Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Центровка 353 
Автор Съобщение
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Центровка 353
ще го карам със 100 октана...

предложения за центровка ?

3.58... 3.60... 3.65... ммм ?

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Събота, 16.01.2010 г. 20:16 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
3.50мм преди ГМТ са напълно достатъчни. Като тази стойност я казвам като абсолютна горна граница, за един читав двигател.
Всичко по-голямо от тази стойност означава твърда работа, "борба с буталата", разрушаване на двигателя, впоследствие довеждащо до раздрънчаване на двигателя и дрънчащия звук "на пералня" който много от Вартбурзите произвеждат при отнемане на газта и заради който нашите машини са подигравани.
Все пак избора е твой!
Ако говорим за поизносени двигатели на по 150-200 000 може да мине и с предварение 3.60


Събота, 16.01.2010 г. 20:59 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Центровка 353
По-високооктановия бензин има по-малка скорост на горене, при което логически погледнато аванса трябва да се увеличи. На практика нямам идея как се държи мотора защото не съм пробвал, но ако си правиш центровката сам може да експериментираш и да прецениш какво се променя или не и дали изобщо си струва да караш със 100 октана.


Понеделник, 18.01.2010 г. 11:11 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
Точно с оглед на 100-те октана написах предварение 3.50.
Иначе щях да напиша 3.30-3.40.
Особенно за неговия двигател който е на около 50 000км си е направо грехота да се "троши" на голямо предварение. Скоро след това ще започне да мели пшеница :mehehehehe:

Колкото до това дали си струва - двигателя работи малко по меко и на извънградско поне при мен дава по нисък разход. Само дето моя двигател е сгъстяван.


Понеделник, 18.01.2010 г. 14:49 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: Центровка 353
Би бил голям аванса и при 3,40, ако наливаш 83 или 76, някога имаше такива. Но колегата иска да кара със 100. Мисля, че разбираш какво пиша.


Събота, 23.01.2010 г. 11:51 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
Вартбурга с бензин А86(оловен) беше по-малко склонен да детонира отколкото сега с 95. Понеже оловото е много силен антидетонатор.
Та, колегата щом толкова много желае да си счупи двигателя, да го прави ако иска и на 6 мм преди ГМТ.
Аз моите съображения и опит съм ги изразил.
После двигателя като почне да лангарти и да "мели пшеница" да не се оплаквате само :D


Събота, 23.01.2010 г. 12:17 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
Карал съм със 100 октана и при предварение над 3.50 стандартен двигател(несгъстяван) започва да работи много твърдо - веднага се забелязва при ускорение. Последствията са увеличени луфтове в бутални болтове, иглени лагери и биелни лагери последващи с всякакво хъркане, дрънчене, звънтене и тракане.


Събота, 23.01.2010 г. 12:19 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение Re: Центровка 353
И аз съм сипвал ОМВ 100 ама каква е файдата за стандартен двигател. Същата работа само дето излиза по-скъпо. А иначе за "5 октана" центровката ще се наложи да я промениш толкова малко, че точността която ще постигнеш едва ли ще ти позволи да я направиш тая промяна.
А за пералнята и аз съм го слушал много. Като се махне и предното гърне няма никакво пърпорене, ама нали не става така да се кара, а и комшиите си мислят че минава някой с голямо атв. Другия вариант е с три гърнета.


Понеделник, 25.01.2010 г. 22:22 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
Много си е добре с предно гърне. По тих е от Лада или Москвич с издухано гърне, или от разни кадети и голфчета с "ремуси"


Понеделник, 25.01.2010 г. 23:32 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Центровка 353
Ivaka написа:
Точно с оглед на 100-те октана написах предварение 3.50.
Иначе щях да напиша 3.30-3.40.
Особенно за неговия двигател който е на около 50 000км си е направо грехота да се "троши" на голямо предварение. Скоро след това ще започне да мели пшеница :mehehehehe:

Колкото до това дали си струва - двигателя работи малко по меко и на извънградско поне при мен дава по нисък разход. Само дето моя двигател е сгъстяван.



за 100окт. 3.50 добре
за нормален 95 ? 3.30 ? 3.40 ? м ?

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Вторник, 26.01.2010 г. 01:06 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
alcoholmeter написа:
за 100окт. 3.50 добре
за нормален 95 ? 3.30 ? 3.40 ? м ?


Да, точно тези стойности препоръчвам на базата на моя опит досега.


Вторник, 26.01.2010 г. 01:12 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Центровка 353
Ivaka написа:
alcoholmeter написа:
за 100окт. 3.50 добре
за нормален 95 ? 3.30 ? 3.40 ? м ?


Да, точно тези стойности препоръчвам на базата на моя опит досега.


малко по точно ? написал съм 5-6 цифри ?

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Вторник, 26.01.2010 г. 22:44 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
За хубав двигател центровката се прави на 3.30-3.40 мм(както прецениш, аз винаги клоня към по ниската стойност с цел да пазя двигателя).
Ако караш със 100 октана и държиш на голямо предварение - не повече от 3.50мм


Сряда, 27.01.2010 г. 00:55 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение Re: Центровка 353
Ще ползвам темата да питам:
Някой с опит да сподели,колко е оптималното предварение при АГУ(пропан бутан)

_________________
ieiei@mail.bg


Четвъртък, 18.03.2010 г. 12:03 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Центровка 353
Предполагам става дума за 353 на газ.
Правиш центровката на 3.50 и си перфектен ;)


Четвъртък, 18.03.2010 г. 12:52 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов