Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Разлики и прилики 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 09.05.2011 г. 01:42 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Rakovski
Skype: kyolov13
Мнение Разлики и прилики
Здрасти колеги.
Знаете ли дали има разлика между двигател на Варбург 353 и Баркас Б1000? С една дума дали става за трансплантация в Трабант?
Благодаря :)


Четвъртък, 22.03.2012 г. 21:14 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Разлики и прилики
Аз съм си взел двигател от Баркас за монтиране.
Попринцип са едни и същи, но има и разлики.

Баркасовия е с различен изпускателен колектор, който даже ти върши работа при монтажа на самия двигател, обаче за да сложиш варгово гърне (каквото ти трябва) към този колектор ти трябва баркасова скоба за предно гърне. Самата връзка между Баркасовия колектор и Варговото гърне е друга - при Баркаса има 3 отвора, при Вартбурга -2, точно тук се намесва Баркасовата скоба от неговото предно гърне.

Баркасовия двигател е и с еднокамерен карбуратор. Аз лично съм си взел двукамерен Иков, защото предпочитам него.
Доколкото знам има и разлики в коляновите валове, откъдето и Баркасовия е малко по-слаб. Тука вече не съм 100 % сигурен.
Баркасовата охладителна система е като на по-старите Вартбурзи - тези с задния радиатор. Освен това и съединителя им е от по-старите - с чашка.

Друго като разлика не мога да се сетя.


Четвъртък, 22.03.2012 г. 21:30 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 09.05.2011 г. 01:42 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Rakovski
Skype: kyolov13
Мнение Re: Разлики и прилики
Фланеца между Баркасовия двигател и трабантовата скоростна кутия пак ли трябва да е 20мм и двигателя да е наклонен с 20 градуса на пред.
От къде си намирате части,като карбуратор, гърнета.....и тем подобни.Ако не става въпрос за нови,тогава ми е ясно :)
Благодаря за бързия отговор:)


Четвъртък, 22.03.2012 г. 21:50 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Разлики и прилики
Всичко, освен това което ти изброих е същото като при Вартбурга.
Фланеца е същия.

Бих казал, че по-добрия вариант за фланеца е да ти е 25 мм. Тогава си правиш съединителя на Баркаса/Вартбурга с трабантовата чашка и леко пилнат Трабантов коксов ''лагер''.
Моя фланец е 20 мм и трябва да правя аксиален лагер за целта и съединител без чашка, тъй като разстоянието е много малко и не може да се използва нищо готово. Но още не съм го направил тоя лагер и не мога да кажа как ще сработва.

Фланец може да си изработиш и такъв, при който да няма наклон, но от там идват и проблеми с опиране зад самия двигател между ресора и фланеца за карбуратора, какъвто и карб да сложиш.


Четвъртък, 22.03.2012 г. 22:08 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 09.05.2011 г. 01:42 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Rakovski
Skype: kyolov13
Мнение Re: Разлики и прилики
Благодаря за информацията ! :)
Ако кажеш инфо и за частите....... :)


Петък, 23.03.2012 г. 00:45 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Разлики и прилики
Части откъдето намериш, каквото намериш ...

Един от добрите варианти е да намериш някакъв Вартбург от моргата и да свалиш каквото ти трябва, но вече изчезнаха и от моргите.
Така че, какво да ти кажа за частите - трагедия с една дума.


Петък, 23.03.2012 г. 01:01 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Разлики и прилики
Доста хора си мислят че двигателите на Вартбург и Баркас са на практика 1:1 но не е съвсем така.
Баркаса има по-различно газоразпределение, изчислено да работи с неговата изпускателна система, има по висок въртящ момент, който постига при доста по ниски обороти от Вартбурга, но има и малко по ниска мощност, която също се постига при по-ниски обороти.
Останалите конструктивни разлики са описани от Сисо.
Като цяло за монтаж на Трабант ви трябва двигател от Вартбург, а не Баркас. Препоръчително е също да се ползва и изпускателния колектор от Вартбурга, доколкото това е възможно, дори и с известно преправяне. Предното гърне ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от Вартбург. Относно карбуратора - Баркасите са с еднокамерен, но двукамерния е по-добрият избор във всяко едно отношение. Само с поставянето му мощноста скача с 2к.с., но като цяло е по лесен за поддръжка и регулиране, смукача е с по-добра система, има ускорителна помпа, а и разхода с него пада в най добрия случай с 1 литър. Освен това без проблем работи със спортен или отворен въздушен филтър, задача която е почти неизпълнима с еднокамерния карбуратор.


Петък, 23.03.2012 г. 01:53 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 09.05.2011 г. 01:42 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Rakovski
Skype: kyolov13
Мнение Re: Разлики и прилики
Благодаря


Неделя, 25.03.2012 г. 00:59 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов