Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Пресен клип на 4-та стр.
Автор |
Съобщение |
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Да видим колко снимки дава за качване форума Май не можах да се разбера с байтовете,дайте идея как да кача още 7-8 снимки.Уж може 3 а станаха 2 с една дума нищо .В списъка на уменията ми това го няма .
|
Неделя, 06.09.2009 г. 22:51 ч. |
|
|
BaFTa
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 05.07.2009 г. 23:22 ч. Мнения: 4
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
сиромаха, защо не ги качиш в snimka.bg?
|
Понеделник, 07.09.2009 г. 11:35 ч. |
|
|
tsveto
Зеления миксер
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 23:09 ч. Мнения: 214 Местоположение: Русе
Automobile: rennpappe
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Разбирам,че си се специализираш за драг рейс,но от към визиа според мен е най-добре да го запазиш в оригиналния вид,да не се набива на очи и да се стремиш да ги криеш тези upgrade-ве.Ясно е,че неможеш да го "скриеш" по пътя,но в първия момент да не превлича внимание,така и по лесно ще оставаш незабележим пред полицаите.
|
Понеделник, 07.09.2009 г. 12:55 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Увеличих квотата за прикачени снимки на 10 снимки по 256К.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 07.09.2009 г. 17:34 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Хайде на снимките,гледайте и питайте Няма да стане,утрепах се да добавям файлове а никакви ги няма Някой да ми пише къде греша на лично Излиза червен надпис: Максималната големина на файловете е достигната. Това е още на първата снимка ,а те са VGA и по около 170КБ.
|
Вторник, 08.09.2009 г. 20:45 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Набързо качени снимки в Снимка.бг http://dakaracing.snimka.bg/auto-racing ... 5.14745833И във Vbox7 (пунто трабант),(корса трабант) и тн.
|
Сряда, 09.09.2009 г. 19:58 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Направо ме застреля с въпроси ,не знам откъде да започна Аеродинамика с промяна до неузнаваемост на външния вид или промяна само там където се налага Ако го натруфя със спойлери,прагове и тн ще стане ли по-"вълк в овча кожа"?Почти всички на нашите състезания вече карат "марка и модел-неизвестни" .Това няма да се случи Какво печеля и какво губя?Печеля уникален и атрактивен драгстер,"природно" лек . А дали ниското тегло е решаващо?Преди каляската да се превърне в тиква ,вече освободена от длъжноста "семейна кола" на точно измерена отсечка 400м финишираше със 155км/ч а когато стана Трабант със 145 .Май далаверата от трансформацията е танто за кукуригу че и по-зле.Няма ли мощност дори да яхнеш двигатела пак не става След побутването(без нищо рейсинг в двигатела) 175км/ч и почти 2 секунди по-добро време .Който го постигне това шапка му свалям. Колкото до двигатела не става да е звяр и да държи 3000000 а и +30-40% мощност няма да го строшат.Иначе всичко вътре си е стандартно с разни портвания,шлайфания и тн. С малките дросели работеше перфектно.Не знам кога ще го сглобя понеже за тази година отпадна второто състезание а и не съм си набавил широколентова ламбда сонда(400 лева),а без нея настройката е "на сляпо" а може и "на счупено".
|
Четвъртък, 10.09.2009 г. 21:51 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Ще обясниш ли като на малоумен: какво е това животно, и с какво се различава от обикновената ламбда сонда ? Мерси в аванс
_________________ Hard to the core !
|
Петък, 11.09.2009 г. 09:14 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
При стандартните инжекции сондите отчитат състав май беше 14.7 гориво-въздух.Всичко различно го дават "бедно или богато" но не могат да кажат колко и компа постоянно намаля и увеличава впръскването.За мощност трябва по-богата 12.5-13.5. Широколентовата има контролер който прави сигнала разпознаваем за компа в случая Мегаскуирт а пълния комплект има и "часовниче" за следене в реално време. Между другото и аз не съм много вътре в електрониката,за настройките се грижи един приятел от Шумен.В Тутракан езика на силовия тунинг някои си мислят,че го говорят но никой не го разбира и съмишлениците с които контактувам са далеч.
|
Петък, 11.09.2009 г. 09:47 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Аз съм със спортна електроника Мегаскуирт.Настройва се с лаптоп. Аеродинамиката на Трабант сигурно е същото като на паралелепипед За метанол трябват по-големи дюзи и куп други стъжняващи живота неща-неприемливо.Ще добавям Бардал. Аз съм одобрен състезател от Българска федерация по драг рейсинг и въобще не ми трябва да се ръчкам при онези които си мачкат ламарините по завоите(аз и без това ги нямам ) .Да не споменаваме финансовата страна Ти на какво возило мина?Досега май беше най-бавния доктор на Балканския полуостров .
|
Петък, 11.09.2009 г. 20:40 ч. |
|
|
Slavi_s_Trabanq
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 44 Местоположение: София
Automobile: Trabant 601 S '88
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Добре дошъл, колега! Най-сетне един истински тунинг на Трабант! Спомням си как ми падна долната челюст като го видях на живо през 2007-ма на Националния Събор пред храм паметника Александър Невски. Возихте го на един колесар с едно бяло Пежо и си спомням, че като се заговорихме после на Камбаните и ти каза "Кога друг път ще го покарам така из София?" или нещо подобно и те помолих да се снимам до КR-a на отворен капак... Със сигурност с ABF-a ще тръгне много повече, аз съм карал Seat Ibiza mk2 GTI с такъв мотор и тръпката е неописуема. Чувал съм, че ABF-a тръгвал още повече със скоростна кутия от 9А (другия двулитров 16 клапанов мотор, с механичната инжекция ако не се лъжа), но се знам дали това е истина... Ти с коя кутия ще го правиш, с неговата ли? Спомням си, че тази на Сеат-а имаше нещо като шпер или блокаж... Успех в начинанието ти желая и ще следя темата и проекта с интерес!
|
Събота, 12.09.2009 г. 18:19 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Кое всъщност е от голф по купето? Видях, че част от коша и бомбетата не са трабантови, задните май също.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 12.09.2009 г. 20:05 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
За по-кратко-скелета+праговете+дъното за номера са ГДР .Преден кош комплект с всичко+дъно с тунела,рязнато 40см и добавена задната част.Все едно Г2 скъсен 40см с външност на Траб.
|
Събота, 12.09.2009 г. 21:20 ч. |
|
|
сиромаха
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.09.2009 г. 00:20 ч. Мнения: 24 Местоположение: Тутракан
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb
Малко развитие на проекта,но не окончателно-такова животно нема . http://vbox7.com/play:387b141ehttp://vbox7.com/play:b6a202ea
|
Неделя, 10.10.2010 г. 10:39 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb: Клипове на 3 стр.
Това нещо вдигна 200 или аз съм луд!!!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Неделя, 10.10.2010 г. 22:32 ч. |
|
|