Автор |
Съобщение |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Запушено гърне можа да ти скапе двигателя! За справка - кафевия
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 01.07.2008 г. 14:56 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Аз имам един въпрос:
Нали колкото по-широки са тръбите,толкова по-бързо излизат отработените газове ?
Следователно:по-пъргав двигател .
|
Сряда, 02.07.2008 г. 10:07 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Точно така. Ама тунинговането го прави след резонаторното (първото) гърне.
_________________ Hard to the core !
|
Сряда, 02.07.2008 г. 10:34 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Nasakoto
Кажи някакъв размер на тръбата .
Аз си мисля за нещо с диаметър от сорта на 50 мм или 60 мм.Колкото по-широко,толкова по-добре .
Като ги гледам тия по Discovery праскат едни широки тръби .
|
Сряда, 02.07.2008 г. 11:08 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Не е точно така. По широки тръби - има ефект до определен диаметър, оттам нагоре само звука става по басов.
Резонатора е изчислен да работи с даден диаметър на тръбата и поставянето на по голям размер не носи по-голяма мощност. При Вартбурга тръбата която излиза от предното гърне е с вътрешен диаметър 45мм(външен 48мм), след средното гърне обаче диаметъра се стеснява(включително изхода на средното е по тесен). При премахването на средното и задното гърне на вартбурга се поставя тръба с вътрешен диаметър ПОНЕ 45мм т.е. поне диаметърът на тази която идва отпред. При поставянето на тръба с по голям диаметър просто звука става по басов. Това вече е въпрос на избор.
А тия по дискавъри не ги гледай - там едва ли колите са по 600 кубика.
С две думи - ако искаш траба да върви повече - махаш отвратителното спъващо и пърдящо задно гърне, пускаш една тръба с вътрешен диаметър колкото е този на изхода на предното, слагаш едно спортно отзад и всичко заспива. Разбира с етръбата може и да е по широка, ако търсиш по басов звук(доколкото това е възможно при трабант)
|
Сряда, 02.07.2008 г. 18:17 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Яко!!!
И първия катаджия,ако е достатъчно съвестен и не си поиска пари,директно ти спира колата от движение заради липса на гърнета.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 02.07.2008 г. 20:11 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Виждал съм на Емо вартбурга пред моя университет, дето е само с права тръба, спортен филтър и без задни гърнета. Всичките колеги в университета коментираха: ебати вартбурга бе тоя ремус ли му е сложил и много се очудиха, разпитваха ме тоя нещо тунинг правил ли е ала бала. Ама за трабант - абсурд. Трябва някакво много хубаво спортно гърне, защото само по тръба вади ужасяващ пърдящ звук.
|
Сряда, 02.07.2008 г. 20:46 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
siso-нали помниш на Иван белия трабант какъв звук вадеше-затова слагай и ти едно ремусче от тия евтинийките и си готов
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Сряда, 02.07.2008 г. 21:31 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
А може ли предното гърне да се замени с резонансна фуния и оттам дългата тръба.Звука и ефекта какви са тогава?
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Четвъртък, 03.07.2008 г. 01:32 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Да помня на адаша трабанта .
Естествено,че не мисля да слагам само тръба .
Ивак ,то на трабанта вътрешния диаметър на изхода на предното гърне е едва нещо от сорта на 30 мм или 40мм .
Мисля си за преходник или лека полека да се увеличава диаметъра до 50 мм докато стигне до задното гърне .
Благодаря на всички за инфото.
|
Четвъртък, 03.07.2008 г. 12:28 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Резонансната фуния ако е правилно изчислена може да повиши мощноста с 30-40 процента!!!
Оригиналното предно гърне на Вартбурга си е една своеобразна резонансна фуния, но е така изчислена че да отговаря на нуждите за ежедневно шофиране. Спортните резонаторни фунии гонят само и единствено повишаване на мощноста, без оглед на разхода и шума.
Ако сложиш резонансна фуния и тръба до отзад, мощноста ти ще се повиши, а това какъв звук ще изкараш зависи от изключително много неща - изчисления на фунията, дебелина на ламарината й, дебелина на тръбата до отзад, степен на сгъстяване на двигателя, фази на газоразпределение, брой и вид карбуратори и т.н. и т.н.
|
Четвъртък, 03.07.2008 г. 13:14 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Освен това Вартбург с права тръба не е чак толкова шумен, за сметка на това вади много качествен звук за който повечетоп тЮнери само могат да мечтаят. Все пак голфчетата и опелчетата нямат склонноста да звучат като шестак!
Ето и как звучи моят Вартбург - предно гърне, по дебели тръби и задно спортно гърне.
http://www.vbox7.com/play:3375d12a
|
Четвъртък, 03.07.2008 г. 13:17 ч. |
|
|