Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Проблем с Трабчо :Реанимация
Автор |
Съобщение |
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Проблем с Трабчо :Реанимация
Така наскоро си купих обратно Синия Трабант обаче заварих ,че макар и бившия собственик да не го е карал го взех в доста умряло състояние .Ще пропусна циганията ,която беше сложили на него и ще давам директно към това, което са му причинили. Така аз продадох машината в перфектно състояние само за да си я взема в противоположното, махнали са карбуратора който бях сложил ,с който колата вървеше на мечта от идеята ,че горяла повече к модела не помня, кой точно е но е със смукача от горе. Така махнали са го и са сложили по сложния и жалък "икономичен"вариант а именно 28HB 1-1 ...Естествено хора чиито ръчички се моля да изгният просто е*аха колата с обещанията че карбуратора е отремонтиран, качествен и са издрали момчето (бившия собственик) с 40 лева за това тафто и с обещанието ,че мотора ще работи . Обаче филма далече не е бил така колата умряла ,загубила ритам ,обороти сила ,празен ход и всичко ......След видяното в опит да върнат оригиналния и карбуратор с него 2000 километра аз личнобях минал,но и той вече бил отишъл по дяволите и работил също толкова зле ..Като си взех колата се мъчих дни да настроя и единия и другия карбуратор но понеже "майсторът" си е оставил и гъ*а по него всякакъв тип намеса беше просто невъзможна. Мъчих да регулирам 28 HB 1-1 модела но не можеше да се форсира и не държеше празен ход или държи ултра високи обороти или гасне без средно положение....проследих проблема до смазан семеринг на оста на дроселовата клапа нищо че "майстора" (имена няма да цитирам )е гарантирал за този карбуратор ,че е изправен както и да е .....реших да сложа стария модел но явно и там са пипали ръчички, който още дупета не могат да бършат, както и да е отказах се на 4 тия ден да се мъча да го регулирам по всевъзможни начини събрахме се много хора и всичките ни хвърли в тъча и не успяхме ..... Закарах го при господин Пецанов на Симеоновско шосе казах му до последната точка всичките симптоми ,той какво прави ,какво струва освен, че ми взе 20 кинта колата беше същата .....нямах силица да се разправям вече и го оставих пред нас ...... Съветвах се с приятели и стигнахме до няколко извода: 1.При стария тип (с горния смукач) колата се форсира идеално ,има перфектен празен ход но в момента ,в който тръгна почва да глъхне и умира. Диагноза: -Смуче въздух, а Пецанов го регулира уж и смени гарнитурата и изпили фланеца за да не смуче ...УЖ...Смени и иглата и го изчисти ........Мистерия 2.Мотора ,който е на 45000 км по спомен, да е свършил и тези метални полу-кръгли клапани на вала да са заминали и да смуче въздух, което не ми се вярва, защото бившия собственик е минал само 300 км от както го е взел от мене ,освен ако не е пълен закръглен тъпир да го смаже това моторче друго обяснение нямам . Моля всеки от София ако може или има възможност, плащам си добре .Не исакам съвети, какво може да е,защото 4 дни си взех здравето в тоя студ да се занимавам ,да проверявам всичко по запалването и горивото, и да чистя други ла*на . Предпочитам опитен човек да дойде на място да диагностицира проблема да си каже цените и да се процедира по ремонта. Аз ще помагам но просто си трябва тренирана опитна ръка да пипне там където има нужда. Предварително Благодаря и се извинявам за малко вулгарното изказване но ми писна от хора, които пипат де не им е работа.За такива същества колата ми седи пред нас и събира курешките на гълъбите. Ако някой се реши да помогне ще съм крайно щастлив да ме потърси на този номер или тук телефон :0886871021
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 16.03.2013 г. 20:48 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Само като идея - не вярвай особено много на Пецанов. Като бях разбутал настройките на моя HB1-1 ходих при него. То не беше чистене, пилене, настройване. Накрая каза, че мотора ми е много износен, чувало се пукане от вътре и общо взето така си ми взе 20лв. Накрая взех от доктора пак за толкова един работещ до последно карбуратор и заспа.... Поне по това което съм виждал от колеги, повечето карбуратори не работят като хората - или са запушени, или някой талант ги е "настроил". Най-оферта е ако намериш някаъв такъв карбуратор, който преди това е работил добре и просто да го монтираш.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 26.03.2013 г. 15:08 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
в крайна сметка и това е вариант преди да съм тръгнал да отварям мотор на 40 000 км .
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Четвъртък, 28.03.2013 г. 11:24 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
той зависи как е каран.. Ние кат взехме нашия траб с мотор на 32 000км и ни направи впечатление че не върви.. ето какво се получи като отворихме маторя..:
_________________
|
Петък, 29.03.2013 г. 11:41 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Това бутало дали е правило компресия и 2 атм и цялата причина за състоянието му се състои в лайняните и каквито попаднали масла.
|
Петък, 29.03.2013 г. 13:25 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Не че съм запознат много с карбуратора на Трабант, но до колкото знам всеки карб си има ускорителна помпа, щом глъхне като потегляш да не би нещо да е запушена емулсионната тръбичка?
Пецанов и нашият Варг така го центрова преди че почна да гори 10 а гореше около 8, в крайна сметка се оказа проблема в запалителната система тогава не в карба.
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Сряда, 03.04.2013 г. 23:49 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Ще си правя ескперименти с центровката и с други карбове но за сега съм хванал буса ,че малко се затопли но да изпадне някой читав карб и да пробвам пак, кой знае може и да потегли :Д
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Четвъртък, 04.04.2013 г. 23:07 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Не всеки. На Трабанта карбуратора няма.
_________________ Hard to the core !
|
Петък, 05.04.2013 г. 07:16 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Има модели с ускорителна помпа, има и един по стар модел ,който няма ,той като цяло е по здрав зашотот е лишен от много неща и е много базов но пък с него гори повече а "икономичния" модел от по новите ,последните е пълна противоположност ,голям, сложен ,много труден за центровка ........ Аз ще кача снимка на карба ,който искам да сложа ...
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Петък, 05.04.2013 г. 09:27 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Вероятно Киро бърка обогатителя с ускорителна помпа, а това са различни неща.
|
Петък, 05.04.2013 г. 15:30 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Проблем с Трабчо :Реанимация
Упрека на Ивака го разбирам но това долу.......Аз за тва ли я пуснах тая тема бе? Да ме упрекваш ли? Тоя Трабант отиваше на там, знаех че е скупен и си го взех обратно .... Как точно наричате помпичката в камерата не ме бърка мене така са ме учили, така и викам ,ти ако искаш и викай и термоядрен реактор. Ако никой не е склонен да помогне на човек дори и писмено ,тоя форум гние от вътре на вънка ! Аман от разбирачи не допускате никой да се опита да каже нещо... на по 200 години сте и се държите като деца ,ся да правим скандал как се казва ши*аната помпичка ,браво на вас шапка ви свалям време е поредния спам да бъде изметен ...
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Събота, 06.04.2013 г. 16:44 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|