Автор |
Съобщение |
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Обороти
Някой знае ли какви обороти развива Трабанта при 80 на втора?Питам защото от както си правех експерименти колко дига на 1ва 2ра и 3та вала ми се разбалансира много яко.
http://vbox7.com/play:cceacbbb
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Понеделник, 05.05.2008 г. 12:40 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
80 на втора са 6800 оборота. Нормално е да си разбалансираш вала. Аз най-много съм вдигал 40 на 1ва, което е около 6000 и хората на спирката изпаднаха в ужас. Просто с тая кола всичко над 4500 оборота си е технически експеримент, а от 3500 нагоре почва да харчи като змей.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 06.05.2008 г. 10:30 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
ко си му праил на тая кола че да дигне 80 на 2ра аз най много 60 65 км
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 17:32 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Много работи но ни6то по мотора :d
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:46 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
а стига бе как дига 80 на 2ра немоа повярвам.на 4та колко дигаш.тез в завода нещо са объркали
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:51 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Сподели де. И на мен ми е много чудно как твоя трабант дига доста повече от на всички останали.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 21:53 ч. |
|
|
wartburg_mashine
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч. Мнения: 33 Местоположение: Габрово
|
Извинявам се за тъпия въпрос ама какви за признаците на разбалансиран вал.
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 22:00 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Колата си намалява варвежа почва да чъка тропа харчи много и става доста тромава
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 22:12 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Та какво си правил по колата не разбрахме? Доколкото знам на 4-та максималната скорост е 120, а ти още при 2-ра достигаш около 70% от въпросната...как!? На 4-та сигурно присвяткаш на Мерцедесите на магистралата да те пуснат
Та абсолютно сериозно питам - как става?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 08.05.2008 г. 23:26 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Значи то е и малко от шофиора ,трабанта има ограничител(този с електронното)ако се сетите какав е ще ви отктрхна
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 09.05.2008 г. 06:03 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
1.Напиши си правилно мнението.
2.Дори въпросните 80 на 2-ра да са възможни, това доста съкратява живота на двигателя,ск.кутия и други.
3.Аз лично като прочетох това се сетих как имаше хора,които писаха как са вдигали около ,абе има няма 160 по надолнище с пълен багажник.И това само като сложили спортния филтър .
|
Петък, 09.05.2008 г. 09:57 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Това с вала е грозна работа...като се разбалансира,датчика за оборотите започва да подава със закъснение сигналите кън ECU-то,От там центровката бяга,разбиват се лагери и за 1000 км мотора става за ремонт,че може и вала да изкриви. )
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 09.05.2008 г. 11:00 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Иване, никой няма да те признае докато не кажеш какви точно доработки си правил че да върви повече трабанта. Това че на някаква гонка си направил по-добър старт и си ръгал по-бързо скоростите от другите не обяснява някакви скорости, които за всички трабантаджии изглеждат нереални.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 09.05.2008 г. 12:01 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Аз ако се сещтам според теб ще питам ли
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Петък, 09.05.2008 г. 12:45 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Само да ви кажа че 80 на втора с Траби са постижими.
За справки питайте Гемар
|
Петък, 09.05.2008 г. 14:12 ч. |
|
|