Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Гарнитура 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 02.12.2008 г. 10:54 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Русе
Skype: tolioo2
Мнение Гарнитура
От доста време Вартбурга като позагрее "хвърляше водата" и днес реших да сваля главата да видя какъв е проблема- е открих го.
Ето малко снимки: http://toli0.snimka.bg/automobiles/glava.476316
Според мен проблема е в трети цилиндър - на едно място гарнитурата е леко почерняла :D
Сега излизат няколко въпроса:
- Дали е от крива глава това или от гарнитурата?
-Трябва ли задължително да се "пусне стружка" на главата?
-Има ли лесен начин да почистя всичкия този нагар по главата и буталата?
Като се сетя друго пак ще питам ;)


Неделя, 21.02.2010 г. 18:12 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Гарнитура
Първо задължително трябва да се смени гарнитурата!
Вартбург и крива глава е много ама МНОГО рядко срещано явление. За спукана глава пък - това е нещо като ония съзвездия дето се виждат 1 път на 10 години, аз лично в цялата си практика, дори не съм ЧУВАЛ за спукана глава.
Ако желаеш може да пуснеш една стружка на главата, да кажем 0.1мм за да се изравни. Трудно ще намериш човек който да се навие да ти я шлайфа, като обикновенно излизат с номера че "Водната помпа пречи" и няма как да я захванат.
Нагара може да го почистиш внимателно с шабър, като добре обереш всички остатъци.

Моята препоръка е следната - добре изчисти повърхнината на главата и блока от остатъци от стари гарнитури, постави нова гарнитура и я натегни МНОГО ЗДРАВО!
При това е важно да се спазва реда на стягане и всички гайки да се натягат равномерно.


Неделя, 21.02.2010 г. 19:22 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 02.12.2008 г. 10:54 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Русе
Skype: tolioo2
Мнение Re: Гарнитура
еее то за гарнитурата е ясно..благодаря за отговора [smilie=2beers]


Неделя, 21.02.2010 г. 19:39 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Гарнитура
Докторе, предполагам че все някой е пукал глава, но мисълта ми беше че това е уникално рядко явление. :)
За реда - наистина пропуснах да го кажа, предполагах че човека го знае или има книгата където може да го провери. Аз отдавна го знам наизуст(и докато стягам си броя наум - 1ви, 2ри, 3ти и т.н.) :D


Неделя, 21.02.2010 г. 20:26 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 02.12.2008 г. 10:54 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Русе
Skype: tolioo2
Мнение Re: Гарнитура
Сменил съм 5-6 гарнитури няма как да не науча реда на затягане. :D
Сега ако кажете как да различа истинската гарнитура ще е много добре :)


Неделя, 21.02.2010 г. 20:38 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Гарнитура
Няма такъв филм като истинска гарнитура.
Всички са истински - унгарски, немски, полски, австрийски, чешки - на такива съм попадал досега.
Унгарските са няколко вида обаче, някои от тях създават проблеми, но те си личат по некадърната изработка - по тънки и меки са, в някои случаи само клингерит, без метален лист и т.н.
Общо взето всяка гарнитура която изглежда добра като изработка и се стегне правилно - няма проблем.


Неделя, 21.02.2010 г. 21:36 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение Re: Гарнитура
Вартбург с крива глава има и още как ! Даже си спомням в книжката имаше пояснения за това и на илюстрацията се виждаше една швабска ръка с линийка да гледа от къде свети. Друг е въпроса, че е мека като кюфте и със яко стягане обираш де що има луфт :mrgreen:
За пукната и аз не съм чувал, но на лично моя вартбург оригиналната глава която се наложи да сменя, беше на шупли. Толкова калпава отливка няма и на турските брави за врати :shock:

_________________
Изображение


Понеделник, 22.02.2010 г. 15:20 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 02.12.2008 г. 10:54 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Русе
Skype: tolioo2
Мнение Re: Гарнитура
Сетих се още нещо да ви питам.
Чувал съм, че се слага някаква киселина в двигателя, която сваля котления камък,обаче забравих каква. Някой ако знае да казва. :)


Сряда, 24.02.2010 г. 17:08 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение Re: Гарнитура
Калгон :mrgreen:

_________________
Изображение


Четвъртък, 25.02.2010 г. 15:49 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 02.12.2008 г. 10:54 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Русе
Skype: tolioo2
Мнение Re: Гарнитура
То даже и варел не е вече :D


Четвъртък, 25.02.2010 г. 17:48 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Гарнитура
tolio написа:
То даже и варел не е вече :D


Да не го даде на скраб?>


Четвъртък, 25.02.2010 г. 20:16 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 02.12.2008 г. 10:54 ч.
Мнения: 14
Местоположение: Русе
Skype: tolioo2
Мнение Re: Гарнитура
хаха не ...просто ги няма ламарините ;)


Четвъртък, 25.02.2010 г. 22:22 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч.
Мнения: 19
Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
Мнение Re: Гарнитура
Здравей, колега.Относно въпросът ти за котленият камък,имам решение на проблема ти.
Вземаш-лимонена киселина-"или разговорно лимонтузу".Понеже котленият камък е основа,киселината го разгражда,аз лично съм пробвал и става наистина,места през които и вода не искаше да мине се почистиха идеално.Съотношението е 1/1,колкото по концентрирано е толкова по добре.


Понеделник, 05.04.2010 г. 22:07 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч.
Мнения: 19
Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
Мнение Re: Гарнитура
lion6 написа:
Здравей, колега.Относно въпросът ти за котленият камък,имам решение на проблема ти.
Вземаш-лимонена киселина-"или разговорно лимонтузу".Понеже котленият камък е основа,киселината го разгражда,аз лично съм пробвал и става наистина,места през които и вода не искаше да мине се почистиха идеално.Съотношението е 1/1,колкото по концентрирано е толкова по добре.

Здравеите колеги!
Относно почистването на двигателя от котлен камък и всякакви боклуци от вътре ,тоест в охладителната система,преди време бях говорил с един колега от хим.цеха на аеца и ми каза ,че са правили някаква смес от химични елементи които изсипваш в охладителната система заедно с вода и караш около 5-10км с тях после източваш цялата система и е почистена идеално от всякакви боклуци.Затова сега си поставих за цел да намеря колегата и да науча какви са съставките и съотношението.Като ги взема ще ги напиша тук обещзвам.Надявам се да съм бил полезен поне малко.


Сряда, 07.04.2010 г. 12:29 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов