Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Чистене на карбуратор
Празния ми ход откачи съвсем - губи се постоянно, преходния режим е трагичен. Явно трябва да го сваля да го чистя. Някой правил ли го е това до сега и какво точно трябва да се изчисти, без да има опасност да объркам някакви регулировки?
|
Понеделник, 11.02.2008 г. 15:07 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Автосервиза на "Клаас" ООД се намира на
бул."Цар Освободител" N:105A
(В двора на Строителен техникум)
Там има ултразвукова вана за карбуратори.
|
Вторник, 12.02.2008 г. 00:41 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Какво точно прави тази ултразвукова вана?
|
Вторник, 12.02.2008 г. 00:53 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
ЗА 20 лв почиствам и регурирам карбове на трабант с гаранция
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Вторник, 12.02.2008 г. 19:38 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Re: Чистене на карбуратор
Вари го в оцет Моят така е почистен, а беше толкова затлачен от седене, че дори и не палеше
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Вторник, 12.02.2008 г. 21:51 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Може и един черен чай да му свариш.Ултразвукови вани се препоръчват за чистене на карбове дори в литературата от 80-те години.Явно ги е имало и са се доказали като ефективност далеч преди това.
Представлява вана,пълна с миещ разтвор.Смес от разни химикали,едно време са ползвали и керосин.Под нея има генертор на ултразвук.Той служи за разтрептяване на разтвора с ултразукова честота.Така миещият разтвор прониква в абсолютно всички канали,каналчета и т.н. и разбива всички налепи,отлагания и др.Няма аналог по ефективност.
|
Сряда, 13.02.2008 г. 02:16 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Ако решиш да го миеш сам аз имам керосин, но не ти го препоръчвам... той е мазен като нафтата.
|
Сряда, 13.02.2008 г. 03:08 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Друг изпитан метод е разглобява се всичко и се накисва 24 часа в кореселин.После всяко нещо което се вади се продухва с въздух. Много трябва да се внимава за гумените детайли, като О-пръстени, гарнитури и семеринга на 28 НВ 1-1 да не се топят в кореселина, защото ги разваля и трябва да се сменят с нови.
|
Четвъртък, 14.02.2008 г. 00:34 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Проблема се оказа износено уплътнение на винта на празен ход. Движи се много лесно и се самозатяга. Добре че послушах Наско, а не се набутах 20лв за майстор
|
Четвъртък, 21.02.2008 г. 18:37 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Тоя освен да спъва колите друго май не може. Поне така съм чувал за него
Справка - питайте Дядо Тошо(ТТТ)
|
Четвъртък, 21.02.2008 г. 19:04 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Аре некой майстор по карбураторите да се захване с моя Pierburg 2BE, здраво ли му е дупе на някой разбирач
|
Четвъртък, 21.02.2008 г. 23:27 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Втория ми Вартбург, като го купих, вървеше като фурия. Не само пернишките Голфове ми лапаха пушека, ами се надбягвах и с Мазда 6. Естествено и разхода беше...(не е за казване)
Тъй като карбуратора беше много мърляв, измих го с бензин, четки, четчици, парцали и го продухах със сгъстен въздух. Светна.
Не мога да ви дам смислено обяснение защо отидох при Пецанов. Разглоби го, продуха го, настрои му клапите на стенд и с микрометричен индикаторен часовник и от тогава ... колата ми е като спъната. Въртях двата винта, има леко подобрение, но не е онзи звяр.
СЪВЕТ ! Не си варете карбураторите в оцет! Има опасност да преебете "О" пръстени, мембрани и гарнитури, ако някои от тях са останали недемонтирани. Коресилина също не винаги е дружелюбно настроен към тях.
Най-качественото почистване си остава ултразвукова вана.Изпитана технология "от време оно". Класика.
|
Петък, 22.02.2008 г. 22:44 ч. |
|
|