Напиши нова тема Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Росинант 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Росинант
Ето че дойде и моят ред да покажа Трабанта.

Име: Росинант
Модел: 601 С Универсал
Генерален вносител: ДП "Мототехника" :D
Първа регистрация: 24.12.1987 г. (тогава не се празнуваше Коледа и КАТ работеше)
Пробег: 2006 г. - 187 000 км.
Собственици: 1
В мои ръце от 1999 г.



Прикачени файлове:
DSCN0473.JPG
DSCN0473.JPG [ 131.67 KiB | Прегледано 19931 пъти ]

Прикачени файлове:
DSCN0459.JPG
DSCN0459.JPG [ 145.63 KiB | Прегледано 19910 пъти ]

Прикачени файлове:
DSCN0448.JPG
DSCN0448.JPG [ 128.81 KiB | Прегледано 19917 пъти ]

Прикачени файлове:
DSCN0468.JPG
DSCN0468.JPG [ 133.77 KiB | Прегледано 19924 пъти ]


2001 г.
Прикачени файлове:
n584343593_543276_32.jpg
n584343593_543276_32.jpg [ 55.03 KiB | Прегледано 19970 пъти ]

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Четвъртък, 06.05.2010 г. 20:21 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Росинант
Ето малко снимки с телефон

Прикачени файлове:
.013.jpg
.013.jpg [ 107.73 KiB | Прегледано 19930 пъти ]

Прикачени файлове:
.016.jpg
.016.jpg [ 80.21 KiB | Прегледано 19915 пъти ]

Прикачени файлове:
.017.jpg
.017.jpg [ 90.37 KiB | Прегледано 20107 пъти ]

Прикачени файлове:
.018.jpg
.018.jpg [ 100.69 KiB | Прегледано 19920 пъти ]

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Петък, 07.05.2010 г. 22:54 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Неделя, 18.04.2010 г. 12:39 ч.
Мнения: 7
Местоположение: София
Мнение Re: Росинант
Колега яко труд трябва да хвърлиш за да го направиш на пушка. Желая ти успех!
[smilie=angry] дЗ Орлича показва откъде е тръгнал, а ако сте търпеливи ще видите и докъде е стигнал. Прав е Супер V - нека никой не пише, а само да се чете.


Събота, 08.05.2010 г. 14:01 ч.
Профил
Сивата Стрела
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч.
Мнения: 307
Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Росинант
[quote="DrunBrun"]Колега яко труд трябва да хвърлиш за да го направиш на пушка. Желая ти успех![/quot

Нека мненията бъдат изтрити сега само Орлича говори и показва... нека мненията се изтрият

_________________
Изображение
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216


Събота, 08.05.2010 г. 14:11 ч.
Профил ICQ WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Росинант
Ако това е трабанта, който съм виждал аз, чакам с нетърпение снимките, защото разликата с началото е брутална :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 10.05.2010 г. 17:56 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Росинант
Няма проблем да се пише коментари, нали все пак за това е форумът :D
Нарочно пускам снимките етап по етап за да може всеки, който се интересува да пита, а аз ще описвам възможно най-подробно отделните етапи. В крайна сметка целта на упражнението е да обменяме опит (самият аз допусках много грешки, експерементирах, повтарях някои етапи по няколко пъти) и ако някой от нас (дай Боже да сме повече) се е заел с това или възнамерява да го прави, да има база за сравнение.

На този етап бях решил да има заменяне с нови ламарини и компоненти вместо кърпене. Разбира се не навсякъде беше възможно това (особено около предното стъкло и конструкцията под покрива-там е кърпено), но следните детайли бяха подменени/заварени: предни/задни подкалници (бомбета); ъглите под предната маска (където се закача предната броня); пода на багажника; U-образната греда с куката за теглене под пода на багажника; U-образните греди около задните подкалници (предните "чашки" на задните триопорни носачи са част от тях); задната маска; вътрешната част на задната маска (състои се от 3 по-малки части).
За да има за какво въобще да се заварява, гредите и праговете бяха вече сменени с унгарски: по-дебела ламарина, но трябва да защити с различни антикорозионни покрития, а и винаги трябва да се напасва.

Ето го след "кърпенето":
Прикачени файлове:
DSCN0609.JPG
DSCN0609.JPG [ 237.18 KiB | Прегледано 19923 пъти ]

Прикачени файлове:
DSCN0610.JPG
DSCN0610.JPG [ 175.23 KiB | Прегледано 19924 пъти ]

Прикачени файлове:
DSCN0612.JPG
DSCN0612.JPG [ 164.27 KiB | Прегледано 19918 пъти ]

Прикачени файлове:
DSCN0613.JPG
DSCN0613.JPG [ 159.36 KiB | Прегледано 19921 пъти ]

Прикачени файлове:
DSCN0611.JPG
DSCN0611.JPG [ 28.43 KiB | Прегледано 19926 пъти ]



П.С. ГоУфа на снимките е вече покойник

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Понеделник, 10.05.2010 г. 21:49 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1162
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Росинант
орлич

Какви пари ти излезнаха всички тези сменени ламарини, и от къде се сдоби с тях ?


Вторник, 11.05.2010 г. 13:33 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Росинант
Докторе, едно предно стъкло за Трабант в лдм тунинг струва 100-120 евро т.е. 200-250лв, ти май ни изкупи колите по 20-30 лева :lol:
Иначе евала на орлича, хванал се е изоснови за да се получи една наистина качествена реставрация и колата да изглежда като нова.


Вторник, 11.05.2010 г. 17:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Росинант
На мене ми направи уникално впечатление купето. Боядисани трабанти - много, но досега не бях виждал такъв, на който абсолютно всички елементи да са перфектно напаснати един към друг - врати, калници и т.н.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 11.05.2010 г. 22:59 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Росинант
Само като гледам как е започнал - качествено изкърпване, нови бомбета и т.н. предполагам че орлича хич не е пестил пари, с нетърпение чакам да видя крайния резултат.
Но такива сме лудите глави - няма значение колко струва и дали е рентабилно, кефа след това е неописуем.


Вторник, 11.05.2010 г. 23:03 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Росинант
@ siso: Наистина няма смисъл да ти казвам цени, защото както каза и Зизи, тези части съм ги купувал в Германия, а там стандартът и мащабите са различни. Това не означава, че съм ги намерил лесно и накуп - трябваше ми около 3 години събера оттам всичко, което мислих, че ще ми трябва. НО.. когато се прибрах в БГ разбрах, че с малки изключения и с много търпение, детективски инстинкт и археологически нюх, можеше да събера всички оригинални ламарини. Само като пример мога да ти дам, че в един от магазините в София продадоха комплект задни бомбета (от онези за ресорите) за 30 лв, а само като се замисля аз 2006 г. какво мито платих за частите когато ги внасях - нататък не коментирам.
2 думи за "тенекиджията": в продължение на месеци правих "кастинг" на тенекиджии, защото това беше основополагащо за проекта - да се справи добре, обаче когато им показвах за какво става дума и какво качество гоня, всички ми отказваха още преди въобще да заговорим за пари. Единствено Тео се от Бъкстон се нае и то с предварителни уговорки и посредничество на Дамян (с лилавият Трабант-джип-пикап) и въпреки, че предварително бях минимализирал всички рискове от калпава работа, т.е. ето ти оригинални части, няма нужда да импровизираш, пак имаше доста неща за оправяне докато не остана доволен.

Междувременно върнах Росинант пред блока и цяло лято махах с телена четка остатъци от старото покритие по купето и там където е заварявано, мазане с оловен миниум на наколко слоя (това оранжевото на снимките), включително и вътре в прагове и всевъзможни кухини; мазане със специален корабен лак по поръчка от химическия завод (ще се сетя по нататък за името, намира се в близост до стария път за летището) и ето че времето се развали, намерих му гараж и продължих с чегъртането.

Няколко снимки от там:
Прикачени файлове:
HPIM2936.JPG
HPIM2936.JPG [ 235.76 KiB | Прегледано 19930 пъти ]

Прикачени файлове:
HPIM2937.JPG
HPIM2937.JPG [ 201.9 KiB | Прегледано 19914 пъти ]

Прикачени файлове:
HPIM2938.JPG
HPIM2938.JPG [ 183.29 KiB | Прегледано 19910 пъти ]

Прикачени файлове:
HPIM2939.JPG
HPIM2939.JPG [ 243.26 KiB | Прегледано 19921 пъти ]


П.С. Всичко, което виждате в гаража, отстрани на колата, изгоря при пожар година и половина по-късно, ДЕН преди да го върна обратно прясно боядисан.

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Сряда, 12.05.2010 г. 03:06 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1162
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Росинант
орлич
Оловният миниум, доколкото знам аз и доколкото са ми казвали е спрян да се произвежда преди доста време, защото е вреден.
Но аз също знам, че и това е може би най-добрата антикорозионна защита, която може да се нанесе директно върху чистия метал.

Ако не е тайна, купил ли си тази златна течност и откъде или пък си я пазиш от преди ?

Защото аз имам една кутия на 20 години, ама само една.
:|


Сряда, 12.05.2010 г. 13:42 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение Re: Росинант
@siso
Веднага щом разбрах, че ще го спират от производство, обиколих всички по-невзрачни железарии и се запасих с поне 10 кила. Пробвай, нищо чудно да ти продадат под тезгяха някое останало пликче.
Излишно е да казвам, че това чудо трябва да се ползва задължително с маска, особено когато се смесва с ленения безир.

_________________
Шофьори от стомана карат коли от картон
Klubburinn Skynsemin ræður


Четвъртък, 13.05.2010 г. 17:05 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Росинант
Орлич, с какво си мазал местата, където детайлите се събират? Оригинално там има нещо като болкит, но при мен е много напукан и не става за нищо.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 14.05.2010 г. 21:48 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Росинант
Има един "силикон" на боди, мисля че беше Боди 999 и е точно такова мазило за фуги и снадки по колите, бяло на цвят и гъсто като тесто. На западните коли мажат с такъв тип мазило - обикновенно се вижда по снадките на подкалниците.


Петък, 14.05.2010 г. 23:37 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 48 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов