Автор |
Съобщение |
racer
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч. Мнения: 34 Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
|
коляновия вал изтрака
и така,проблема ви е ясен.
траба започна да издава странен шум,не звънлив както обикновено при проблем с вала,а едно като тропане.затътрихме го-отваря го един майстор-бутала и цилиндри са добре,мотовилката обаче играе нагоре-надолу-значи нейния лагер е свършил.тоя вал го слагахме преди 2 години и изкара 5000 км.,мисля че беше унгарски(майстора който го прави ни го даде)тези 5000 км.траба беше каран с M10D,уж,за да не блокира вала.
сега какво да правим?унгарски вал струва 135/155лв,поне така разбрах,но колко ще изкара?едни казват 10000 км.,други 80000км...
другия вариант-едно бракувано трабантче със сменян двигател,уж на 5000 км.,за 100-150 лева,уж двигателя бил само с немски оригинални части...
третия вариант-немски вал с един блокирал основен лагер,и изкривена мотовилка-тя изобщо ще може ли да се изправи?
четвърти вариант-да го заеба пред блока и да дам 500 лева за жигулата на комшията,и да карам на газ по 1,05 лева.
очаквам предложения
|
Четвъртък, 01.05.2008 г. 20:39 ч. |
|
|
rockstarr
Клавиш рейсър
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 23 Местоположение: sofia
|
5-ти вариант - отиваш в Промобил и си тръгваш с прекрасно рено или дачия за 200-300лв на месец, верно няма си ауспух, ама..
сори, не се сдържах..
|
Четвъртък, 01.05.2008 г. 21:23 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
То майтап ама за кола за всеки ден така стоят нещата
Намери от морга трабант с изряден двигател и му вземи вала Или целия трабант за части
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 01.05.2008 г. 21:52 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
И да не е нова....се тая.Дори най-голямата кочина в мобилето ще надживее с няколко десетки хиляди километра Трабант с чисто нов вал.Това е голяма слабост на Траба...междуремонтният му пробег е меко казано смешен.
racer...съвсем сериозно...вземи си някаква нормална кола.За около 2000 лева върви TICO,набор някъде около началото на 90-те.Доказана градска машина с малък разход и ОГРОМЕН ресурс на мотора.Тоя мотор,дето си го описал в темата е мъртвец.Забрави го.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 01.05.2008 г. 22:10 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Алтернативата на унгарските рециклажи е роден рециклаж.
Моят колянов вал го дадох на сервизаджията от Черни връх и той го закара на някакъв друг майстор да го рециклира, всичко излезе около 150 лева с монтажа. Контактите на сервиза ги имаше в раздел "сервизи", но нещото се намира в София.
Ти си прецени как да постъпиш - ако тук някой въобще се вслушваше в съветите на останалите, досега форумът да е изчезнал поради липса на потребители.
|
Четвъртък, 01.05.2008 г. 22:46 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
в добрич момчето едва ли ще намери читави части. направи сметка че в софия тея автомобили изчезнаха какво остава в прованса.
ако знаеш някой трабант за части да го вземеш става но не вярвам да намериш там. но все пак. ако изпадне за 100-150лв взимаш събираш каквото може да се ползва другото в надин или както се казва там пункта за железца. ако не- вземаш нещо друго дори и тая баба яга /жигулата/ и пак режеш трабанта /вече този където го обръщаха/
събираш и продаваш каквото можеш. въпроса е на кой там, че трабанти в прованса- виж по горе. решението е лично.
но ремонт- не.
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Понеделник, 05.05.2008 г. 17:24 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Родните майстори на валове взеха да поизмират тъй-че ако знаеш някой свестен не се колебай за стотина лева колата тръгва. Унгарските са ако няма друго. Жигулата я остави ако смяташ да караш много дори и на газ няма да ти излезе много по евтино-трябва ти нещо съвременно
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 05.05.2008 г. 18:10 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Вземи си друг двигател за 70-80лв. Аз до сега от всичките трабанти за части, които съм взимал, все са им били читави двигателите. Досега почти всичко унгарско, което съм си слагал в трабанта е тотално менте, така че да си сложиш такива части в двигателя е убийствено.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 06.05.2008 г. 10:26 ч. |
|
|