Това ми е любимата двутактова тема и не мога да не се включа. Ако се занимавам с Трабант някой път, ще е именно реплика на Р 800 RS. Имаше такава тема във форумчето преди "нещастния случай"...
Първо - ако си се хванал с "тунинг", рали-реплика или нещо подобно, разходът трябва да е последната ти грижа, ако изобщо има смисъл да влиза в сметките. Правиш нещо, което да върви, не да не гори
Друго - има бая различни части, които не знам дали се намират в Немско, например буталата и цилиндрите, които са със сантиметър по-широки - 82мм, вместо оригиналните 72мм. Има и други благини като 5-ст. скорости, но и стандартната кутия е в хомологация.
В прикачен файл виж хомологационния лист. От него можеш да разбереш всички характеристики на колата.
Успех!