.10.2010 г. 09:16 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Глицерина не само придава блясък на уплатненията и гумите на колата, но ги размеква и удължава живота им. Пак ще си кажа застраховай се с новото, не имровизираи с старото аз от опит вече го доказвам.Веднъж смачкано никога няма да изолира по същия начин, ако ще и с цимент да го напълниш ,но всеки има право на избор . [smilie=2beers]

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Петък, 15.10.2010 г. 11:12 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Колега, свикнал съм вратите да ми се затварят леко. Не ми се блъскат, ако не пасва ново уплътнение, че ми се свива сърцето :)

_________________
Изображение


Петък, 15.10.2010 г. 11:21 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
За съжеление тук си прав колега, аз с новите ще си поиграя да регулирам бравата, защото и на мене не ми се тряска !Добре, че може да се регулира!! :wink:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Петък, 15.10.2010 г. 11:38 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Винаги можеш да си регулираш вратата да се затваря леко. Въпроса е, че ако уплътнението е по-дебело, за да ти се затваря леко ще трябва вратата да е малко по-навън от калника.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 15.10.2010 г. 11:42 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Да това щях да напиша и аз. С новите уплътнения (считай ладови) врата за да се затваря що годе добре излиза навън, на мене даже прилича все едно не е затворена :mrgreen: толкова я изкарах, че ми омразна да блъскам, даже по чуждите коли вече блъскам и хората ми се карат.

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Петък, 15.10.2010 г. 11:48 ч.
Профил
Engine like steel drum
Аватар

Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч.
Мнения: 494
Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Еб..л съм го и ще си я тряскам, по добре да я тряскам от колкото да имам същия АД от гнилоч, ражда и дупки, с който се борих 2 месеца както роб! [smilie=angry] :mrgreen:

_________________
Изображение

Луд съм мамо,ям паркет!!!!


Последна промяна Kiril Terziev на Петък, 15.10.2010 г. 21:15 ч., променена общо 1 път

Петък, 15.10.2010 г. 11:56 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 27.05.2008 г. 10:39 ч.
Мнения: 178
Местоположение: Шумен
Automobile: Wartburg 353W 1984
Мнение Re: Реставрация и ''лек тунинг'' на Трабант 601
Старите ми уплътнения бяха разнищени и сплескани.Вода влизаше като изведро.Намерих ладови за 2.50 лв броя още в първия магазин за руски автомобили.Дойдоха дълги и за това ги скъсих.Не ми се е налагало да коригирам вратите.Сега като вали леко е сухо,но примерно цял ден да ми рами-пак е същото-езерце,но само в ъгъла на вратата и калника.Самите врати са увиснали и деформирани.Мога да сменя пантите или/и вратите,но има ли гаранция ? Както си стои навън се мокри после изсъхва и така до безкрай...

_________________
Мир, двутактово масло и мнооогооо пушек
Strictly Old School


Петък, 15.10.2010 г. 20:48 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 205 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов