Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Турбо на Вартбургов двигател?!
Автор |
Съобщение |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Турбо на Вартбургов двигател?!
Случайно попаднах на ТОЗИ клип. Някой друг срещал ли го е и има ли представа как са успели да сложат турбо на този двигател?
_________________ GameOn
|
Вторник, 12.11.2013 г. 17:54 ч. |
|
|
NOSleto
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 12.02.2012 г. 02:34 ч. Мнения: 20 Местоположение: София
|
Re: Турбо на Вартбургов двигател?!
турбина с отделно мазане, маслена помпа - предполагам че и хидравлична може да свърши работа, малка турбина, за да я задвижи двигателя.
_________________
|
Неделя, 05.01.2014 г. 00:25 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Re: Турбо на Вартбургов двигател?!
По-интересното ми беше какво се случва с налягането от турбината, при положение че в момента на пълненето с горивна смес са отворени и изпускателните канали на двигателя. Мазането на двигателя и турбината са по-малката болка май.
_________________ GameOn
|
Понеделник, 06.01.2014 г. 15:29 ч. |
|
|
NOSleto
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 12.02.2012 г. 02:34 ч. Мнения: 20 Местоположение: София
|
Re: Турбо на Вартбургов двигател?!
това вече наистина е интересно! не се бях сетил, ако има някой знаещ да сподели, че почват грешни мисли да се въртят отново в главата ми!
_________________
|
Вторник, 07.01.2014 г. 18:58 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Турбо на Вартбургов двигател?!
В момента на пълненето от карбуратора или турбото не са отворени изпускателните канали, защото буталото е горе. Пълненето на двутактовия става на 2 етапа- 1. пълни се картера; 2. пълни се цилиндъра през продухвателните канали. Пълненето на картера се осъществява при движение на буталото нагоре, по пътя си то е създало необходимото подналягане /вакуум/ в картера и при отваряне на всмукателния канал в картера нахлува гориво-въздушна смес. Турбото спомага иманно този процес. Пълненето на цилиндъра става, когато буталото се движи надолу /в този момент над него е експлозия/ и при достигането му около ДМТ се отварят продухвателните канали и от създаденото налягане в картера- горивовъздушната смес се изстрелва в цилиндъра. В този момент изпускателния отвор е вече отворен и над буталото изгорялата смес се издухва в ауспуха. Почти едновременно. Затова и двутактовия "дъвче и плюе". Турбото вдига налягането при пълненето, но това е обусловено и от плътността на картера, цилиндро-буталната група, сегментите и уплътненията на коляновия вал. Така че ако мотора не е първа младост- това турбо е само експеримент.
|
Сряда, 15.01.2014 г. 12:27 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 5 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|