Трабант и Вартбург 353 на газ
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
|
Сряда, 23.07.2008 г. 12:28 ч. |
|
|
shotik
.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
газ
Преди да се повреди сървъра /или което е било/на форума бях писал по темата ето и моето мнение.
За Трабант-не е за предпочитане,защото смесообразуването на горивната смес е в ниската част на мотора ,маслото не се разтваря/течност в газ по принцип не се разтваря/ и се получава конденз и натрупване на масло при вала,и с течение на времето може да се получи достатъчно количество за получаване на хидравличен удар-познавам човек при когото се беше получило.
За Вартбург-от собствен опит знам че става и близо 3 г. ползвах газ.Може да се прави,защото смесообразуването е във високата част на мотора.Това със засмукването на масло е рисково,защото щуцер за маслото който се навива в карба,трябва да има конусен болт с който да се регулира маслото при различни температури на времето,ако не се направи целия маслопровод и резервоарчето за маслото да се подгряват с охладителната течност на мотора ,като палене на мотора става на бензин до загряване до 50-60 градуса и се гаси на бензин както го бях направил на моя Вартбург.
За помпичките са ми казвали в Самоков ,че човек ги пригласявал към ос на алтернатора ,но не съм имал познат с такъв Вартбург,но щом на скутери и др.мотори е направено ,не е за съмнение ,че и тук може да стане.
И така ако някой има Вартбург и желание да ползва газ ,може да се помъчи да го прави,за Трабант да помисли дали има смисъл от харчене на пари или по добре да присади 4-тактов мотор от друга кола и тогава да сложи АГУ.
_________________ винаги може да се научи нещо ново
[
|
Сряда, 23.07.2008 г. 15:00 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Аз да ви кажа колеги пробвах с масло на самотек в карба и регулираш винт за количеството което постъпва! 1. Дозирането го докарах без проблем! 2. На самотек нестава според мен защото при мен се запуши маслопровода точно при болта з а регулиране и познайте и оставих нещата до там!
|
Понеделник, 04.05.2009 г. 21:42 ч. |
|
|
tarbito
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 14.01.2010 г. 23:47 ч. Мнения: 1 Местоположение: razgrad
Skype: malkiq_2pac2
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
всичко ми е ясно само наи елементарното не знам как се вразват кабелите на превключватела дето се слага ватре в купето дали има опатване като се купува
|
Събота, 16.01.2010 г. 21:33 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Така стана ми интересна тази ваша тема и понеже имам малко челен опит с двутактов вартбург на газ ще дам принос за общото благо. Така има едно устройство (състои се от резервоарче за маслото и регулиращ клапан) което се свързва с маркуч в всмукателния колектор (или най-добре с плочка под карбуратора) и така мотора чрез вакума получаващ се в колектора си смуче масло. Реголировката за това колко масло да подава се прави чрез една врътка на клапана. Имам една бройка останала от Вартбурга дето беше с газ и ще я снимам за да видите за какво става дума. Устройството е простичко и надеждно и осигурява на машината добра работа. п.п. Това с помпите от мотор е стара , сложна и поради сложността си не достатъчно ефективна система п.п2 Тук във форума има един човек с едно бяло 353 комби на газ който посредством ръчна помпа подава масло в бутилката на газта и казва че колата върви страхотно. Към него също може да се обърнете за съвет.
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Неделя, 17.01.2010 г. 01:13 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
И аз видях на събора белия вартбург с АГУ. Само не ми стана ясно това с маслото в бутилката - нали газта се изпарява в изпарителя и влиза в мотора газообразна, какво се случва с маслото? Ако искаш мога да ти пратя чертежи, които ми даде Rudy за 353 с газова, като се ползва помпа от мотор, връзана на гърба на алтернатора.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 21.07.2010 г. 07:21 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
... и може би затова тази система се прилага масово и навсякъде в двутактовите мотоциклети на уважаващите себе си производители... А и според мен е най-ефективната от всички, за които съм чувал до момента. Това със самотека не го коментирам - всеки, който е поне малко наясно с мазането на двутактовия мотор, ще си отговори защо при системата "самотек" двигателя блокира след около 30 хиляди км. (отзивите са от Ивака и от един бивш колега). Инжектирането на маслото в газовата бутилка би имало ефект, ако изпарението ставаше в смукателния колектор. Ама то става в изпарител, следователно всичкото масло ще се отдели там, и до двигателя няма да стигне нищо. Идеята е да се симулира оригиналното мазане, което е от типа "маслена мъгла", а това най-безболезнено до момента става с помпа и с инжектор от дизелов двигател. Ключовата дума тук е "инжектор", защото именно това чудо образува маслената мъгла, която се увлича от постъпващия въздух и стига навсякъде, където има нужда от мазане, без да се натрупва в картера. В стария форум някой беше публикувал документ, в който детайлно се описваше точно как се изгражда подобна система. Ако някой го има, ще съм му благодарен ако го качи - би икономисал доста спорове и безсмислено чесане на езици
_________________ Hard to the core !
|
Петък, 23.07.2010 г. 23:54 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Ето материалите, които търсите - документация за газова уредба на Трабант, предоставена ми от колегата Rudy. Вижте последния линк за Трабант. http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=37&t=83&p=482#p482
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 04.10.2010 г. 03:52 ч. |
|
|
denistopalov
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 15.11.2010 г. 06:45 ч. Мнения: 1 Местоположение: Bulgaria
Skype: denistopalov
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Здравейте нов съм във форума но идеята за газ е идеална но щесе получи единсшвено със маслена помпа а загряването на изпарителя от тръбата след колекторите със водна риза е гениална
|
Сряда, 17.11.2010 г. 06:09 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Аз имам такава система няква бащами я е правил за газ и отзад в багажника си беше сложил газова бутилка такава за домакинска печка 5литра и с нея си караше гореше му 6-7 на 100 при скорост от 60-70 км/ч
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Петък, 19.11.2010 г. 16:19 ч. |
|
|
123
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 12.03.2011 г. 13:47 ч. Мнения: 6 Местоположение: България
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Колеги,Моля, някой компетентен да обобщи,за да е завършена темата,какво в крайна сметка става с ДВГ на Трабант на газ,че моя е на 4500км след основен ремонт,струва ли си усилията,не е ли автогол? Ако се поврежда ДВГ-разделно мазане без газ,по-дълговечно ли е ?
|
Петък, 18.03.2011 г. 08:52 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Икономията на газ е между 5 и 7 стотинки на километър. Бензина, който отива зимата докато загрее колата е отделно. Помисли колко километра минаваш годишно и сам ще прецениш дали си заслужава.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 18.03.2011 г. 22:16 ч. |
|
|
123
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 12.03.2011 г. 13:47 ч. Мнения: 6 Местоположение: България
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
Прав си колега, Душата е в оригинала, Благодаря!
|
Неделя, 20.03.2011 г. 11:30 ч. |
|
|
6traka
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 02.06.2011 г. 16:00 ч. Мнения: 15 Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
здравейте колеги. аз сам преди време си сложих газ на 353. купих една помпа специално за тази цел 80лв. сложих карах 200-300км. и блокира биелния лагер на 3ти цилиндърф. после усаваршенствах системата и нямаше проблем. бащами все ми казваше това мазане не е добре маслото не се разтваря в газта както в безина мисли груго.Ако има заинтерисувани да продължим темата. Също за трабант има лесен начин да се сложи газ
|
Понеделник, 06.06.2011 г. 20:50 ч. |
|
|
6traka
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 02.06.2011 г. 16:00 ч. Мнения: 15 Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
|
Re: Трабант и Вартбург 353 на газ
а забравих да кажа за разхода на газ на 353, незнам другите коко горят и дали са реални числата,моя гореше 15-16/100 късо,нооооооооо аз исках и да върви значи по баир 30 -35 градуса налкон вървеше със 110км на 3та ск.
|
Понеделник, 06.06.2011 г. 20:56 ч. |
|
|