Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
правилен стил на каране 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: правилен стил на каране
Когато е на скорост двигателя работи в обороти, не е на празен ход (освен на фрайлауф) и се върти като за пълна газ а не получава съответното масло.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Понеделник, 07.09.2009 г. 22:34 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение Re: правилен стил на каране
theultimate написа:
Когато е на скорост двигателя работи в обороти, не е на празен ход (освен на фрайлауф) и се върти като за пълна газ а не получава съответното масло.


да де да, имах предвид точно че се върти като за пълна газ, а получава бензин като за празен ход защото си му отнел газта и не получава нужното масло идеята ми беше, че не е никакво а минимално и недостатъчно

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Вторник, 08.09.2009 г. 09:25 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: правилен стил на каране
Прав си. Поне на трабанта сместа за празен ход не минава през дросела и дори от силния вакуум може би е малко повече от на празен ход. Но така или иначе като задържам на скорост започва зверско придърпване и си личи че мотора се мъчи.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Вторник, 08.09.2009 г. 17:36 ч.
Профил
Продавач-консултант
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч.
Мнения: 78
Мнение Re: правилен стил на каране
интересно .... Аз вартбург-а го загрявах на място всеки път.... [smilie=2beers] нямаше проблем БЕЗ СЛУКАЧ- той трябваше първите 30 секунди и то при -20... паля на опънат смукач и съединител и после ги връщам и припомпвам леко с газта след което
той веднага си е хванал обороти и си работи ... чакам 1-3-5 минути МАКС... и тръгвам.... ако го държа на смукач ми цапа свещи...
2. пускане на скорост ... хмм ами зимата шипка как да я скусна?!? на спирачки и предавка- само в завойте на скорост.... иначе спирачка...
темата е добра ! Найстина колите на са за всеки.... малко са хората който могат да карат вартбург и трабант...
моя вартбург не му бачкаше фраилауфа и затова в града карах без него .... със скоростите само засилвам изключвам... но ми стана мн голям навик сега всичко карам така.... зимата внимавам ... но някой път по навик ..... тая зима 02.2009г. на един от мостовете точно преди правешки ханове ако не се лъжа изключих от скорост и замалко да събера мантинели и работи... целия път беше лед!

друго което се сещам, е че по баира надолу се гаси.... :mrgreen: 2-3 км... мотора охлажда икономия ... долу контакт и на скорост :) аз поне така правех.... но някой предпочитат да не гасят.. е всеки сам за себеси !

Поздрави Д. Попов !

_________________
nur ........ Wartburg ........
http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html


Сряда, 25.11.2009 г. 01:34 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1183
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: правилен стил на каране
А как караме зимата нашите коли ?

По книгите за ЗДП казват, че трябва когато е заледено или има сняг да се кара с включена висока предавка и малко газ.
Което е пагубно за нашите двигатели.

Аз нямам опит с каране в сняг.
Сега тръгвам на курсове и ще е добре да знам как да карам бумтрясника след месец в най-големия студ и неизчистени пътища .


Сряда, 25.11.2009 г. 11:20 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: правилен стил на каране
Колите ни нямат никакви ядове при грамотно бовавене със спирачката и хубави зимни гуми. Трабанта с летни или стари гуми на сняг и лед е общо взето безполезен. Сега ако очаквате да минете петрохан на коледа.....по-добре си купете джип.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 25.11.2009 г. 12:12 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: правилен стил на каране
Идеята е да се кара така ,че да можеш да тръгнеш/спреш безопасно.Щаденето на двигателя не е приоритетно в случая.Тръгва се на втора,кара се на ниски обороти ...той няма да блокира ако два-три дни го караш така.Ако пък много си пазиш Трабантчето по добре да остане в гаража, то и без това има влага луга,по голяма опасност за катастрофи...
Ако Трабанта ти е ежедневка този лукс обикновено се пренебрегва.Тогава трябва да се запасиш с нужните за зимата такъми.Лопатата е задължителна.За торбата с пясък съм по резервиран защото утежнява задницата, въже , стъргалка ,течност за чистачки/спирт/гуми.Маслото в трансмисията трябва да не е ЕР90 щото немож вкара втора предавка сутрин.
През 2001г най-дълбокия сняг ,който съм виждал неможеше да се излезе от село с друго освен джип.До нас бяха "паркирани"доста закъсали.Тогава ей тъй за простотията запалих Трабанта и както бях с гладките Видинки отидох и се върнах до Стара Загора.Просто няма такъв всъдеход.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Сряда, 25.11.2009 г. 22:47 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: правилен стил на каране
Интересно как карате с тия гладки видинки. Точно веднъж карах трабанта на сняг с летни гуми втора употреба (като предните ставаха) и по отъпкан сняг с повече от 20 колата не държеше права линия :D

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 26.11.2009 г. 12:09 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: правилен стил на каране
155 пише предполагам на 80.
Не казвам че е много правилно и лесно.Просто тогава бях в буйна младост.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Четвъртък, 26.11.2009 г. 20:00 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: правилен стил на каране
Загряването на място е пагубно за двутактовите двигатели. Ако в продължение на една зима двигателят всеки ден се загрява на място, то ресурса му се съкращава с много, всичко се облага с нагар(от коляновия вал, през преливните канали, горивните камери, изпускателните портове, колектора, та чак до цялата изпускателна система). Последствията са чуствително понижение на мощноста, повишен разход на гориво и... недай боже блокаж.
В книгата е написано хубаво - загряване на място - не повече от 1 минута, след което се загрява в движение. Така е най-правилно!
Аз лично, дори зимата не оставям двигателя да работи повече от 30 секунди на място. Обикновенно просто паля... и потеглям.

Колкото до двигателната спирачка - никога не я ползвам на двутактов двигател. Разбира се нейното използване е допустимо, в умерени граници. Ако смятате да се правите на раЦери и при 70 км/ч да върнете от трета на втора при отнета газ... просто двигателят ви няма да изкара дълго.
Аз просто зимата спускам наклоните по предвидливо, с умерено използване на спирачка.


Понеделник, 11.01.2010 г. 23:12 ч.
Профил
Музикалният
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.08.2008 г. 00:31 ч.
Мнения: 105
Местоположение: Русе
Automobile: Trab
Мнение Re: правилен стил на каране
siso написа:
По книгите за ЗДП казват, че трябва когато е заледено или има сняг да се кара с включена висока предавка и малко газ.

малко извън 2Т:
един от гафовете на ЗДП ... ако си с задно предаване това с високата предавка те убива повече :mrgreen:
ако си с предно помага...

_________________
трабанта завива с ръчна, не с кормило!


Петък, 10.06.2011 г. 10:27 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение Re: правилен стил на каране
Че защо да те убива, идята на по-високата предавка е да си на по-ниски обороти където да кажем бензиновия мотор има по малка мощ и да не пробуксуваш на заледеното.

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Събота, 30.07.2011 г. 19:05 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов