Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
перка на радиатора 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 26.01.2009 г. 23:04 ч.
Мнения: 19
Мнение перка на радиатора
някой знае ли на колко градуса се вкл.перката на радиатора.днес ходих да си купя датчика на перката,обче в магазина нямаше,и продавача в магазина ме посъветва да си взема от лада,били същите.някой от вас правил ли е нещо подобно и какво ще ме посъветвате да направя


Четвъртък, 29.01.2009 г. 23:41 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: перка на радиатора
Преди доста време бях питал един майстор по тоя въпрос. Доколкото си спомням ми каза да си купя датчик от Опел(мисля че за Кадет ставаше въпрос, но не съм сигурен) защото тези за Вартбург които продават по магазините не били оригинални и се задействали при температура 85 градуса. Според въпросния майстор за да стане такава температурата в радиатора, в самия двигател трябва да е над 100. Датчика от Опел за който ставаше въпрос се задействал при 75 градуса.

Този разговор беше доста отдавна и разказвам по спомен, затова не знам дали е съвсем правилно това което написах

_________________
GameOn


Петък, 30.01.2009 г. 01:22 ч.
Профил WWW
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: перка на радиатора
Последно като вземах термостат то Русе, продавача ми каза, че тия които е заредил са - на 80 градуса вкл и на 75 изключва. Така, че зависи от термостата!


Петък, 30.01.2009 г. 01:25 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: перка на радиатора
Правите ли разлика между термостат и датчик на перката (термореле)? Термостата отваря малкия и големия кръг и се отваря межу 80 и 90 градуса. Датчика на перката я включва някъде над 90 градуса.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 30.01.2009 г. 12:59 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: перка на радиатора
95-98 Какъвто намериш, който да става на резбата. Ако клемите не стават- правиш преход и няма грижи. Трябва да е здраво обаче щото като тръгне има доста консумация там. И ключ на таблото става. Тунинг проект :twisted:


Петък, 30.01.2009 г. 14:10 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: перка на радиатора
Ключ на таблото не е решение! Аз така карах лятото голфа и е ужасно. Все там трябва да гледаш, вместо да си следиш пътя. На всеки втори светофар се налага да пускаш перката.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 30.01.2009 г. 14:52 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 26.01.2009 г. 23:04 ч.
Мнения: 19
Мнение Re: перка на радиатора
струва ми се че 95-98 градуса са доста,моят опел работи на такава температура,а опела един от малкото марки коли който работят на такава висока температура.погледнато реалко да си взема датчик който пуска перката по-рано не е фатално,но ако я пуска по късно това може и да е проблем


Петък, 30.01.2009 г. 15:11 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение Re: перка на радиатора
Ако всичко останало по охладителната система е наред- на мотора до 110 гр. нищо му няма. Оттам нагоре вече е опасно. Аре смятайте водата при колко ври. :wink:


Петък, 30.01.2009 г. 18:00 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: перка на радиатора
В това което написах аз имах предвид датчика за перката който е на самия радиатор, а не термостата.

_________________
GameOn


Събота, 31.01.2009 г. 01:04 ч.
Профил WWW
Оня с бегачката
Аватар

Регистриран на: Сряда, 29.04.2009 г. 17:59 ч.
Мнения: 82
Местоположение: Пазарджик
Skype: popov1300
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: перка на радиатора
Аз съм си най-добре сами си включвам и изключвам перката със копче :wink:

_________________
На него му викат: Оня с бегачката Изображение


Понеделник, 07.09.2009 г. 01:10 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: перка на радиатора
Да бе....то беше екстра. Докато не ходих на планина нощем с фарове като свещички на мъгла 2 метра пред капака. Колата постоянно ту загряваше ту изстиваше. Идеше ми да се гръмна за спестените 20-30лв от датчик... Най-готина е схемата работещ датчик+копче. 1-2 минути преди да стигнеш си го пускаш и си паркираш колата студена. И ако е хубаво копчето имаш индикация кога се е включила перката.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 07.09.2009 г. 17:29 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение Re: перка на радиатора
Оги написа:
Ако всичко останало по охладителната система е наред- на мотора до 110 гр. нищо му няма. Оттам нагоре вече е опасно. Аре смятайте водата при колко ври. :wink:


Зависи под какво налягане е водата.

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Вторник, 08.09.2009 г. 09:28 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: перка на радиатора
Антифриза мисля че кипи при по-висока температура, и за това е кофти да се кара с вода (освен за ръждата).

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 08.09.2009 г. 17:34 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение Re: перка на радиатора
На мен ми се струва че тоя вентилатор съвсем малко влияе на температурата. Аз по-принцип го включвам ако почне да свети третия светодиод. Иначе в движение с него и без него все тая. А иначе водата ако е на третия светодиод и тръгва да светва червения вече е завряла и бълбука - така че това трябва да отговаря на 100 градуса т.е светодиодите показват температурата на водата колко е предполагам и на двигателя е толкова де. Иначе съм карал и с пробит радиатор водата изтече и двигателя се напече доста, но интересното е че въздуха също го охлажда и то значително :o
А перката по спомен беше 60 вата или се бъркам но това значи 5 А което не е толкова много.


Вторник, 08.09.2009 г. 22:25 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: перка на радиатора
Влияе предимно градско, когато няма въздушна струя, която да охлади радиатора. Първите коли, които са били с водно охлаждане без перка е било невъзможно да се карат градско с ниска скорост - прегрявали са.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 08.09.2009 г. 22:47 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов