Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг 
Автор Съобщение
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
В тази тема ще опиша какво съм правил по моята кола и какво представлява тя всъщност.

Wartburg 353 Sport (De Luxe) с шибидах, произведен 1987г.
След тежка катастрофа през 2002-ра година реших да го възтановя изцяло, това отне много време и труд, но лично аз смятам че си струваше. Колата е с нови номера(сменени началото на 2006та) - Х1719АТ, стария номер беше жълт - Х1719К

Ето снимка на колата преди катастрофата

Изображение

Снимки след катастрофата

http://images13.snimka.bg/002104888.jpg

http://images13.snimka.bg/002104890.jpg

http://images13.snimka.bg/002104893.jpg

http://images13.snimka.bg/002104894.jpg

http://images13.snimka.bg/002104896.jpg

Ето снимки от работата по купето


http://images13.snimka.bg/002104994.jpg

http://images05.snimka.bg/000465202.jpg

http://images05.snimka.bg/000465208.jpg

http://images05.snimka.bg/000465206.jpg

http://images13.snimka.bg/002105019.jpg

http://images05.snimka.bg/000465217-big.jpg

А сега да опиша какво е правено по колата:

КАРОСЕРИЯ

- Външно преоборудван от новия модел(Вартбург 1.3)
-Пода е измазан от външна и вътрешна страна с дебел слой Боди 930
-Вратите са измазани с дебел слой автоемайллак и върху него боди 930
-Шумоизолация на предния капак
-Шумоизолация на багажника
-Цвета е сменен от оригиналното сигнално червено на Гранд При
-Брони в цвета на купето
-Огледала ENGELLMANN от Wartburg Irmscher, боядисани в цвета на купето


Интериор

-Оригинален спортен волан за Вартбург
- Нова тапицерия на седалките
-Шумоизолация на пода от Вартбург 1.3
-Оригинален мокет от Вартбург 1.3
-Стелки
-Спортни педали
-Задни кори от Вартбург 1.3
-Предни кори лична изработка, тапицирани черен плюш
-Подлакътници от големите, на предните врати
-Нова задна кора, черен плюш
-Нови кори на задните колонки, черен плюш
-Нови панели на волана
-Нови панели на арматурното табло
-Нови пепелници

Двигател

-Шлайфан на първи ремонт(74мм) с бутала Kolbenschmidt
-буталата са изпилени с 3.5мм отдолу http://images13.snimka.bg/002104856.jpg
-Полирани преливни канали
-Полирани изпускателни канали(и разширени с 2мм)
-Шлайфана глава с 3мм http://images05.snimka.bg/000465308.jpg
-Нов колянов вал


Всмукателна с-ма

-Спортен въздушен филтър
-Полиран смукателен колектор
-Полирани всмукателни канали http://images05.snimka.bg/000465296.jpg

Изпускателна с-ма:

-Полиран изпускателен колектор
-Спортна изпускателна с-ма с правопоточен шумозаглушител http://images13.snimka.bg/002106338.jpg

Горивна с-ма

- Изцяло рециклирана бензинова помпа с оригинални немски части
- Допълнителна електрическа бензинова подкачваща помпа
- 2 броя горивни филтри за дизел
- Почистен резервоар
- Сменени бензинопроводи
- Ново жило за газта

Запалителна с-ма

Запалителната система е контактно-транзисторна
-3 броя електронни запалвания, български с алуминиев охладител
-Нови текстолитови чукчета
-Свещи Bosch WR7DCX
-Нови бобини
-Нови кабели на свещите

Охладителна система

-Нови водни съединения Semperit+нови скоби навсякъде
-Нов паровъздушен клапан на разширителния съд
-Нова алуминиева шайба на водната помпа
-Нов ремък Бош
-Изцяло рециклирана водна помпа с нови немски части(фибър, лагери ФАГ, турбинка и ос)
-Нов термостат, немски - Behr
- Сменен датчик за перката

Ето как изглеждаше двигателя като го свалих
http://images05.snimka.bg/000465235.jpg

Ето го и след работата по него, преди да го кача на колата
http://images05.snimka.bg/000465316.jpg

Ходова част и спирачна система

-Предни газови двойнодействащи амортисьори Kayaba Excel-G
-Нови немски шарнири
-Нови немски кормилни накрайници
-Нови маншони на кормилната рейка
-Нови немски лагери на главините
-Нови немски втулки на задните носачи
-Нови немски втулки на стабилизиращата щанга
-Нови задни амортисьори
-Нови предни накладки
-Нови предни спирачни маркучи
-Сменени прахозащитни гумички и раздвижени предни цилиндърчета
-Сменена спирачна помпа
-Нови задни цилиндърчета
-Нови задни спирачни маркучи
-Нови задни накладки
-Обслужен регулатор на спирачното усилие+нов маншон
-Нови жила за ръчната спирачка
-Нова спирачна течност Ferrodo ДОТ 4
-Алуминиеви джанти 13 цола и 4 гуми Фулда 175/70

Трансмисия
-Нови немски полуоски+маншони
-Сменен диференциал
-Сменени семеринги на диференциала и първичния вал
-Изцяло обслужен и регулиран превключвателен механизъм
-Ново масло Liqui Moly EP80
-Ново немско жило на фрайлайфа
-Ново немско жило на съединителя
-Ново немско жило на километража
-Нов немски тампон на ск. кутия


Ел. система

-Нови немски бушонни табла
-Ново немско реле за къси-дълги
-Ново немско реле за клаксона
-Ново немско реле за халогените
-Нов кабел за масата
-Нови клеми за акумлатора
-Акумулатор Berga Power Block 45Ah
-Нови четки на генератора
-Сменено реле на генератора



Екстри и функционални подобрения

-Шибидах
-Обтекател на шибидаха
-Халогенни фарове+оригинално копче за тях
-Биксенон H4 на фаровете
-Алуминиеви джанти 13 цола от Фолксваген монтирани с фланци
-Аларма
-Централно заключване на всички врати
-Оборотомер Autometer(американски)
-Трети стоп
-Задни щори
-Бели циферблати с червено светодиодно осветление
-CD Player Panasonic с 4 говорителя Pioneer(два на задната кора и два на предните врати)
-Запалка
- Перката може да се задейства с копче от таблото
-Жабка с осветление
-Усилвател за антената на радиото
-Светодиодни предни габарити

Общо взето това са съществените неща, има и други дреболии които не вписвам

Ето как изглежда колата в момента

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Интериора

Изображение

Изображение

Двигателя

Изображение


Ето и едно клипче за проекта

http://www.youtube.com/watch?v=R-VIcpkPVNk

Надявам се това което съм направил ви харесва :)


Последна промяна Ivaka на Вторник, 04.03.2008 г. 20:14 ч., променена общо 2 пъти

Понеделник, 03.03.2008 г. 19:47 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч.
Мнения: 126
Местоположение: Монтана
Мнение 
Абе по колата няма какво да се коментира , за мен това е най потдържания Вартбург в България.А това клипче в YouTube кадето вдига 175 км. направо ме стресна баси фурията , би ли казал колко ти харчи при нормално каране , като напишеш и кое е нормалното за теб.


Понеделник, 03.03.2008 г. 20:02 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Градско лятото пада до 9 при нормално каране т.е. прилично изцеждане на предавките до около 3500-4000 оборота и чат пат сритване на втора камера.
Зимата при същото каране прави около 10.
При яко ръчкане стига до 12-13(яко газ докрай и резак до 6-7000 оборота)

Извънградско с 100-120 дава около 7/100
При 130-140 дава 7.5
При чести ускорения и изпреварвания извънградско стига до 8/100
Когато в маршрута има стръмно планинско, например Стара Загора-Велико търново като минавам през шипка ми дава 8/100(тва с товар)

Общо взето това е


Вторник, 04.03.2008 г. 00:55 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Ивак, клипчето с фона на Don`t Cry е едно от малкото клипчета в нета, които карат човек да се разчувства докато гледа клипчето /поне на мен така ми действа/!

Няма по-мераклийски вартбург, сигурно ти го казвам за н-ти път ама :)

За пореден път - Браво, страхотен е!

п.п.: Забравил си да споменеш историята около номерата :lol:


Вторник, 04.03.2008 г. 00:59 ч.
Профил ICQ WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Браво, Ивак, колата е перфектна! Няма смисъл да ти казвам да продължаваш в същия дух, защото е ясно че ще е така :D


Вторник, 04.03.2008 г. 08:11 ч.
Профил WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Твойта кола успя доста да промени представите ми за вартбург. Просто така трябва да изглежда и да върви една маняшка кола, правена с желание и без компрониси в качеството.


Вторник, 04.03.2008 г. 08:52 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч.
Мнения: 81
Местоположение: Добрич
Мнение 
Чудесна работа,което е поредното доказателство,че любовта не познава граници.Единственото ,което на мен лично не ми харесва са спортните педали.Но иначе всичко останало е перфектно.Браво за желанието!


Вторник, 04.03.2008 г. 10:01 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение 
това драги любители на 2т спорта е най-хубавия (след моя разбира се ) мераклииски вартбург в форума и тои е на наи големия маниак на 2 т машинки! :twisted:
Иво да си го караш още 20 години най-малко знам че го желаеш!!!

дано да има части :roll:

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Вторник, 04.03.2008 г. 23:47 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
Преди около половин година монтирах и централно заключване.

Ето и едно клипченце сборна компилация.

http://vbox7.com/play:686f4642

Ето и клипчето с проекта(че в ютуб се затри)

http://clip4e.com/play_proekt_wartburg_353_supersport.htm


Неделя, 12.04.2009 г. 13:27 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
Тези клипчета съм ги показвал на много хора, незапознати с марката. Първо повечето мислят че е със сменен някакъв 4т двигател. Всички коментари са от типа на "ебаси мамата". Дори баща ми, които е карал чисто нов вартбург се очуди на събота от отличното състояние.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 12.04.2009 г. 22:13 ч.
Профил
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
Ивак,
Всичко си го изпипал по твой вкус и е станало перфектно. Удоволствие за гледане и за слушане. А връзката със старата генерация Вартбургджии облагородява.

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Понеделник, 13.04.2009 г. 02:13 ч.
Профил YIM WWW
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
Нови снимчици на Ханса


Прикачени файлове:
P5037821.JPG
P5037821.JPG [ 243.9 KiB | Прегледано 31643 пъти ]
Четвъртък, 14.05.2009 г. 23:28 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч.
Мнения: 53
Местоположение: хасково
Мнение Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
Ивак като гледам клиповете изглежда бая вари тая машина. Не знам дали си засичал ама за колко горе долу вдига 100 км/ч :)


Понеделник, 08.03.2010 г. 16:49 ч.
Профил
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
Евала за колата и за труда но само ще те помоля ако може да направиш няколко снимки на жабката как си я направил и т.н. Благодаря предварително [smilie=2beers]

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Неделя, 24.10.2010 г. 19:42 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Проект Wartburg 353 Sport - Реставрация и Тунинг
Жабката я е правил баща ми преди 20 години и не е кой знае какво да се изработи, доколкото виждам е изрязано парче здрава твърда ламарина в подходящ размер, тапицирано отгоре с подходяща кожа(грапава, като тази на таблото). Жабката се отваря с бутон-врътка и е монтирана с някаки универсални панти.


Сряда, 27.10.2010 г. 11:44 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов