Автор |
Съобщение |
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Трабант ..рали трабант
Колеги,ето го моя тунинг проект...почнат през 2008 чак сега му се вижда края...като за начало купето е цялостно изкърпено,пребоядисано ,монтиран 4тактов двигател от vw сичко по колата е чисо ново...колата е стара ново производство :д 4дискови спирачки и тнт.. ето няколко снимчици искам да попиам някой може ли да ми помогне с изискванията на сба за вътрешен ролбар? http://www.album.bg/trabifen/images/31133147/http://www.album.bg/trabifen/images/31133148/http://www.album.bg/trabifen/images/31133150/
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 12.01.2014 г. 16:45 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Трабант ..рали трабант
Уау! Поздравления! Много ми допада идеята , защото и аз съм запален по автомобилните спортове. Такъв проект рядко се вижда тук. Ще бъде интересно ,какви модификации си направил до тук (разбира се ако не е тайна ). За ролбара имах някаква информация за изискванията към БФАС , но нека потърся и ще го пусна тук.
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Неделя, 12.01.2014 г. 17:40 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Трабант ..рали трабант
модификацийте са много...като започнем от направата на ново магаре,5степенна скоростна кутия с долни скорости,усилвания на купето,серво със друга помпа,снижаване на окачването и тнт...
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 12.01.2014 г. 18:04 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Трабант ..рали трабант
Така като гледам сложиш ли капачката на главата на мотора и ще стърчи над капака. Не можеше ли да се монтира по-надолу цялата композиция ? На мен ми е интересно включването на полуоските в трабантовото окачване и какви по-точно са те. И моля ти се, недей да оставаш с тия джанти, които си сложил отпред. Иначе добре изглежда. Качи актуални снимки. Щом казваш, че си с 4 диска, то тези снмки са доста стари.
|
Петък, 17.01.2014 г. 19:41 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Трабант ..рали трабант
В момента работя по смъкването на мотора надолу,какво им е на джантите?за справка са чисто нови,купувани от гумми център диана
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 17.01.2014 г. 20:31 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Трабант ..рали трабант
Ок, нови са, но лично на мен не ми се връзват с колата и епохата, от която тя идва. Трябва ти нещо по-старо като дизайн ... от старата школа. За сравка може да видиш какви съм сложил аз Поне аз така мисля и виждам нещата. А с полуоските как са нещата и в какво ти се изразява усилването на купето ?
|
Петък, 17.01.2014 г. 23:12 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Трабант ..рали трабант
ако тръгна да обяснявам вс ще ми трябват 2 дни да пиша скоро ще кача снимков материал
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Петък, 17.01.2014 г. 23:25 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Трабант ..рали трабант
Аз да попитам нещо, защо изобщо си пуснал тая тема, след като не ти се обяснява нищо? Лично на мен джантите и цвета грам не ми харесват. Да не говорим за коша, където е мазано на дебело с боди и после е боядисано.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Неделя, 19.01.2014 г. 18:54 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Трабант ..рали трабант
Приятел аз не го правя да харесва на теб или на някой друг правя го да харесва на мен...казах че няма смисъл да обяснявам без снимков материал...ти като си пример за вкус покажи някой твой тунинг проект
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Вторник, 21.01.2014 г. 19:32 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Трабант ..рали трабант
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 09.02.2014 г. 21:51 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Трабант ..рали трабант
Моторчето 3F ли е? Малко странен избор за тампони си направил. Ако и отзад е използван оригиналния тампон от Полото, поведението няма да е много приятно. При отпускане и натискане на газта ще придърпва. Хроничен проблем при тея коли. Полуоските са ясни. Ползвани са главини от VW, чашките към кутията са също VW. Имало е скъсяване и то с доста. Външните карета са Голфови предполагам, тъй като от Поло са по-малки.
Доста е високо положението на мотора, както вече споменаха. Има нужда от корекция определено.
Като цяло, въпреки, че и на мен не ми допадат някои дребни неща, си личи вложени много време, както и средства и резултата е една свежарска количка, по която ще се заглеждат много хора. Като знам динамиката на 86C GT, тук с 100кг по-малко поне, ще е супер оса.
|
Събота, 29.03.2014 г. 20:56 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Трабант ..рали трабант
Мотора вече е свален надолу колкото може..направих изцяло ново магаре ,мотора не е 3ф само главата е 3ф....инжекцията е дигифант 2 от голф пб ,кутията е от поло 3ф ,вече са монтирани седалки корита и клетката е завършена .Мощноста на този мотор трябва да е около 130-140 коня...ще го мерим на дино само да тръгне колицата
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Събота, 12.04.2014 г. 18:48 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Re: Трабант ..рали трабант
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Понеделник, 21.04.2014 г. 17:29 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Трабант ..рали трабант
Просто съвети от мен: Свържи със същото Ф тръба бомбетата и клетката. Спънка между ресора и купето задължително си направи.
|
Понеделник, 21.04.2014 г. 19:30 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Трабант ..рали трабант
Уау! Какво сте правили, че очаквате такива коне? С 1.6 блок ли е? Разкажи повече, ако не е топ сикрет.
|
Неделя, 04.05.2014 г. 22:25 ч. |
|
|