Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща
Power_353 Wartburg проект! 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Power_353 Wartburg проект!
Здравейте и от мен,нека малко да разкажа историята на колата:Вартбурга е 353 80г купен чисто нов от (дядо ми) колата ми е подарена от него и е карам от 12 годишен.През всичките тези години постоянно променям все по нещо :lol:

ето така беше през 2007г
Изображение
Изображение
Изображение


След като започнах да ходя по гонки и разни събори :mrgreen: реших да ,,пооправим" малко двигателчето

а сега и по двг :wink: САМО ДА ДОБАВЯ ЧЕ ВСИЧКО ПО ДВИГАТЕЛЯ Е ПО СЪВЕТИ НА ИВАКА ЗА КОЕТО МНОГО МУ БЛАГОДАРЯ

-двг-шлаифан на 2 ремонт 74,45мм
- буталa-отдолу резани с 3 мм,разширяване на прозорците с 2 мм настрани и надоло 4-6мм(под наклон),разширяване отдолу на буталото с 35 мм и нагоре с 10мм
- буталата ще са с полирани чела
-Шлайфане на цилиндрова глава с 2мм
-полирани горивни камери
-смукателни канали -изпилване с 1мм и 0,5 настрани и тяхното им полиране
- изпускателни канали-с 1мм от горната страна на блока и полиране
-полиране на преливни канали
-полиране на всмукатения и изпускателния колектор
-боядисване на блока
-калниците
има и още други дреболий :D
снимки след малко :)

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Последна промяна Power_353 на Вторник, 31.05.2011 г. 18:29 ч., променена общо 8 пъти

Вторник, 04.03.2008 г. 20:43 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
Много добро проектче :wink: ,помня го от "стария" форум...Дай и някое клипче.


Вторник, 04.03.2008 г. 20:49 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение 
Цитат:
Дай и някое клипче.

след малко всичко ще има :D

ето и снимките по двигателчето :wink:
преди:
Изображение

тук вече се започва разглобяването
Изображение
Изображение
Изображение

и буталата(преди и след)
Изображение
Изображение

колектора(преди и след)
Изображение
Изображение

тук вече е с боядисани калници и някой други дреболиийки:
Изображение

снимки на двигателя
Изображение
Изображение

двг е вече поставено :wink:
Изображение
Изображение

почти е готов
Изображение
Изображение

тест 1
http://www.zazz.bg/play:c4af174f

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Последна промяна Power_353 на Вторник, 31.05.2011 г. 18:14 ч., променена общо 2 пъти

Вторник, 04.03.2008 г. 21:50 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение 
браво !!! наистина браво на теб !!!

колата е мераклииска то се вижда ...
вече има 2 хубави та ХУБАВИ вартбурга продобрени в България ------ този и на ИВАКА :) браво момчета !


БРАВО наистина е хубавец ;)

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Сряда, 05.03.2008 г. 19:08 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Още очаквам собсвеника на варненска сбирка 8) :P

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 05.03.2008 г. 20:43 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Хубав проект....ама се налага да повторя това,дето го писах и в стария форум....Половината "подобрения" са тотално,ама напълно безсмислени.По-конкретно полирането.Прекалено много труд в нищото.
И относно боята имам забележка...поне да беше разкчаил инсталацията...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 06.03.2008 г. 01:48 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение 
я раздуйте повече за това полиране,гледам и ивака го е правил,каква е целта на занятието? :?:


Четвъртък, 06.03.2008 г. 02:59 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение 
Цитат:
Още очаквам собсвеника на варненска сбирка

лятото съм там,но с една друга количка :lol:

Цитат:
я раздуйте повече за това полиране,гледам и ивака го е правил,каква е целта на занятието?


може и сам да си отговориш на този въпрос,ако помислиш логично :wink: .С една дума- целта е постъпващото гориво да се изминава без никакви пречки през колекторите,затова се прави това полиране да се избегнат всякакви ,,предпятствия",а за изпускателния колектор е по сащия начин :wink:

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Четвъртък, 06.03.2008 г. 19:22 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение 
а тук има и малко олекотяване :lol:Премахване на колонката на задните врати+стаклата с целия механизъм+преградите.

Изображение
Изображение

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Последна промяна Power_353 на Вторник, 31.05.2011 г. 18:30 ч., променена общо 4 пъти

Петък, 07.03.2008 г. 21:01 ч.
Профил
JDM

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч.
Мнения: 124
Местоположение: Sofia
Мнение 
колко кила отслабна варгата :?:


Събота, 08.03.2008 г. 13:28 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение 
ми не съм ги мерил :lol: но като кг не е много, мисля че някъде около 10-15 кг на врата :roll:

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Събота, 08.03.2008 г. 16:36 ч.
Профил
JDM

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч.
Мнения: 124
Местоположение: Sofia
Мнение 
стана ми интерсно, защото на трабанта като му махнах сички седалки (освен шофьорската) и кората(2 см ПДЧ)с колоните и всичко от багажика (резервна гума и т.н ) усетих че ускорява по-бързо .... много ми хареса че стана чувствително по-пъргав... :wink:


Събота, 08.03.2008 г. 17:37 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Да разбирам ли че ако си махна 5-те броя гуми с джанти от багажника ще имам подобрение в ускорението? :D

А за полирането. Сам ли го прави и с каква машина?


Събота, 08.03.2008 г. 18:15 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
Turbo написа:
Да разбирам ли че ако си махна 5-те броя гуми с джанти от багажника ще имам подобрение в ускорението? :D

А за полирането. Сам ли го прави и с каква машина?

Мноо зле момче :)

_________________
Изображение
Изображение


Събота, 08.03.2008 г. 18:19 ч.
Профил ICQ WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Koce....няма никакъв майтап в това.Моя варел е (беше) същия.С извадени всички седалки ускорението се подобрява драстично.Вероятно от 0-100 ще смъкне не една,а няколко секунди.Това купе е брутално тежко за малкото коне под капака и всяко кило по-малко е от огрмно значение.Представям си на Трабанта,дето конструкторите му са го осакатили отвсякъде какво ще е...

За полирането...бях писал статия в стария форум...ако още е жива из кешовете на търсачките,може да разровите.Практическата полза при всякакви подобия н мотори с картерно пълнене е НУЛА.Из дебелите книги го пише защо.Ще подскажа само,че има два непреодолими фактора,свързани с динамиката на флуидите-единият са загубите от триене на въздуха,вторият фактор е т.нар. "помпен ефект" или "помпени загуби".Първият фактор е частично преодолим с полиране.Много частично и то ако всички повърхности,контактуващи с горивната смес са гладки като стъкло.Вторият обаче няма преодоляване.Не и при конвенционалния ДВГ,бил той дву или 4-тактов....

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 08.03.2008 г. 22:28 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов