Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
два проблема!кача обороти на неутрална/тресе много на скорос 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение два проблема!кача обороти на неутрална/тресе много на скорос
колеги,трансплантирахме ново сърце на трабантчето,но сега създава няколко сериозни проблема,които ги нямаше при стария двигател:
"майстора",при когото отидохме,бай стоян,намери едно трабантче за 150 лева,и двамата със собственика твърдяха,че е на 5000км.купихме го,тоя майстор,да му еба майката :evil: :evil: ни окраде по най-долния начин-източи ни 11 литра бензин,и до последно лъга като дърт циганин,че не го е взел той! :evil: :evil: :evil: после призна,и каза,че ще ни го плати,а накрая не поиска,развика се,и даже ни заплаши че ше свали двигателя от траба!както и да е,от другото трабантче той прехвърлил картера със вала,буталата и цилиндрите,и карба,или поне това твърди.сега обаче,траба,когато се изключи от скорост,си кача много оборотите,тоест,не спадат,и свисти,като че засмуква въздух...
лостовата система на карба-сложихме масло,няма промяна...
възможна причина 2-радиален уплътнителен пръстен-възможно ли е?при двигател само на 5000км?който обаче,не е каран от доста време,да речем една година...
другия проблем-тресе много,когато е на скорост,като че ли тресе от двигателя-гледахме тампона,изглежда стар,макар че онзи"майстор" стоян,да го еба в дъртия лъжлив копелдак, :evil: :evil: :evil: твърди,че е сложил нашия тампон-а стария двигател не тресеше така...имам предвид-табло-огледало за задно виждане-и цялото купе...
въпрос номер три-някой да е чувал какво е това масло хицетол или хицет???


Понеделник, 19.05.2008 г. 00:05 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
За да е такъв клошар да ти вземе бензина при това с масло, представям си как е свършил останалата работа. Провери има ли омаслявания по двигателя - ако има, значи от там изпуска. Провери всичко дали е стегнато - картер, цилиндри, глави, карбуратор, колектор, дали има всички гарнитури. Тампона като го пипаш трябва да е мек, тоест да можеш малко да го стиснеш, да не е като дърво. Провери дали не ти е натегнато жилото за газта - при свободно положение трябва да има луфт, а да не е под напрежение. А това за двигателя на 5000км - няма такова нещо. Тоя мотор преди 5000км са му сложени нови унгарски сегменти и евентуално бутала и шлайф. След което е каран със съмнителни масла в съмнително количество. Ако е кофти маслото, пада от цилиндрите и 1 година си ръждясва като за световно...С други думи не си вади никакви изводи от километрите.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 19.05.2008 г. 00:13 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Казвам ти "Майсторе" щото не ти знам името... оборотите може да се регулират от карбуратора , виж и жилото- да не е стегнато или да заяжда. А тресенето-кой го знае дали е балансиран тоя нов вал както трябва има щото има майстори....съмнително някой да тръгне да прави такава неблагодарна операция като основен ремонт на трабант и след това да го зареже и продаде на части ако всичко му е наред

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 19.05.2008 г. 07:59 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Двутактовия двигател трябва да е добре херметизиран.Това съм чел по книгите.

За номер три.Това явно си го прочел от книгата където казват при работещ двигател се излива това масло да се смаже някъв семеринг или нещо такова .Вече забравих, най-вероятно вече не съществува .

Намери си по-хубав майстор, бягай от тоя .
Пиши какво става .


Вторник, 20.05.2008 г. 11:34 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение 
siso,за маслото си прав-но тя книгата е от преди 20 години и е нормално да не се произвежда това масло
при тоя "майстор"със сигурност няма да стъпим повече...
баща ми гледа двигателя отдолу и тампона,каза че тампона бил олят целия в масло...иначе бил нормален като твърдост...
а тоя трабант дето го взехме за донор,е набор 69.но двигателя е сменян.собственика и тоя майстор твърдяха,че е донесен преди 15-тина години от германия чисто нов,и е каран само 5000 км...но видимо двигателя изглежда износен...
мене ме е яд,защото очаквах че с новия двигател мощността ще се повиши(стария беше на 84 000км без ремонт на цилиндровия блок),ама нъц.може би наистина като засмуква въздух,и си губи мощността....
иначе му взехме валволин 2т минерално-11 лева е в добрич,още нямам впечатления.
струва ми се че ще трябва да сменяме грънци-теа ми изглеждат запушени-дали да не ги напълня с нафта и да ги запаля?


Сряда, 21.05.2008 г. 22:29 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Ама чакай сега.Не се засилвай да чистиш гърнетата.
Намери първо качествен майстор.Или някой трабантджия или бивш такъв пенсионер да чуе как работи колата .

За слаба мощност има много причини .
Първо провери центровката .Да се направи с часовник.
Работят ли и двата цилиндъра ?
После мини към карбуратора там работата е тънка и си трябва човек с опит .
Засега ако двигателя е мазен и мръсен може да го изчистиш хубаво .

Ама намери човек ,който разбира от трабанти наистина .


Сряда, 21.05.2008 г. 23:08 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При трабанта износването на двигателя има значение за мощността само ако е прекалено много. За да ти е омаслен тампона, вероятно е избил херметика. Отваряте с баща ти по книга картера, слагате черен маслоустойчив силикон за двигатели (4-5лв макс) и ще заспи. Всичко се притяга, накрая двигателя се почиства с четка и кореселин или най-добре с пароструйка. Всички гарнитури трябва да са читави, ако има изпуснали се сменят. След като двигателя ти е хубаво уплътнен, намираш някой с индикаторен часовник да му направи една хубава центровка и ще постигнеш желаното увеличение на мощността.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 22.05.2008 г. 14:52 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
силикона не беше ли червен,а това кореселин колко струва

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Четвъртък, 22.05.2008 г. 15:37 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Има най-различен - вече няма херметик, а силикон, устойчив на масло, антифриз, спирачна течност и температура за уплътяване на двигатели и скоростни кутии.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 22.05.2008 г. 23:36 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
И херметик има, стига да знаеш къде да търсиш :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Петък, 23.05.2008 г. 11:50 ч.
Профил
Street Racer
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч.
Мнения: 138
Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
Мнение 
Има и срува 3лв аз само с него работя

_________________
Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана


Петък, 23.05.2008 г. 15:26 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение 
вчера проблема беше решен-оказа се въздушен команден клапан-тъй като карбуратора е 28 HB 4-1,предпоследния.лостчето,което е свързано с щанга за дроселната клапа,е неправилно сложено,така че въздушния команден клапан е постоянно отворен-влиза повече въздух-засмуква повече гориво-държи високи обороти.сега нещата са ок.също така оборотите на празен ход бяха твърде високи,и ги намалихме.
тоя нашия майстор наистина си свършил работата през пръсти-от бензинопровода течеше бензин върху алтернатора,също от гарнитурките :) сега са затегнати и са ок.
сега обаче предното гърне се проби много сериозно-вади един гърлен бас :) имаме едно друго предно гърне,от другото трабатче,изглежда здраво,но дори и да го сложим,и то ще се пробие,защото тръбите и задното гърне са пълни с наслоявания,стеснени са,и създават голямо налягане в предното гърне,и то се пука.колко струва едно ново задно унгарско гърне с тръбите? :roll:
сега караме с валволин 2т минерално,11 лева литъра,20 гр. на литър А 95,и пуши мноого леко,като се загреят тръбите-нищо общо със М10 Д :)


Събота, 31.05.2008 г. 22:24 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Как точно го регулира тоя клапан? На кабриото съм с такъв карб и като го оставя повече от 20-30 секунди на празен ход започва да сваля обороти и да гасне.


Събота, 31.05.2008 г. 22:43 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
Мнение 
сменихме положението на лостчето-беше в такова положение,че и при отворена дроселова клапа-натиснат педал на газта,и при затворена,винаги държеше въздушния клапан отворен.лостчето е с гърбица-и при един цял оборот,като е откачено от щангата захваната за дроселовата клапа,има само едно място,където въздушния команден клапан е затворен-това място нормално трябва да е при затворена дроселова клапа.тук обаче не беше така :) явно някой го е свалял и след това не го е сложил както трябва това лостче.
а при теб проблема може и да е от карбуратора,но едва ли е от въздушния клапан.
иначе баща ми сам се справи с проблема,аз не мога да си вдигна главата от бачкане.хубаво щеше да е да намерим един добър майстор в добрич,ама не се намират през път и над път


Събота, 31.05.2008 г. 22:55 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Сряда, 05.03.2008 г. 19:30 ч.
Мнения: 24
Местоположение: Добрич
Skype: vencii_84
Automobile: TRABANT
Мнение 
racer написа:
сменихме положението на лостчето-беше в такова положение,че и при отворена дроселова клапа-натиснат педал на газта,и при затворена,винаги държеше въздушния клапан отворен.лостчето е с гърбица-и при един цял оборот,като е откачено от щангата захваната за дроселовата клапа,има само едно място,където въздушния команден клапан е затворен-това място нормално трябва да е при затворена дроселова клапа.тук обаче не беше така :) явно някой го е свалял и след това не го е сложил както трябва това лостче.
а при теб проблема може и да е от карбуратора,но едва ли е от въздушния клапан.
иначе баща ми сам се справи с проблема,аз не мога да си вдигна главата от бачкане.хубаво щеше да е да намерим един добър майстор в добрич,ама не се намират през път и над път


Колега при Венци майстора ходил ли си ? Той е на Пинета. Аз при него ходя ако има нещо за правене и съм доволен.

_________________
Не го жалете ще издържи - TRABANT


Понеделник, 02.06.2008 г. 17:59 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов