Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
нещо прекъсва 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение 
Хора, пак ми се разви плочката. Писна ми- мине месец-два и се разхлабват притегателните винтчета (А1 , А2 и В) както са по книжка :? Хем им сложих федерки и 3те ги стегнах колкото мога с дългата отвертка. :( Какво да ги направя, че да не се разхлабват. Едното направо беше паднало вътре :)


Неделя, 01.06.2008 г. 14:06 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч.
Мнения: 50
Местоположение: гр.Варна
Мнение 
Сложи си болчета с шестостенна глава и федерки от ония който не са като пружина а са с усуквания на няколко места и стегни с ключето. Мойте не са се разхлабвали никога. Успех.


Неделя, 01.06.2008 г. 15:23 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:51 ч.
Мнения: 28
Мнение 
ей колега земи си сложи електронно и не се занимавай с тия чукчета просто няма сравнение. що се отнася до това колко съм правил с моя варел то е следното 1-50,2-80,3-120,4-160 повече не съм го мъчил пък и нещо бензиновото филтърче е задръстено и прекъсва от време на време.

_________________
Wartburg ist the best!!!


Сряда, 23.07.2008 г. 18:20 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение 
Mда ама от къде да го взема това електронно. Аз си мислех да правя ама как да направя датчиците. Искам да ги сложа отвън някак срещу маховика за да е по-точно. Ама нз оптични или хол. А и няма място като че, ли да слагам магнитчета. Пък с тия чукчета не мога го направя точно. Хем с часовник го правих последно. Начи почнах да центровам и заваля. На другия ден като продължих центровката беше мръднала. Вода уж не беше влязла ама на. Имам чувството, че не трябва да дишам за да не се развали. Принципно работи и то доста добре, ама не е точно. Спомням си като съм правил центровка отначало като запаля и като угася дори гърмеше от ауспуха като угася, това дори на място, малко след като е поработил двигателя Така, че и аз съм се наточил за електронно. :)


Неделя, 03.08.2008 г. 19:35 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Ми щото сичките се имате за големи майстори, а центровка могат да правят много малко хора.


Четвъртък, 07.08.2008 г. 13:07 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Не е нормално да се развиват тия винтчета.Провери резбите как са.То вярно,че там няма едно нещо направено стабилно и като за пред хора...ама чак пък да се развива толкова често,не е нормално.Ако не са наред резбите,купуваш едни качествени гайки с нови винчета и носиш някъде да ти капнат гайките с телоподаващо за плочката.Оригиналната система е мижи да те лАжем с тия винтчета дето се навиват в корпуса директно.
Ако са наред резбите-мажеш резбата със силикон и навиваш.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 07.08.2008 г. 13:42 ч.
Профил ICQ
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
На мойта кола как за 20 години нито 1 път не са се развили винтчетата на плочката?


Четвъртък, 07.08.2008 г. 17:49 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Има и дефектни плочки.Социализъм е все пак,планове се изпълняват и т.н.През Комунизма си бяхме купили газов котлон...от тия туристическите бутилки.Връх на ауспух за онова време,заедно с петромаксовите фенери и още камара неща.Та баща ми като отишъл за пръв път да зареждат бутилката,се оказало,че в завода просто са забравили да навият резба за горелката.
Това,че твоята плочка е читава,хич не дава гаранции,че човека не е налетял на дефектна..."Качеството" при което от един и същ конвейр няма две еднакви стоки,е характерна черта на тоя вече отишъл си строй...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 07.08.2008 г. 18:03 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение 
Ми аз на първа наистина съм дигал, 55 но на трета 110 не повече. Дори и да дигне 120-130 ще му трябва време за което ще изгори доста бензин. Плюс това последния път като го изцедих докрай на първа се откачи ремъка, така че ако нещо не е перфектно при тия обороти веднага си проличава, затова трябва да е регулиран ремъка добре. И ролката затегната като хората (една изгубих по пътя вече), алтернатора да не е накриво.


Събота, 06.09.2008 г. 13:17 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
Закарай я на истински майстор. Не е нормално да се саморазвиват точно тези винтове на плочката, да ти пада ремъка и да падат ролки.Нещо бъркаш.


Събота, 06.09.2008 г. 22:44 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
За плочката - не трябва да се саморазвиват винтовете, не е нормално.
А за ремъка... на мен също ми е изкачал ремък, тамън два пъти.
Първия път при 130 на трета(около 6500 оборота). Втория път при 90 на втора, над 7000 оборота.
Да обаче шайбата беше пластмасова, а ремъка стар. Смених шайбата с алуминиева, ремъка нов Бош и оттогава вече 2г и половина това нещо не ми се е случвало.
Иначе вартбурзите ги правят тия неща при много високи обороти(над 5000), но виновникът е или шайбата(има биене) или стар ремък.


Неделя, 07.09.2008 г. 00:14 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Мене на електронното на трабанта ми се разместваха. Оригинално имат някакви звездовидни шайбички. Върху тях сложих по една малка федерка, затегнах здраво и оттогава не е мръднало вече почти 10 000 км. Истината е, че тия коли периодично трябва да се проверяват, защото рано ли късно центровката се размества.


Неделя, 07.09.2008 г. 00:28 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Виновника за проблемите с изкачащите ремъци и ролки е в задкормилното устройство,дето е изкарало скрапа от гаража на дядо и си мисли,че кара самолет.Къде сте виждали мотор,дето претендира да развива обороти над 6000 с такъв тънък ремък,при това дълъг метър?Такова животно нЕма.Съвсем в реда на нещата е да се извади ако в някоя от двете крайности-много твърд или прекалено мек.Просто при тия обороти се разтяга.Същото се случва и с гумите...тия скоростни индекси за какво служат...Ако се опиташ да вдигнеш 200 с гума с индекс за 140 вероятноста да се извади от джантата поради разтягане е напълно реална.Ама айде...при гумите е друго,щото каркаса вътре е метален.
При ремъка е от конци.Хич не носи на прекалено разтягане.За това и новите коли са с едни дебели ремъци,които уж стават за варела като дължина,пък едва влизат в ролките...Е,поне не се вадят,защото по-малко се разтягат.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 07.09.2008 г. 02:08 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов