Напиши нова тема Отговори на тема  [ 51 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Промяна на окачването на 353 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Промяна на окачването на 353
Как може грамотно да се свали колата с около 100мм. с цел подобряване стабилноста в завои.По-ниски и по-твърди пружини от друга кола стават ли?
Съвети от рода на режи оригиналните с ракета не се приемат.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Вторник, 25.11.2008 г. 00:07 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
"Спортни" пружини и амортисьори - задължително в комплект, от кола с маса, равна или близка до тази на твоята. Ще трябва да се поровиш по каталозите :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Вторник, 25.11.2008 г. 12:27 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Със спортни пружини , др. амортисьори и по-ниски гуми сигурно ще стане,но 10 см
са си доста.Вероятноста да работи коректно под 50%.
http://avtocatalog.org/content/view/1356/149/

_________________
ieiei@mail.bg


Вторник, 25.11.2008 г. 12:43 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Значи в момента съм с предни ладови резани пружини :wink: Има си и плюсове и минуси-над 100-120 км усещам нестабилност в колата-мисля по натам да взема едни двойнодействащи газови амортисъори и би трябвало проблема да се оправи :)

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Вторник, 25.11.2008 г. 15:29 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Power_353 написа:
Значи в момента съм с предни ладови резани пружини :wink: Има си и плюсове и минуси-над 100-120 км усещам нестабилност в колата-мисля по натам да взема едни двойнодействащи газови амортисъори и би трябвало проблема да се оправи :)



Тези от вас които познават един екземпляр с прякор ATOS тук от форума може би знаят че тои е с точно със такива 2но действащи газови амортисьори...

само от тази си промяна разликата в поведението на колата е доста голямо... да не говорим пък ако се сменят и пружините което за съжаление ще убие возията на хансчо...

и още нещо което вече е много пари и всеки би сметнал ATOS за откачен... отпред тои си сложи гуми с размер 205...

Ивака мисля че има наблюдения над управлението на ханса на ATOS и може да споедели мнение...

аз лично съм ЗА!

поздрави :wink:

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 26.11.2008 г. 01:27 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Няма лошо за гумите, но на по-широка джанта. Неговите стърчат много и сигурно са неустойчиви в завой.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 26.11.2008 г. 11:42 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
alcoholmeter написа:
Power_353 написа:
Значи в момента съм с предни ладови резани пружини :wink: Има си и плюсове и минуси-над 100-120 км усещам нестабилност в колата-мисля по натам да взема едни двойнодействащи газови амортисъори и би трябвало проблема да се оправи :)



Тези от вас които познават един екземпляр с прякор ATOS тук от форума може би знаят че тои е с точно със такива 2но действащи газови амортисьори...

само от тази си промяна разликата в поведението на колата е доста голямо... да не говорим пък ако се сменят и пружините което за съжаление ще убие возията на хансчо...

и още нещо което вече е много пари и всеки би сметнал ATOS за откачен... отпред тои си сложи гуми с размер 205...

Ивака мисля че има наблюдения над управлението на ханса на ATOS и може да споедели мнение...

аз лично съм ЗА!

поздрави :wink:

Тези амотрисьори се възпяват вече 6-та година.Не изпуснаха ли вече? :lol:
А и тези гуми както ги е сложил само за направо стават където окачване не му е нужно
И ти пък намери какъв пример да дадеш братле ...

_________________
Изображение
Изображение


Сряда, 26.11.2008 г. 14:36 ч.
Профил ICQ WWW
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
kocta написа:
alcoholmeter написа:
Power_353 написа:
Значи в момента съм с предни ладови резани пружини :wink: Има си и плюсове и минуси-над 100-120 км усещам нестабилност в колата-мисля по натам да взема едни двойнодействащи газови амортисъори и би трябвало проблема да се оправи :)



Тези от вас които познават един екземпляр с прякор ATOS тук от форума може би знаят че тои е с точно със такива 2но действащи газови амортисьори...

само от тази си промяна разликата в поведението на колата е доста голямо... да не говорим пък ако се сменят и пружините което за съжаление ще убие возията на хансчо...

и още нещо което вече е много пари и всеки би сметнал ATOS за откачен... отпред тои си сложи гуми с размер 205...

Ивака мисля че има наблюдения над управлението на ханса на ATOS и може да споедели мнение...

аз лично съм ЗА!

поздрави :wink:

Тези амотрисьори се възпяват вече 6-та година.Не изпуснаха ли вече? :lol:
А и тези гуми както ги е сложил само за направо стават където окачване не му е нужно
И ти пък намери какъв пример да дадеш братле ...


Амортисьорите са още все още в добро здраве и не са 6 години... но както и да е... и както казах които е решил да плюе и има несъгласие с мене може да пита и ивака... споменах че тои също има наблюдения над колата неиното управление и устоичивост... :arrow:

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 26.11.2008 г. 16:15 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Потвърждавам - на събора карах колата на Атос с газовите амортисьори и гуми 205 - определено ми хареса как се държи.


Сряда, 26.11.2008 г. 19:17 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Вартбурга не си струва да се прави твърда и "спортна" кола. Много по-приятно е ако се кара с хубави гуми и по-специални амортисьори, както и добра изолация - адски широка и меко возеща кола с добра мощност и приятен звук.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 26.11.2008 г. 20:02 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
theultimate написа:
Вартбурга не си струва да се прави твърда и "спортна" кола. Много по-приятно е ако се кара с хубави гуми и по-специални амортисьори, както и добра изолация - адски широка и меко возеща кола с добра мощност и приятен звук.

Кво,кво ? :lol: Момче ти от кога не си се качвал на кола та говориш глупости? :lol: :lol: :lol:
Alcoholo незнам си къв ... според теб с тея гуми дет стърчат по 1 педя от джантите какво става като влезнеш в завой или пък се замисли за реалната контактна площ... Това е само и само да кажеш ,че иамш варел с 205-ци... Ако прочетеш малко по форумчето ще забележиш поне 3-4 Вартбурга с по-истинско направено "спортно" окачване но никой не си позволява да дава коментари както гледам как едва ли не неговата кола дъ бест и да я дава за прмер на всички. И все пак замолвам да се придържате към темата и Васко няма никво право на глас точн ов тоя раздел Тунинг на Вартбург... Момчето си е задало точно и конкретно запитването а ти налагаш лично мнение без да ти бъде искано и то точно в този некасаещ за теб раздел! Нали уж бяхме модератори нали искаше да се ограничи спама а точно обратното правиш,провокираш го и го поущряваш... хвалба [smilie=2beers]

_________________
Изображение
Изображение


Сряда, 26.11.2008 г. 20:40 ч.
Профил ICQ WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Пуснах тази тема ако някой е правил на практика нещо и е доволен да каже конкретни неща.Пружини от; марка модел; амортисьори; марка модел.
Още не съм го карал и незнам поведението му в завой, само съм чувал, че люлее.Като събера двигатела ще тествам по Шипка.Трябва да стане поне като Траби и твърдата возия не е проблем.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Сряда, 26.11.2008 г. 22:14 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
kocta написа:
theultimate написа:
Вартбурга не си струва да се прави твърда и "спортна" кола. Много по-приятно е ако се кара с хубави гуми и по-специални амортисьори, както и добра изолация - адски широка и меко возеща кола с добра мощност и приятен звук.

Кво,кво ? :lol: Момче ти от кога не си се качвал на кола та говориш глупости? :lol: :lol: :lol:
Alcoholo незнам си къв ... според теб с тея гуми дет стърчат по 1 педя от джантите какво става като влезнеш в завой или пък се замисли за реалната контактна площ... Това е само и само да кажеш ,че иамш варел с 205-ци... Ако прочетеш малко по форумчето ще забележиш поне 3-4 Вартбурга с по-истинско направено "спортно" окачване но никой не си позволява да дава коментари както гледам как едва ли не неговата кола дъ бест и да я дава за прмер на всички. И все пак замолвам да се придържате към темата и Васко няма никво право на глас точн ов тоя раздел Тунинг на Вартбург... Момчето си е задало точно и конкретно запитването а ти налагаш лично мнение без да ти бъде искано и то точно в този некасаещ за теб раздел! Нали уж бяхме модератори нали искаше да се ограничи спама а точно обратното правиш,провокираш го и го поущряваш... хвалба [smilie=2beers]


спам ли е това че изказвам мнение от това което съм събрал на улицата... докато съм карал вартбург...

подхвърли се темата на 2ните амортисьори дадох мнение... не те карам да слагаш 205ци нито твърдя че колата на АТОС е за пример или че е върха... просто нещата за които става въпрос тои ги има... и има наблюдение на живо върху кола.. а не само да си раздуваме приказки и да сме истински разбирачи всички...

като искаш тунинг просто си приготви пари... това е.. с подръчни матеряли нестава... ше режа пружините 8 навивки и ставам със спортно окачване... ако ставаше така нямаше да има хора дето да го продават а всички щеха си режат пружините...

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 26.11.2008 г. 22:19 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
Ivaka написа:
Потвърждавам - на събора карах колата на Атос с газовите амортисьори и гуми 205 - определено ми хареса как се държи.

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 26.11.2008 г. 22:21 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Промяна на окачването на 353
И на събора си казах мнението - тия гуми не са за там. На Ивака му е харесала, защото не се накланя в завой толкова заради амортисьорите. Това е много хубаво подобрение. Ама с тия гуми, дето са за джанти с ширина 6 инча къде отива пъргавината при смяна на посоката? Къде отива усета от пътя? Като натовари гумата в завой и удари неравност кво става с тоя напрегнат борд. Айде другаде с невероятното пътно поведение на Вартбург с 205-ци. И аз съм навит да се обзаведа с едни новички монро газови - на е30-ката и легнаха идеално. Все за тях се говори, никой до сега не е написал каталожен номер, че да ги поръчваме. С пича от магазина гледахме, ама набързо и май от Рено Канго задни ще станат, ама така и не занесох Вартбургов да видим кое ще пасне. Само да поправя Наско - не пружини и амортисьори от кола с подобно тегло, а с подобно натоварване на мостовете. Малко коли имат разпределение на тежестта като на Вартбург. Почти всички около тон имат 600 и нагоре кила на предния мост, а при Вартбурга май идваха малко под 500 с един човек вътре. Това е на теория, де. Не съм го правил и в случая май ще е от каквото се намери и да пасва.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Сряда, 26.11.2008 г. 23:36 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 51 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов