Трабант и Вартбург 353 на газ
Автор |
Съобщение |
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
лелеее ти си му спирал тока Ще споделиш ли твоята информация за Тарабанта
_________________ Преди години жените готвеха като майка ми, а сега пият като баща ми!
|
Понеделник, 06.06.2011 г. 21:27 ч. |
|
|
6traka
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 02.06.2011 г. 16:00 ч. Мнения: 15 Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
здравейте .относно газ на траби точно не сам слагал но имам проект да правя един джип 4.4 с двигател от ява или иж 350 куб. решил съм да е на газ двигателите са еднакви нали 2так. Така че ни трябва помпа вакумна за маслото,изпарител, 3 бр. клапани за газ бензин масло,подчертавам масло. да работи изпарителя има два вариянта първия по сложен но по удачен с една медна тръбичка да направя нещо като водна риза ,омотавам 2-3 пътитръбата около цилиндрите,трябва също една ел. помпа примерно бензинова да циркулира антифриза в изпарителя и медната тръба,също едно разширително казанче да речем от лада.ВАЖНО Е НА ВСЕКИ ЦИЛИНДЪР да се закачи вакуум от маслената помпа,да не стане както блокира моя 353 имаше щуцер само на едно място на сук. колектор. Газта влиза в мотора презкарбуратора ако искате плочка ако не директно през филтъра от горе.Друго важно нещо е в маслото се слага малко бензин на 1лт. масло 200-250мг. бензин.за да получим ефекта на маслена мъгла. И да знаете досега на литър бензин сте слагали 25-30мг. масло,на литър газ ще настроите помпата да пуска 45-50мг. с включения бензин в него то пак идва 30-35мг. чисто масло. А втория начин да свържем изпарителя е газта да минва през медна тръба,омотана около цилиндр. и тогава да влиза в изпарителя. но има риск от прегряване на газа понеже двигателя на 2т работи на 100-120гр.
|
Вторник, 07.06.2011 г. 17:38 ч. |
|
|
krastevbg
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 13.05.2012 г. 23:44 ч. Мнения: 1 Местоположение: Пловдив
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
И аз искам да си пусна Траби на газ,но всички линкове от "Начало форум » Техническата част » Полезно(и вредно )" в частност "Газова уредба на Трабант - Rudy" не работят. Да не са пренестени ? Смятам да ползвам помпа от Ява и суха газова уретба /отопля се само от въздуха/ която да монтирам на капака зад цилиндрите (м/у двиг. и купе) за да се грее от топлия въздух. Не зная обаче къде по лесно да свържа помпата на генератора /сложна плочка/ или на вентилатора с просто окачване към него? Споделете опит,моля!
|
Понеделник, 14.05.2012 г. 00:35 ч. |
|
|
hineca
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 02.11.2012 г. 05:06 ч. Мнения: 28 Местоположение: Плевен
Automobile: Wartburg 353 deluxe
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
ако може някои да изброи необходимите части да се сложи газ на 353 де лукс или ако може да ми каже свестен газаджия в плевен
_________________ Луд фен Wartburg 353
|
Сряда, 07.11.2012 г. 01:13 ч. |
|
|
NOSleto
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 12.02.2012 г. 02:34 ч. Мнения: 20 Местоположение: София
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
обикновенна газова ти трябва с всичките си компоненти! отделно си слагаш на десния калник под бубините едно казанче, което да ползваш за разширителен съд, от него маркуч с кранче за газов котлон с което да регулираш притока на масло, което ще установиш колко трябва да е само с каране, и маслото отива в карба. ТОЧКА!!! никакви помпи никакви глупости. баща ми направи 100 000 км на газ с Вартбурга преди години по този начин.
_________________
|
Понеделник, 19.11.2012 г. 17:28 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Какви са тия разходи 15-16 газ....??? По-точно...какъв е смисълът от газовата ако харчи толкова ...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 25.11.2012 г. 00:04 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
В момента Вартбурга ми е при газаджия в Плевен за поставяне на газова уредба. Купих уредбата от колегата Rudy заедно със системата за разделно мазане, която е с японска маслена помпа монтирана на алтернатора. За съжаление газаджията ми каза че помпата не е проработила и след консултация с негови колеги, които са правили разделно мазане на Вартбург, го е направил по другия начин - на самотек през карбуратора. Човека обеща все пак да се опита да оправи помпата и да се ползва тя за мазането. В момента колата вървяла добре на газ, но пушела повечко, което на мен ми говори за не добре регулиране на количеството подавано масло.
Утре ще отида на място да видя какво се случва с колата и ще пиша какво е станало в крайна сметка, в случай че все още има колеги които се интересуват от поставянето на газова уредба.
_________________ GameOn
|
Петък, 16.01.2015 г. 15:53 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
И аз се интересувам от газовата система и то не само за Вартбург. С риск да бъда оплют от колеги: За самотек системата на маслото ми хрумна идея да се регулира дебита чрез нещо като кранче винтово обаче за настройка.
Ам мислил съм идея ако нещо стане на системата за разделно мазане , да запазя оригиналната система и чрез клапани да се върне на 2T смес, която знаем че работи.
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Петък, 16.01.2015 г. 23:55 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
изключително "недоносена" система- веднъж маслото е много , после е малко и накрая...нов двг. има си други истински системи.
|
Събота, 17.01.2015 г. 01:47 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Преди малко ходих до сервиза да видя какво се случва с колата. За съжаление там беше само сина на майстора, който нямаше представа какво е правено по колата, но поне аз успях да огледам и да направя няколко снимки. На първата снимка се вижда казанчето за маслото с кранче за регулиране, което са сложили. Накой има ли представа как може максимално точно да се регулира дебита на масло с тази система за мазане? Със сигурност ще се опитам да оправя маслената помпа която имам или да намеря друга, но на първо време ще трябва да съм с тази система. После мисля да я оставя само за резерва. , ,
_________________ GameOn
|
Събота, 17.01.2015 г. 14:15 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
не си съсипвай двг- до 5000 км почти съм сигурен , че ще е дал фира, освен ако не пуснеш да се къпе в масло. Реглажа е невъзможен- или е малко, или е много. Когато си извънградско и регулираш да е нормално още с влизането в града и ще разбереш за какво иде реч/ ако не те спрат от някоя Еко организация/. Двг си е твой- пробвай и после пиши. Хареса ми плочката и най- вече подредбата на инсталацията- все пак има и нещо добро.
|
Събота, 17.01.2015 г. 19:56 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Благодаря все пак за мнението. Явно е по-добре просто да не карам на газ докато не си оправя/сменя маслената помпа.
_________________ GameOn
|
Събота, 17.01.2015 г. 20:24 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Може би мнението на Зизи се основава че като падне нивото на маслото, няма да има достатъчно налягане. Макар че при Трабанта цялата му горивна система е на самотек , но там има камера на карбуратора, която горе долу се държи на едно ниво. Защо да не се направи подобно нещо с маслената система? Тоест една камера, която да се пълни винаги до едно ниво и оттам да се регулира дебита на маслото. Нека някой да ме светне дали правилно мисля?
Аз също съм на мнение че с помпа е най-ефективно.
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Събота, 17.01.2015 г. 22:33 ч. |
|
|
Zizi
Некадърник
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:33 ч. Мнения: 113
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
най- добре е да престанеш да се изказваш по въпроси , които въобще не са ти ясни. От 190 мнения 189 са празни приказки- говориш без да казваш нищо. Тук не си на норма, но явно примера на Ултимейта е заразителен.
|
Неделя, 18.01.2015 г. 00:39 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Еееее бива ли с лошо така?
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Понеделник, 19.01.2015 г. 05:06 ч. |
|
|