Power_353 Wartburg проект!
Автор |
Съобщение |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Ето какво имам предвид относно разделянето на цилиндрите.
|
Вторник, 27.04.2010 г. 18:35 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Четвъртък, 06.05.2010 г. 18:27 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Голяма част от проблема се дължи именно на това че не си разделил цилиндрите. Останалата част - прецизна регулировка, а също и факта че тези карбуратори са с вакуумен шибър, а това е предпоставка за придърпване, прекъсване и като цяло лоша работа на ниски обороти при двутактовия двигател. Така правеше и на georg.
|
Петък, 07.05.2010 г. 00:21 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Петък, 07.05.2010 г. 23:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Браво, браво! За помпата и аз съм решил да слагам на моя, но не толкова заради дебита, колкото заради това че всеки път когато не съм карал колата от седмица или повече трябва или да го "почерпя", или да въртя яко на стартер докато запали.
|
Неделя, 09.05.2010 г. 19:52 ч. |
|
|
desso
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 24.12.2008 г. 13:41 ч. Мнения: 2
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Колега, захвани се с резонаторната фуния, резултата от увеличаването на мощността е значителен, но има голяма играчка по нея в зависимост от това за какви обороти ти трябва. Ако искаш мога да ти пратя чертеж на "права" фуния при нея максималната мощност идваше над 5800 -6000 об/мин., но имаше малка "дупка" в ниските обороти. След това я нагодих на мястото на предното гърне и се получи лек спад в оборотите но двигателя стана малко по-еластичен.
|
Понеделник, 10.05.2010 г. 14:42 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Вторник, 31.05.2011 г. 18:42 ч. |
|
|
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
нещо по гърнетата бутал ли си ?
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Четвъртък, 02.06.2011 г. 11:12 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
не,но мисля след като направя резонансната фуния газовете да излизат от предния капак с 2 тръби в дясната част над калника
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Последна промяна Power_353 на Четвъртък, 02.06.2011 г. 21:03 ч., променена общо 1 път
|
Четвъртък, 02.06.2011 г. 14:04 ч. |
|
|
6traka
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 02.06.2011 г. 16:00 ч. Мнения: 15 Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
здравей. нов съм във форума но гледам доста си направил по аизенахта сигурно бая ще бяга.четох четох разбрал не разбрал не споменаваш маи никаде за подобрение на помпения ефект при 2так. двиг ,говориш за сместа която се връща по някога обратно кък карб. и филтъра и на вън или не е това.Ако етова знам решение
|
Четвъртък, 02.06.2011 г. 17:00 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
С каква цел си решил да си причиниш това?
_________________ GameOn
|
Четвъртък, 02.06.2011 г. 19:40 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
повееер
|
Четвъртък, 02.06.2011 г. 21:24 ч. |
|
|
nikola_94_bs
Влиза с ръчна в завой.
Регистриран на: Неделя, 21.03.2010 г. 03:17 ч. Мнения: 65 Местоположение: burgas
Skype: niksana_941
Automobile: трабант 601с
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
|
Събота, 04.06.2011 г. 06:44 ч. |
|
|
eed123
Музикалният
Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч. Мнения: 105 Местоположение: Русе
Automobile: Trab
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
врътни ги да излизат под шофиорската врата, тей също ефекта ще е много добър, хем състезателен вид ще има
_________________ трабанта завива с ръчна, не с кормило!
|
Вторник, 07.06.2011 г. 20:51 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
темата е яка и ще използвам някои идеи, иначе си мисля че ако ивадиш тръбите някъде високо, както искаш през калника, всичко наоколо ще стане в масло... опцията да се подават под задна лява врата си е добра, но пак ще хвърчи масло.. може гумата да ти маже и т.н. обмисли го , ако вече не си го направил де... като гледам от кога е последното мнение
|
Петък, 03.02.2012 г. 12:26 ч. |
|
|