Реставрация и "лек тунинг" на един Трабант 601S
Автор |
Съобщение |
mitoko
JDM
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 21:33 ч. Мнения: 124 Местоположение: Sofia
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Васко, мисля че СЪЕДИНИТЕЛЯ е ДОСТА свързан с колата. Информирам го как се пише и закакво служи. Hито се заяжсам нито обиждам някой. ТВоето мнение за форума е малко различно от това на потребителите. С триене на някои мнения форума не става по ДОБЪР...
дано повече съфорумци прочетат моето мнение преди да го изтриеш...
|
Вторник, 09.11.2010 г. 14:00 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Аз също съм съгласен с mitoko. Лично моето мнение: ..не разбрах защо е изтрито? Това не е заяждане, нито обиждане, нито подигравка. АЗ не мога да си обясня КАК релето оказва влияние на съединителя! Ако това не е по темата не знам кое? Форума не само няма да стане по-добър, ами напротив- ще се увеличи броят на четящите за сметка на пишещите, ако има кой да пише. И ще стигнем до момента да се засичам с българи в немските чатове за трабанти и да се чудим що дирим там, а не тук
_________________
|
Вторник, 09.11.2010 г. 14:20 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Не е въпроса колко хора пишат, а колко пишат полезни неща. А даже има и тема за оплаквания в раздел Предложения, в която отказвате да пишете. Тоците не оказват влиянив на съединителя, по всичко личи че колегата е сбъркал прекъсване с боксуване на съединител.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 09.11.2010 г. 18:51 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Нали колата сецкаше и подскачаше на светофари ,когато си поиска и ние си мислехме ,че съединителя не отлепва и подскача.Но като завиеме ,инстинктивно спираме мигача и не се усещаме и колата се нормализира и ние си мислиме ,като завърти по силно отлепя ?!?! Чак като идвахме на 7-ми след един светофар ,пуснахме аварийки и колата почна да подскача и и паднаха оборотите !Но нито сме на скорост нито е натискан съединителя и се осетихме ,че не е съединителя и спряхме аварийките и то хоп… се оправи! Хванахме му цаката ще сменя релето ,че имам едно и може да се оправи. Интересното е ,че смао на мигачи и аварийки го прави не на стопове, клаксон или фарове!?!? Логично е ,че е релето . Цялата ми идея е ,че подскачането много прилича на това ,като не ти отлепва хубаво съединителя.Проблема е намерет и е в процес на оправяне! Още една новина ,днеска пристигна нещо интересно по “Еконт” Какво било то, било то нови брони !!Не какви да е брони а стария модел където са обли и са без рогчета ,демек по готиния модел !С гордост си ги прибрах и тази седмица ще ги китнем и ще пръснем ,и бам заминават на количката! Eто и броните на стария Трабант...... http://comandore.snimka.bg/automobiles/ ... 3.21291950http://comandore.snimka.bg/automobiles/ ... 3.21291954http://comandore.snimka.bg/automobiles/ ... 3.21291972http://comandore.snimka.bg/automobiles/ ... 3.21291978http://comandore.snimka.bg/automobiles/ ... 3.21291996
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 09.11.2010 г. 21:12 ч. |
|
|
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Искам да внеса малко яснота по "проблема със съединителя", тъй като аз карах колата на 07.11. При включени фарове мотора работеше все едно на един цилиндър. Положението се оправяше около максималните обороти, които се сещате, че се достигаха много трудно Дори беше невъзможно да се потегли нормално. Положението се влоши още повече, когато се наложи да включиме аварийните светлини поради загуба на мощност точно на кръстовището на Орлов мост . Там двигателя започна да "тактува" с релето за мигачите и се разбра че проблема е в тоците. След това нямаше проблеми защото просто престанаха да се ползват каквито и да било мигачи . Още повече, че когато се изключеха фаровете се получаваше такъв ряз, че все едно Трабса е с "Нитро" Та след тази "диагностика" можахме да се включим в колоната иначе трябваше да сме на опашката. Ако може някой да каже какъв е проблема и ако има желание да помогне.
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Вторник, 09.11.2010 г. 22:15 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
С Чавдар и още един колега по тоците ще се заемем и ще го наместим. Eдва ли е толкова време отнемащо и сложно като сменяне на съединител !?!?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 09.11.2010 г. 22:47 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Ти ме разби с тоя отговор, какъв може да е тоя проблем ?? Миничернобил в релето, нещо не ми го побира главата да е толкова сложно! Аз имам планове на инсталацията на Трабант и хич не е трудна !?!
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Вторник, 09.11.2010 г. 23:01 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Айде ще чакаме бързо да го оправиш и по възможност със снимки на проблема..
_________________
|
Вторник, 09.11.2010 г. 23:09 ч. |
|
|
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Взимайте с Чавдар мултицета и почвайте. Доктора е прав, че това е най-сръдкавата работа. Обикновено отнема от няколко минути до няколко дни. Ако се изнервите от продължителността ще ви крепи мисълта за спестените пари от автоелектроспециалист Моя личен съвет е да се сетите къде сте пипали и да почнете да проверявате оттам
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Вторник, 09.11.2010 г. 23:16 ч. |
|
|
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Може профилактично да монтират първо един "ключ маса"
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Вторник, 09.11.2010 г. 23:31 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Аз мисля,че се сещам кое може да прави белите, имам 1,2 неща напредвид, които си мисля ,че са проблемите! Ако не са те просто ще импровизираме и ще преправиме ел. инсталацията ( ще побългариме) . А това с ключ масата кърти, като на трактор . Аз се стреснах, защото ме наплашиха ,че може да не е само съединителя! Вала , лагери и направо ,де що се движи да е заминало..... наговориха ми глупости и аз се стреснах !
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 10.11.2010 г. 00:15 ч. |
|
|
Yolata
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.10.2010 г. 09:23 ч. Мнения: 27 Местоположение: София
Skype: yolov_its
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Първо прочети някой учебник за автомобили и то основно и ако може няколко пъти, после виж кое къде е на колата и ще ти се изяснят много неща. Не може практика без теория и обратното. И не на последно място подхождай с мисъл а не с емоции. Което не ти е ясно можеш да питаш тук а не да се сърдиш за щяло и нещяло И пак - първо теорията
_________________ Техниката ни напуска, но ние не я изоставяме!
|
Сряда, 10.11.2010 г. 00:20 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Релето само по себе си се сменя за 5-10 минути, въпроса е че седнеш ли да се занимаваш с ел.инсталацията - по-добре я провери цялостно за да не изчезне някоя друга светлина след няколко дни отново.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 10.11.2010 г. 01:12 ч. |
|
|
Kiril Terziev
Engine like steel drum
Регистриран на: Събота, 03.04.2010 г. 23:54 ч. Мнения: 494 Местоположение: София
Skype: mitsobishi_terziev
Automobile: Trabant,Chevy K30
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Има го и тази опция, възможно ли е нещо по километража като го връзвахме? Ама ние по плана си го вързахме !!?!?
Друго нещо ,защо релето работи на ляв мигач нормално а ,като пуснеш десния откача да мига? Работят и 2 та мигача, смисъл не е изгоряла никъде крушка?
_________________
Луд съм мамо,ям паркет!!!!
|
Сряда, 10.11.2010 г. 09:59 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Реставрация и "лек тунинг"(Трабант 601)Един завършен проект!
Ако си сложил 2 различни по мощност крушки 15 и 21 вата със сигурност ще ти мига по-бързо от тази страна в която са вързани.
_________________
|
Сряда, 10.11.2010 г. 10:10 ч. |
|
|