Автор |
Съобщение |
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
Хора, пак ми се разви плочката. Писна ми- мине месец-два и се разхлабват притегателните винтчета (А1 , А2 и В) както са по книжка Хем им сложих федерки и 3те ги стегнах колкото мога с дългата отвертка. Какво да ги направя, че да не се разхлабват. Едното направо беше паднало вътре
|
Неделя, 01.06.2008 г. 14:06 ч. |
|
|
stil1
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч. Мнения: 50 Местоположение: гр.Варна
|
Сложи си болчета с шестостенна глава и федерки от ония който не са като пружина а са с усуквания на няколко места и стегни с ключето. Мойте не са се разхлабвали никога. Успех.
|
Неделя, 01.06.2008 г. 15:23 ч. |
|
|
mvr_boy
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:51 ч. Мнения: 28
|
ей колега земи си сложи електронно и не се занимавай с тия чукчета просто няма сравнение. що се отнася до това колко съм правил с моя варел то е следното 1-50,2-80,3-120,4-160 повече не съм го мъчил пък и нещо бензиновото филтърче е задръстено и прекъсва от време на време.
_________________ Wartburg ist the best!!!
|
Сряда, 23.07.2008 г. 18:20 ч. |
|
|
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
Mда ама от къде да го взема това електронно. Аз си мислех да правя ама как да направя датчиците. Искам да ги сложа отвън някак срещу маховика за да е по-точно. Ама нз оптични или хол. А и няма място като че, ли да слагам магнитчета. Пък с тия чукчета не мога го направя точно. Хем с часовник го правих последно. Начи почнах да центровам и заваля. На другия ден като продължих центровката беше мръднала. Вода уж не беше влязла ама на. Имам чувството, че не трябва да дишам за да не се развали. Принципно работи и то доста добре, ама не е точно. Спомням си като съм правил центровка отначало като запаля и като угася дори гърмеше от ауспуха като угася, това дори на място, малко след като е поработил двигателя Така, че и аз съм се наточил за електронно.
|
Неделя, 03.08.2008 г. 19:35 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Ми щото сичките се имате за големи майстори, а центровка могат да правят много малко хора.
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 13:07 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Не е нормално да се развиват тия винтчета.Провери резбите как са.То вярно,че там няма едно нещо направено стабилно и като за пред хора...ама чак пък да се развива толкова често,не е нормално.Ако не са наред резбите,купуваш едни качествени гайки с нови винчета и носиш някъде да ти капнат гайките с телоподаващо за плочката.Оригиналната система е мижи да те лАжем с тия винтчета дето се навиват в корпуса директно.
Ако са наред резбите-мажеш резбата със силикон и навиваш.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 13:42 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
На мойта кола как за 20 години нито 1 път не са се развили винтчетата на плочката?
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 17:49 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Има и дефектни плочки.Социализъм е все пак,планове се изпълняват и т.н.През Комунизма си бяхме купили газов котлон...от тия туристическите бутилки.Връх на ауспух за онова време,заедно с петромаксовите фенери и още камара неща.Та баща ми като отишъл за пръв път да зареждат бутилката,се оказало,че в завода просто са забравили да навият резба за горелката.
Това,че твоята плочка е читава,хич не дава гаранции,че човека не е налетял на дефектна..."Качеството" при което от един и същ конвейр няма две еднакви стоки,е характерна черта на тоя вече отишъл си строй...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 07.08.2008 г. 18:03 ч. |
|
|
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
Ми аз на първа наистина съм дигал, 55 но на трета 110 не повече. Дори и да дигне 120-130 ще му трябва време за което ще изгори доста бензин. Плюс това последния път като го изцедих докрай на първа се откачи ремъка, така че ако нещо не е перфектно при тия обороти веднага си проличава, затова трябва да е регулиран ремъка добре. И ролката затегната като хората (една изгубих по пътя вече), алтернатора да не е накриво.
|
Събота, 06.09.2008 г. 13:17 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Закарай я на истински майстор. Не е нормално да се саморазвиват точно тези винтове на плочката, да ти пада ремъка и да падат ролки.Нещо бъркаш.
|
Събота, 06.09.2008 г. 22:44 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
За плочката - не трябва да се саморазвиват винтовете, не е нормално.
А за ремъка... на мен също ми е изкачал ремък, тамън два пъти.
Първия път при 130 на трета(около 6500 оборота). Втория път при 90 на втора, над 7000 оборота.
Да обаче шайбата беше пластмасова, а ремъка стар. Смених шайбата с алуминиева, ремъка нов Бош и оттогава вече 2г и половина това нещо не ми се е случвало.
Иначе вартбурзите ги правят тия неща при много високи обороти(над 5000), но виновникът е или шайбата(има биене) или стар ремък.
|
Неделя, 07.09.2008 г. 00:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Мене на електронното на трабанта ми се разместваха. Оригинално имат някакви звездовидни шайбички. Върху тях сложих по една малка федерка, затегнах здраво и оттогава не е мръднало вече почти 10 000 км. Истината е, че тия коли периодично трябва да се проверяват, защото рано ли късно центровката се размества.
|
Неделя, 07.09.2008 г. 00:28 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Виновника за проблемите с изкачащите ремъци и ролки е в задкормилното устройство,дето е изкарало скрапа от гаража на дядо и си мисли,че кара самолет.Къде сте виждали мотор,дето претендира да развива обороти над 6000 с такъв тънък ремък,при това дълъг метър?Такова животно нЕма.Съвсем в реда на нещата е да се извади ако в някоя от двете крайности-много твърд или прекалено мек.Просто при тия обороти се разтяга.Същото се случва и с гумите...тия скоростни индекси за какво служат...Ако се опиташ да вдигнеш 200 с гума с индекс за 140 вероятноста да се извади от джантата поради разтягане е напълно реална.Ама айде...при гумите е друго,щото каркаса вътре е метален.
При ремъка е от конци.Хич не носи на прекалено разтягане.За това и новите коли са с едни дебели ремъци,които уж стават за варела като дължина,пък едва влизат в ролките...Е,поне не се вадят,защото по-малко се разтягат.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 07.09.2008 г. 02:08 ч. |
|
|