Пилене на маховик ТРАБАНТ
Автор |
Съобщение |
p0werplay
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 15.01.2015 г. 00:28 ч. Мнения: 36 Местоположение: Bulgaria,Shumen
Skype: gogo99091
|
Пилене на маховик ТРАБАНТ
Какво мнение ще изкажете колеги със свалянето на кг на маховика ?
|
Неделя, 11.10.2015 г. 02:53 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Тежестта на маховика не е случайна, т.е. ако я намалиш ще загубиш празния ход на двигателя. След "пиленето" маховикът следва да се балансира много добре, защото най-малкото рискуваш да се разбие лагер на коляновия вал, да не говорим за опасността да се счупи при високи обороти и може някой сериозно да пострада.
Ако колата няма да се ползва само за гонки и състезания - не се препоръчва.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Неделя, 11.10.2015 г. 20:48 ч. |
|
|
p0werplay
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 15.01.2015 г. 00:28 ч. Мнения: 36 Местоположение: Bulgaria,Shumen
Skype: gogo99091
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Смисъл как ще изгубя празния ход, като се вземе на струг равномерно ще трябва ли баланс?
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 02:48 ч. |
|
|
dibilatora
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:33 ч. Мнения: 43 Местоположение: Пловдив
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Ко и аз нямам техническо образование ,ама тия въпроси за под всякакво ниво..
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 07:45 ч. |
|
|
p0werplay
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 15.01.2015 г. 00:28 ч. Мнения: 36 Местоположение: Bulgaria,Shumen
Skype: gogo99091
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Нали за това е този форум да се учим
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 12:25 ч. |
|
|
dibilatora
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:33 ч. Мнения: 43 Местоположение: Пловдив
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
И това е вярно
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 12:35 ч. |
|
|
p0werplay
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 15.01.2015 г. 00:28 ч. Мнения: 36 Местоположение: Bulgaria,Shumen
Skype: gogo99091
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Просто Трабанта го карам събота и неделя и нямам стартер и мисля леко да отнема от маховика едното което ще махна е гривната
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 13:37 ч. |
|
|
LIvanov
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 02.10.2015 г. 18:46 ч. Мнения: 36 Местоположение: гр.Ихтиман
Automobile: Opel Corsa B
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
не е по темата, но значи колега ти не продаде трабанта, реши да си го оставиш ли, или просто нямаше кандидати?
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 15:09 ч. |
|
|
dibilatora
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:33 ч. Мнения: 43 Местоположение: Пловдив
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Ами да ти дам един стартер и да си решиш проблемите?
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 15:13 ч. |
|
|
p0werplay
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 15.01.2015 г. 00:28 ч. Мнения: 36 Местоположение: Bulgaria,Shumen
Skype: gogo99091
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Стартера не е проблем, проблем е че искам с минимални пари да тръгне да върви повече
|
Понеделник, 12.10.2015 г. 22:18 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Пилене на маховик ТРАБАНТ
Ще се опитам да дам отговор за маховика. Ако греша нека някой ме поправи.
Маховика се явява като акумулатор на енергия , само че кинетична. Понеже доставянето на мощност на двигателя е неравномерно дори и при многоцилиндровите двигатели, затова се слага маховик който да създаде по равномерна работа. Колкото е по-голям маховика толкова повече кинетична енергия може да акумулира. Т.е. ние влагаме енергия и я взимаме по-късно, по подобие на ел. кондензатор. Т.е. на всеки такт на двигателя ние влагаме енергия и в моментите когато няма енергия, маховикът я връща към коляновия вал.
-Изключително важно е маховикът да е балансиран идеално. -Колкото по малко работни тактове за единица време, толкова по-голям маховик ни трябва -Маховик се олекотява като се взима точно определено тегло от определени места, след което се балансира. Орлича е прав че ако колата няма да се използва по състезания е напълно излишно!
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Вторник, 13.10.2015 г. 01:19 ч. |
|
|