Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Центровка 353 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение Re: Центровка 353
20 г. го мъча на 3.58 ,сега ще пробвам на 3.50.Мерси.

_________________
ieiei@mail.bg


Четвъртък, 18.03.2010 г. 12:57 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Центровка 353
По принцип за работа на газ аванса трябва да е по-голям отколкото на бензин. Ако изобщо е като на другите коли междувпрочем. :wink: Бих го пробвал около горната граница на толеранса. :)


Четвъртък, 18.03.2010 г. 16:13 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
Точно с оглед факта че трябва по-голям аванс посочих гореспоменатата спойност.
Иначе ако на човека му се експериментира - нека го направи на 3.80 и след 10 000 км ще има "абе тоя двигател взе да дрънчи като ярмомелка, що така?"


Четвъртък, 18.03.2010 г. 18:05 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Центровка 353
С малък аванс на газ има загуба на мощност, когато ъгъла на палене е неподходящ това се отразява на мощността на мотора и човек който е карал и центровал двутактов изтребител може да долови дори и по слух дали ъгъла е голям или малък. Малко трудно, щото може в някой от цилиндрите да е различно, но при положение че се центрова и тества не е особен проблем.
Когато има детонации мисля и глух да съм ще разбера. Съгласен съм, че при такова положение за 10 х.км от мотора може да стане фуражомелка или колянов вал за скрап. Но съгласете се, че детонации може да се появят при какъвто и да е ъгъл на запалване да речем при повече нагар в горивните камери, което при варга не е чуждо явление или при фрезована глава. Дори при бедна смес и рязко натоварване.
Смятах за известно че високооктановите бензини и газта имат по-малка скорост на горене. Докато при втората дори и да е нацелен ъгъла подходящо си има загуби на мощност освен ако не се компенсира с по-голям разход. Но в такъв случай цялата газова инсталация се обезсмисля. Дори да е и на 4-тактов мотор, а на двутактовия вече и първолаците знаят че загубите са повече.
Нищо лично, ръзсъждавам си на глас... :)


Събота, 20.03.2010 г. 12:27 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
Прав си за условията при които се появяват детонации.
Проблема е че голямото предварение е "борба с буталото" ,а това за 2т двигателите със тяхната специфична конструкция с иглени лагери не се отразява никак добре. Всички сме чували как повечето вартбурзи при отнемане на газта звучат все едно сме хвърлили една шепа гайки в тенджера от неръждавейка... познайте от какво става това?


Събота, 20.03.2010 г. 16:58 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение Re: Центровка 353
Газта гори по-бавно,затова и се дава предварение.Точно на газ двигателя работи с
по-малки детонации.

_________________
ieiei@mail.bg


Неделя, 21.03.2010 г. 09:54 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов