Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Тунинг на трaбантов карбуратор 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Тунинг на трaбантов карбуратор
Някой занимавал ли се е да увеличи мощността на трабанта като промени жигльорите на HB 1-1 карбуратора? Разхода не е от особено значение тъй като мисля да го правя на кабриото, а то се кара по 10км на месец. Какво друго може да се пипне по карбуратора за подобряване на мощността, за сметка на разхода?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 17.06.2010 г. 21:54 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Тунинг на трбантов карбуратор
Ако имаш някакъв стар карб защо не му вземеш жигльорите и да ги разпилиш с малко и да ги сложиш за проба на съществуващия.
Пробвай и кажи :)
Аз мисля че ще се вдигне разхода с доста но няма да върви толкова и целта няма да е оправдана, то май по добре е да се разпили и полира нещо по цилиндрите,буталата и каналите за да има желания ефект.

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Четвъртък, 17.06.2010 г. 22:16 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 08.03.2010 г. 23:49 ч.
Мнения: 16
Местоположение: Видин
Skype: mixa-bg_vd
Мнение Re: Тунинг на трбантов карбуратор
На моя Трабант са му шлайфани цилиндрите и е с по голями бутала - 2-ри ремот е. И има много повече мощност. Цилиндрите са шлаифани не защото е затегнало бутало а просто за да се вдигне мошноста и разхода не се е качил много .


Неделя, 11.07.2010 г. 01:05 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2013 г. 03:26 ч.
Мнения: 69
Местоположение: България
Мнение Re: Тунинг на трбантов карбуратор
Аз правих един Трабант и успях да изцедя от мотора му към 50-55 коня. Става като:
Коляновия вал го престъргах и махнах голяма част от материала на тежестите му. После престъргах и маховика. Схеми как става това се намират по форума и в един немски форум също. Взех един специален комплект от Германия. Бутала,сегменти и метални ризи. Ризите ги набихме в трабсовите цилиндри и дигнахме работния обем на 800 кубика. Свалих от челата на главите на цилиндрите към 1мм и сложих яки шпилки за главите цилиндрите. На блока на мотора всмукателния колектор се разпилва на 30мм и се полира. Шибрите се преработват по схема и се слагат по-силни пружини. Карбуратора беше от мотор някакъв руски и му бяхме разпилили жигльорите.Направо налижаше бензина. И след цялото правене първите проби бяха отчайващи. Пикаеше бензин отзад и едва вървеше. После един човек от немския форум ни откри топлата вода. Магията е в гърнето. Пражи се резонансна тръба. Такива се продават и готови. Затова купихме една такава система готова и ви казвам направо Траба литна. Гореше 15 на 100 ама не се и удържаше. При 50 при натискане на педала на газта почваше да буксува. Съединителя трябваше да се сваля на 300-350 км да се чисти с шкурка че се замазваше.
Преправянето излезе не по-малко от 1000 лева и ни отне към 7-8 месеца. Мотора издеяни 3000 км и после се строши едната биела в основата към вала и направи мазало. Мотора до последно мисля че е у един приятел. Май буталата и цилиндрите още стават. Ако искаш може да видя къде и що са. Кефа е голям ама не изкарва много. Помисли дали си струва зора и кинтите. Сега ако трябва просто бих му сложил един 4 тактов двигател и пей сърце.
Но запомни магията на дигането на мощноста е в предното гърне.


Вторник, 20.08.2013 г. 23:02 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов