Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
Малко въпроси относно 1.3 http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=36&t=2681 |
Страница 1 от 3 |
Автор: | popov353w [ Петък, 19.02.2010 г. 20:32 ч. ] |
Заглавие: | Малко въпроси относно 1.3 |
Здравейте преди имах вартбург 353 но го продадох и си взех 1.3 та имам няколко въпроса единия ми е мога ли да си сложа уред за налягането на маслото от лада за да виждам как е налягането а другият ми въпрос е как се сменя карето на полуоската по точно на лявата полуоска |
Автор: | ChakaZulu [ Петък, 19.02.2010 г. 20:47 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
Кое каре? Ами по принцип датчика се слага на мястото за лампата - ако е електронен, ако е механичен - незнам къде се слага тръбичката. Нямам идея как е при ладата. |
Автор: | popov353w [ Петък, 19.02.2010 г. 21:15 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 | |||||||||
Е на ладата е електронен ми се струва защото има кабели отзад. Става въпроса за карето на полуоската външното лявото |
Автор: | ChakaZulu [ Петък, 19.02.2010 г. 21:27 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
Външно каре не съм сменял, нямам идея. То си е двойна карданна връзка, ама за смяна незнам. А датчика, ми би трябвало да е същата резбата, до колкото знам има такава тройка, която се навива на мястото на датчика, слагаш един за лампата и един за уреда. То и аз щях да слагам VDO от Ауди, ама се размина, пък и нямаше датчик....май. Но смятам да сложа за температура на водата първо, щото тия измислени диоди, не можеш да следиш нищо с тях, искам и температура на маслото. Но до колкото знам тия от Лада са добър вариянт и отчитат доста добре, така съм чувал поне. |
Автор: | popov353w [ Петък, 19.02.2010 г. 23:17 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 | |||||||||
Колега аз имам всички уреди от лада включително и този за водата но не знам как да го свържа ако знаеш ще ми кажеш ли как? |
Автор: | ChakaZulu [ Петък, 19.02.2010 г. 23:31 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
Да свържеш уреда за вода ли? |
Автор: | popov353w [ Петък, 19.02.2010 г. 23:49 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 | |||||||||
Да да свържа уреда за водата |
Автор: | IFA_Racing_Team__DDR [ Събота, 20.02.2010 г. 01:23 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
popov гледам си от ПЗ дай тази събота неделя да се видиме с машините да полафиме и да ти отговоря на някой от въпросите, че ме мързи да пиша след пиене номера ми е 0889 899 106 звънкай ако си навит |
Автор: | ChakaZulu [ Събота, 20.02.2010 г. 11:45 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
И пуснете някоя друга снимка, моля ви. |
Автор: | popov353w [ Събота, 20.02.2010 г. 11:53 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 | |||||||||
Колега тази събота и неделя съм зает някой друг път когато съм свободен ще ти се обадя всъщност аз не съм от пз а от едно село до пз иначе мерси за предложението ще го имам напредвид |
Автор: | koce [ Неделя, 21.02.2010 г. 13:11 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
Датчика за маслото се навива на главата, ако не е същата резба се прави удължител. Слага се някъде на таблото уреда за отчитане и се свързва с една жица от датчика до уреда. На другия извод на уреда може да е отбелязан с + се свързва с + от контактния ключ. Ако се разменят кабелите на уреда ще показва обратно . За водата е същото но датчика трябва да се навие на мястото на стария защото с удължител излиза извън охлаждащата течност и няма да показва вярно. Външните карета се свалят, като се махнат зегерките със специални клещи и със скоба за лагери се изваждат чашките. Може и с чук на менгеме, но внимателно де не се шчупат. Те са иглени и са много здрави и се съмнявам да са свършили. Отвори маншоните и виж по е възможно да си счупил осов водач в центъра на карето при завиване до край волана или слизане от тротоар. На мен ми се случи това при слизане от тротоар зсъс завит до край волан. Успех. |
Автор: | popov353w [ Неделя, 21.02.2010 г. 20:54 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 | |||||||||
Колега супер си мерси за ценната информация |
Автор: | popov353w [ Неделя, 07.03.2010 г. 14:36 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
Колеги помагайте колата не иска да пали ток има газ има но не иска да запали акумолатора има ток а стартера започва да върти завърти бързо и започва едва едва да върти и накрая стартера спира от какво може да е това |
Автор: | koce [ Понеделник, 08.03.2010 г. 10:03 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
Намалянето оборотите на стартера- стар акомулатор не държи ток. На газ трудно ще запалиш в този студ. Пробвай на бензин. |
Автор: | theultimate [ Сряда, 10.03.2010 г. 14:41 ч. ] |
Заглавие: | Re: Малко въпроси относно 1.3 |
От паленето на газ зимата няма много смисъл. Скапва се акумулатора от много въртене (а и за стартера на 1.3 бях чел в стария форум че не е от най-здравите). Освен това докато е студен мотора газта не се изпарява както трябва, харчи адски много и бързо заминават мембраните на изпарителя. Накрая цялата хамалогия излиза по-скъпо, отколкото да покараш на бензин първите една-две минути. |
Страница 1 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |