Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Проблем с Вартбург 1.3 
Автор Съобщение
Кара стар Wartburg
Аватар

Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч.
Мнения: 292
Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
Мнение Проблем с Вартбург 1.3
Здравейте колеги!Имам проблем с Варца.Колата като е на място си се форсира добре но като тръгна да карам почва да прекъсва все едно и свършва бензина.Вдигнах щеката на маслото и установих че нивото се е покачило и мирише на бензин.Разглобих бензиновата помпа но платното е здраво.Сменял съм кабели,свещи,делко,капачка и палец.


Събота, 15.08.2015 г. 19:10 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч.
Мнения: 353
Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
Мнение Re: Проблем с Вартбург 1.3
Колега,не съм запознат с карбуратора на 1.3,пиша по принцип.Провери дали нивото в него не е високо и дали се регулира от поплавъка евентуално,щом бензиновата помпа ти е наред.Провери платното на ускорителната помпа дали е здраво и евентуално да нямаш запушване на втора камера в карбуратора и от там колата да не върви.


Неделя, 16.08.2015 г. 06:54 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч.
Мнения: 197
Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Проблем с Вартбург 1.3
1.3-то няма втора камера колега. Карбуратора му е еднокамерен.

_________________
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.


Неделя, 16.08.2015 г. 09:34 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 239
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Проблем с Вартбург 1.3
С този проблем съм си блъскал главата месец поне с Вартбурга на един колега... Развиваха ми някакви теории че от нагревателя на карбуратора ставала беля и още нз какво, които ми се строиха странни. Нивото се покачи , миришеше на бензин и два пъти след смяна на масло го прави. Смени се бензинова помпа, независимо че беше здраво платното и проблема за момента е изчезнал. Друго даже не се сещам от какво може да е. Странното все още е защо от време на време лампата за маслото светва, а всичко е в нормите и качва масло до клапаните.

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
Другите може да карат BMW ,Мерцедес или Ферари , но тва че караме трабант , не значи , че не сме г*зари
Изображение


Неделя, 16.08.2015 г. 20:08 ч.
Профил
Кара стар Wartburg
Аватар

Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч.
Мнения: 292
Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
Мнение Re: Проблем с Вартбург 1.3
K.I.P. написа:
С този проблем съм си блъскал главата месец поне с Вартбурга на един колега... Развиваха ми някакви теории че от нагревателя на карбуратора ставала беля и още нз какво, които ми се строиха странни. Нивото се покачи , миришеше на бензин и два пъти след смяна на масло го прави. Смени се бензинова помпа, независимо че беше здраво платното и проблема за момента е изчезнал. Друго даже не се сещам от какво може да е. Странното все още е защо от време на време лампата за маслото светва, а всичко е в нормите и качва масло до клапаните.

Утре смятам и аз това да направя да взема една нова помпа и да видим какво ще стане :)


Неделя, 16.08.2015 г. 21:00 ч.
Профил
Кара стар Wartburg
Аватар

Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч.
Мнения: 292
Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
Мнение Re: Проблем с Вартбург 1.3
Проблема се оказа не в помпата а тампона на карбуратора.Скъсан и взимал въздух след смяната му пак имаше прекъсвания.Разглобихме карбуратора на съставни части и мина през ултразвукова вана и сега е коренна разлика върви доста добре :).


Петък, 21.08.2015 г. 20:23 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 239
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Проблем с Вартбург 1.3
Браво! Следи си отново нивото на маслото и мириса му редовно. А къде се намира този тампон точно?

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
Другите може да карат BMW ,Мерцедес или Ферари , но тва че караме трабант , не значи , че не сме г*зари
Изображение


Събота, 22.08.2015 г. 02:55 ч.
Профил
Кара стар Wartburg
Аватар

Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч.
Мнения: 292
Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
Мнение Re: Проблем с Вартбург 1.3
Между всмукателния колектор и карбуратора. :)


Събота, 22.08.2015 г. 10:26 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов