Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
полуоски 1.3 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение полуоски 1.3
някой знае ли , как варвят полуоските 2-употреба по магазините в софия и дали изобщо ги има, за нови не говоря защото сигурно ще са страшна цифра :shock:


Вторник, 18.03.2008 г. 23:26 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч.
Мнения: 41
Мнение Re: полуоски 1.3
goro-varna написа:
някой знае ли , как варвят полуоските 2-употреба по магазините в софия и дали изобщо ги има, за нови не говоря защото сигурно ще са страшна цифра :shock:
За какво ти е цяла полуоска.Трипалцовото каре е 40лв. а каретата от към главината стават и от двутактовия.Рециклирана полуоска 180лв.като зада я вземеш трябва да им дадеш твоята измама пълна.


Сряда, 19.03.2008 г. 00:28 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение 
да но често при обратен завой и пълно свиване и подаване на рязко газ се чупи ябълката която е между тях, поне при 2т варел е така но с бащата сме чупили доста така. Значи днес съм направил добра сделка 2те полуоски ги взех за 40 лв от моргата, що годе биват. и едно стартерче за 25лв


Сряда, 19.03.2008 г. 00:36 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч.
Мнения: 41
Мнение 
goro-varna написа:
да но често при обратен завой и пълно свиване и подаване на рязко газ се чупи ябълката която е между тях, поне при 2т варел е така но с бащата сме чупили доста така. Значи днес съм направил добра сделка 2те полуоски ги взех за 40 лв от моргата, що годе биват. и едно стартерче за 25лв
Да , ябълката се изкривява и полуоската губи осова лимейност доста потроших и аз :D А този начин на потегляне който описваш е смърт за полуоските . При 1.3-то най-уязвима е късата п-ка


Сряда, 19.03.2008 г. 00:55 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Каквато ще магия да му правиш,няма да избегнеш тая слабост на полуоските.Конструктивна недомислица е.Въпрос на технология.За съжаление комунистическият гений е стигнал само до там.Това,което ще видиш,като свалиш маншоните на една полуоска,са две скачени карданни съединения.Те са абсолютно същите,каквито ги е измислил през 1545г. италианският математик Джироламо Кардано.Той е обосновал математически работата на въртящия се ставен механизъм.Няколко години след това тези съединения навлизат масово-първо в корабоплаването,няколко столетия след това Джеймс Уат ги използва успешно в парната машина...
Пиша всичко това,за да усетиш за колко мухлясала технология става въпрос.В 1545-та са минали има-няма 50 години от откриването на Америка.Е...колкото и гениално проста,този вид предавка има един основен недостатък-асинхронна е.Това предизвиква пулсации в предавания въртящ момент.Проблем няма докато се взимат леки завойчета-около 15-20 градуса.От тамнагоре обаче пулсациите на въртящия момент надвишават рязко тези от двигателя и полуоската се увива като шпек салам.
През някоя си там година някой се е сетил,че ако се съединят две такива карданни предавки,ще се преодолее асинхронноста и предавката ще се превърне в синхронна.Забравил съм как се оформяше това като геометричен чертеж...помня,че се чертаеха някакви ъглополовящи...ако ти е интересно,ще го изровя.Изглежда просто...а всъщност са били нужни стотици години за да бъде открито.
С нарастването на мощноста и оборотите на двигателите и особено с масовото навлизане на предното предаване,технологията се е оказала неефективна.За какъв дявол ти е да накачаш поредица асинхронни кардани,като може да сложиш един синхронен.Е...не така е мислил източногерманския инДЖЕнер.Той си е слагал каквото има.Тук ЗИЗИ трябва да извади дебелите книги и да каже кога са започнали да слагат на варела тоя вид карета...Почти съм сигурен,че ще се пренесем бая назад във времето....някъде през 50-те.Много преди това други хора са измислили съединения,които не само са синхронни,ами и могат да предават много сериозни въртящи моменти на ъгли от порядъка на 40 градуса.Нещо,за което германският конструктор е останал глух и сляп.Не е нормално така да се къса каре.За да се случва това,значи в него има нещо недоизпипано,нещо недосметнато.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 19.03.2008 г. 02:05 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение 
e Санта , доста си в час с нещата. а чувал ли си някой да е приспособявал от друга кола, защото мен ми се вижда невъзможно, освен ако се сменят главините , а може би и цялата предница коетоо ще се окаже безмислено за един варел.


Сряда, 19.03.2008 г. 20:55 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
В стария форум бях пуснал един списък с каталожни номера на части.
Докато го съставях излезна доста информация за ходовата част.Ползвали са някакъв VW от преди войната,произвеждан с лед това в Бразилия.Изобщо Вартбурга е невероятна сбирщина...Плочката на запалването на двутактовия модел се оказа от някакъв V6 Форд.

Така,че...нищо чудно ако стават чаркалаци и от други коли.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 19.03.2008 г. 21:25 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение 
да спомням си, даже за баркас беше писъл че нещо ставаше за ауди А2.а на баркаса полуоските същите ли са като на 1.3


Сряда, 19.03.2008 г. 22:19 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Няма особена логика да са различни,поне що се отнася до карето.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 19.03.2008 г. 23:10 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч.
Мнения: 41
Мнение 
goro-varna написа:
да спомням си, даже за баркас беше писъл че нещо ставаше за ауди А2.а на баркаса полуоските същите ли са като на 1.3
Корено различни са. Полуоските не са толкова лоши както пише Санта а са дураконеустойчиви .Изобщо нещата не са такива. Когато се кара нормално една кола забравяш че изобщо съществува тази част .На първия ми Вартбург смених полуоска на 140хил.км когато го взех от баща ми през 88г. заради мои изпълнения в стил Мишел Ваян.Айде няма дате убеждавам че има нещо хубаво в тази кола защото сега ще ме налетят реалистите и пак ще зачезна за месец два :D .Нямам нищо против Санта но сега посещавам и един друг форум и подобни реалисти на тема обида на марката там няма интересно защо :wink: Абе изобщо за какво възобновиха форума та да влизам и чета подобни .......... :roll: Айде със здраве :D


Четвъртък, 20.03.2008 г. 00:10 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Не е въпроса в марката.Проблемът е в един обществен строй,дето е заковал развитието на половината човечество за има-няма 50 години.
Оказва се,че не само оръжейната промишленост,самолетостроенето и космическите програми се нуждаят от политика по внедряване на иновации.И други области имат нужда от това.
Карданната предавка на Рзеппа е измислена през 20-те година.Американците са я ползвали в джиповете Вранглер,с които са избутали половината война в европа.И няма описани случаи тия джипове да са късали полуоски на кило.При това са карани не просто от хора без опит,ами от тотални идиоти.На война леките превозни средства са консуматив,заедно с возещите се в тях.Как го виждаш оня шофьор на военен джип,попаднал под вражески обстрел или превозващ ранени,да потегля с малко газ в завоя и с ненавит до дупка волан...???И пак са издържали.Защото в тях е вложена по-модерна технология.
Така,че...въпросът не е до Вартбурга и недомислията в него.Те се простират в целия соцлагер.Навсякъде едни и същи глупости.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 20.03.2008 г. 00:38 ч.
Профил ICQ
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение 
интересно защо источногеманците взимат от vw двигател за 1.3 а не подобряват нищо друго. може би по време на студената война политиката е била да се копира , открадне и да се направи нещо си, за съжеление остаряло технологично и в повечето случаи да не се доизпипа. аз незнам руснаците да са направили кола дето да са я измисли ли те.


Четвъртък, 20.03.2008 г. 01:17 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Вероятон защото като правиш нещо,трябва да знаеш какво искаш да направиш.През 1990-та надали и самите германци са знаели накъде ще тръгне света и колко скоро цялото соц производство ще се окаже излишно.
Колкото до политиката...то и сега е така...едно и също нещо се произежда под 5 имена от 5 различни фирми.Разликата с онова време е,че никой не държи кола в производство 30 години без промени.Твърди се,че развитието на германската индустрия е спирано много от руснаците.По обясними причини.Това може и да е вярно,но не съвсем.Справка-направеното от самите руснаци.И те са правили същите неставащи за нищо дараци.Цялата гражанска област е пълна трагедия.За сметка на това имат прекрасни камиони,тежка техника...И до ден днешен КаМАЗ и ЗИЛ си конкурират западните фирми.Доста успешно.Ама...я виж Лада на какво дередже е...преди 2 години беше на ръба на фалита,сега Рено купиха 1/4 от акциите им.
Цялата тая работа е въпрос на мислене,на приоритети...В промишленоста е лесно да откраднеш.Доказано е обаче,че това не ти решава проблемите и другия месец пак си на опашката.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 20.03.2008 г. 01:33 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Зил конкурира днешните камиони? И кое конкурира като още от завода на 0км разхода му е 50 на 100, като се издуха вече клони към 100 на 100. Няма друг камион с толкова ниско КПД - само руснаците са такива идиоти да направят бензинов камион с огромен мотор и да го произвеждат с години.


Четвъртък, 20.03.2008 г. 09:14 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Eдинственото с което могат да конкурират е цената - не може кола с повишена проходимост каквато е Нива да струва по малко от най-скапаната нискобюджетна количка. Но който смята да печели пари от тази техника я е оставил отдавна. Комбайн Нива е шампион по пилеене на зърно-30%. Старите руски камиони остават единствено в дърводобива и не само заради проходимостта си а основно заради евтините резервни части и късия маршрут /от гората до село/ Там търкалят още праги ,зилове ,виатнамки. Дори в превоза на инертни материали камазите се заместват от западна техника

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Четвъртък, 20.03.2008 г. 09:25 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов