Power_353 Wartburg проект!
Автор |
Съобщение |
mywib
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч. Мнения: 53 Местоположение: хасково
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Някъде из форума бях прочел, че има оплаквания от тези трансплантации. Вярно ли е това?
|
Понеделник, 05.04.2010 г. 23:53 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
няма такова нещо,просто трябва да се почисти и регулира и всичко е 6+
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Петък, 09.04.2010 г. 20:26 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
НЯМА ТАКОВА НЕЩО! Двата карбуратора са напълно взаимозаменяеми. Аз лично съм направил няколко такива трансплантации и който не вярва да дойде да види как работят колите
|
Събота, 10.04.2010 г. 12:18 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Той Санта винаги е бил терсене човек
|
Събота, 10.04.2010 г. 21:52 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Аз казвам същото!!! Мисълта ми е че хората за да ги сменят карба с двукамерен или са го намери в някой морга или не е работил дълго време или запушени жиглъори и т.н за това като го качват на двигателя си имат проблеми и за това идват тия въпроси! Понеже аз също го взех от морга и съм го давал на майстор да ми го настрой....... отивам качвам го и пали от първия път.
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Събота, 10.04.2010 г. 22:38 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Доколкото помня бяхте подменили няколко двукамерни а само с 1 колектор. Ако бяхте пробвали с друг колектор може би щеше да се оправи.
|
Неделя, 11.04.2010 г. 00:37 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Санта нямаше шанс с 2т машините.
|
Неделя, 11.04.2010 г. 12:06 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
С какви гарнитури беше? Пробвахте ли с малко гресчица и налагане дали не иска повечко припасване, защото при едно силно завихряне на входа може да се развалят тотално фазите на газоразпределението. Само гадая, де. Иначе на мен най-добре работещия ми двигател с най-стабилен празен ход беше с такова преправяне. Ама и с напасване на колектора.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Понеделник, 12.04.2010 г. 23:36 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Сряда, 14.04.2010 г. 12:14 ч. |
|
|
IFA_Racing_Team__DDR
Powered by KKK
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч. Мнения: 70 Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
С тези карбуратори колата вече нацяло ще се отпуши и ще покаже наистина какво може.
_________________ БЕНЗИН В КРЪВТА
|
Неделя, 25.04.2010 г. 23:39 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Нацяло ще се отпуши като има и фуния, за да може да ползва пълноценно карбураторите. Така или иначе това си е начина да се изкара истински повер от тоя мотор. Браво.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Неделя, 25.04.2010 г. 23:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Тези карбуратори не смучат ли нефилтриран въздух? В смисъл това не скапва ли двигателя като се кара по мръсните ни пътища, извън хубавите писти?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 26.04.2010 г. 18:47 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
ами имам си кутия специално за тях с филтър,така че няма проблем Днес подготвих фланеца и тръбите,но да попитам някой има ли инфо как точно да отделям всеки един цилиндър.........в смисъл да направя преграда в блока между цилиндрите или дали изобщо има смисъл от това?
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Понеделник, 26.04.2010 г. 19:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Цилиндрите задължително се разделят, за да постигнеш добър резултат. За целта може да завариш съответно оформени прегради на колектора или блока, или пък да го направиш както са го правили едно време - с оловни отливки.
|
Понеделник, 26.04.2010 г. 21:31 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Re: Power_353 Wartburg проект!
Обясни като цяло какъв е процеса по разделянето.А варианта с оловните отливки ми прозвуча странно - кажи и за него две думи.
|
Вторник, 27.04.2010 г. 16:38 ч. |
|
|