Автор |
Съобщение |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Вартбургов двигател???
Здравейте Наумил съм си да си направя трабанта с двигател от варц, но обще взето не знам нищо за тези двигатели и струва ли си? какво да проверя в един двигател, как да разбера добре ли рабти и дали всичко му е наред?? Бих искал като го взема да го почистя, да гооправя както гледах тука други колеги бяха си оправяли двигателите.. Искам да го направя в идеално състояние за да мога да се движа сериознос трабанта с него...
Има ли някой чертеж на фланеца между двигателя на варбург и скоростите на трабант? и трябва ли да знам нещо по-специално относно тази смяна? Колко горе долу харчи вартбурга и с колко според веас ще падне разхода му с купето на трабанта..Ще трябва ли някаква подсилка на магарето и нещо друго да подилвам под капака ще трябва ли.??
С две думи може ли да ми обясните всичко което трябва да знам за тази смяна??
Много благодаря предварително!
|
Вторник, 22.04.2008 г. 20:24 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Ми до тук каквото съм проучил май ти трябва само фланец, може да си го поръчаш, може и да си го направиш. за второто имам някви идеи, но са си само идеи. Трябва да се види и дали не трябва да сложиш трабантовия маховик. Може да стане и с Вартбурговия - това трябва да се експериментира. Зъбчатката на стартера трябва да се види как ще стане. Защото на вартбурга е от другата страна. Ама днес един пич ме светна нещо велико ! Двигатела от Баркас е 1.3 двутактов дзвер ! Май е по удачно с него от колкото с Вартбургов, а е същия на размери и форма. А да не забравим и радиатор ще трябва ! значи от каквато си искаш кола става, там какъвто намериш с подходящи размери. И трябва да видиш двигатела от кой вартбург е щото , май бяха два с перка от Двигаъеля и с електрическа перка.
|
Вторник, 22.04.2008 г. 20:40 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Разхода не се надявай да падне спрямо сегашния. Може би ще е колкото с трабантовия двигател, само че при значително по-голямо ускорение и скорост. Иначе като гледам клипове трабанта придобива динамика на истинска кола, а със спортно гърне и филтър звука става страхотен. Надявам се знаеш че след това задължително ти трябват много широки гуми и дискови спирачки, както и специално при теб - втвърдяване на задницата. Най-големия проблем, който все още ме спира да почна проекта е легализацията - трябват много работа и пари.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
Последна промяна theultimate на Неделя, 27.12.2009 г. 14:51 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 22.04.2008 г. 20:45 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Абе ква легализация...Ти луд ли си? А сигурен ли си че този фланец става?Дане го направя и после да си го удрям в главата... А иначе относно спирачките вече са закупени и скоро ще ги монтирам...Трябва да поръчам само ония части за захващане на апаратите... А относно втвърдяването на купето- ясно ми е че ще трябва..И това влиза в плана...Като събера достатъчно информация ще започна да пиша в друагата тема за трабанта ми и ще описвам стъпка по стъка всяка част от оптимизацията му.
|
Вторник, 22.04.2008 г. 20:52 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ако искаш да ти дам чертеж на фланците за закрепване на апаратите, даже може и да ти покажа моите какво представляват. А за легализацията....не мисли че има полицай, който да не е карал трабант за да не различи звука.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
Последна промяна theultimate на Събота, 26.12.2009 г. 11:35 ч., променена общо 1 път
|
Вторник, 22.04.2008 г. 20:54 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Абе тука много ва е страх от 2 неща - вкарване на автомобил отново в движение и технотест. Защо!? Ако всичко ви е изрядно няма да имате никакви проблеми! За да го има като опция, значи е възможно и достижимо!
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 22.04.2008 г. 21:30 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Теоритично, да няма нищо страшно
Дефакто се зачждат за всичко...Защо ти е крива бронята...Тука тва ми се струва изкривено....Ох тов а уплътнение за стъклото е напукано...Абе не може да мине тая кола..И при това говоря за кола която си е с нейния двигател....А ако е сменен ще гледат с микроскоп навсякъде...т.е няма да ме пуснат...То ако беше толкова лесно, щях да сложа двигател от западна кола...Нещо още по-мощно, но..искам пак да трака като трабант за да не привлича окото...
|
Вторник, 22.04.2008 г. 21:48 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Щом дори уплатнението на стъклото и е било напукано не ми се мисли за цялото и състояние... Естественно, че кола, която едвам стои на гумите си няма да я пуснат Те могат да се заядат само от техническа гледна точка! За крива броня например - НЕ! А и колата която караш ВИНАГИ трябва да бъде изрядна, не само когато ще минава технотест или какъвто и да е преглед!
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 22.04.2008 г. 22:05 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Защо насила се превръщата в храна за катаджиите не мога да разбера...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 22.04.2008 г. 22:29 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Относно Вартбурговия двигател - може да направиш малка диагностика за луфт като хванеш маховика и го развъртиш наляво надясно - ако чатка, знач някъде е олуфтил. Другот е божа работа без да се разглоби т.е. какво е износването на сегментите и какво е състоянието на основните лагери.
Има и друга особенност - дори двигателя да работи перфектно и да няма никакви видими/доловими луфт това не е гаранция че този двигател ще изкара дълго, тъй като не се знае колко циментация е останала по иглените лагери, а там всеки микрон е важен.
Тоест както си караш перфектно работещия двигател може внезапно да блокира. Ставал съм свидетел на такива случаи. Съществува и другата крайност - разхлобан да си е*е майката двигател държи и не блокира.
Точно като при хората - здрави и прави младежи внезапно ги удря инфаркт, същевременно дъртаци пушещи по 3 кутии арда на ден, хрипащи и кашлящи, живеят по 70-80 години.
Иначе за фланеца и технотеста гледам сте го обсъдили....
Идеята ти е добра - полицаите няма да се усетят че двигателя е сменян, щото пак бръмчи като 2т(на празен ход е приликата най-вече), нищо че разликата в звука м/у траби и варга е като между ЧЗ 350 и Нисан скайлайн
А разхода ще бъде същия като с трабантовия двигател, за сметка на много по добро ускорение.
|
Вторник, 22.04.2008 г. 23:58 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Ивак...ти до сега виждал ли си варелски мотор,дето да не чатка като му пипнеш вала?
Защото аз не съм.Нито като купувах моя навремето,нито като реших да му търся купе.Това са поне 20 видяни мотора и всичките имат луфт.Къде малко,къде повече,но до сега не съм виждал такъв без луфт и мнооого се съмнявам,че има.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 23.04.2008 г. 00:18 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Как мога да го видя този файл !? Нужно ли е да се регистрирам във сайта който излиза като натисна лика !?
|
Сряда, 23.04.2008 г. 10:47 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Просто цъкаш на линка, избираш Free, чакаш там около 2 минути, след което ти дават линка за сваляне.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 23.04.2008 г. 12:54 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
theultimate, защо не го свали и да го качиш при чертежите? Аз също опитах, но не става от този линк!!! Както аз така и останалите, който се интересуват от смяната на двигателя ще сме благодарни. В случай, че успееш ще съм адски благодарен
|
Сряда, 23.04.2008 г. 13:00 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Готово.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 23.04.2008 г. 13:25 ч. |
|
|