Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
1,3 проблем с парното 
Автор Съобщение
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
При мен е с подгряването на смукача.


Неделя, 21.02.2010 г. 17:36 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
koce написа:
Отвори кранчето на ръка, поне моето е стегнато и не може с лостчето да се отвори. Отварям го есента и го затварям пролета. За да имате парно при газова оставете маркучите на парното фабрично свързани 8 и9. Испарителя при мен е свързан последователно след излизане от подгряване на колектора пад карбуратора и се връща до термостата. Маркуч 6 отива в испарителя и от испарителя в термотата. Успех.



При мен изпарителя е вързан по същия начин!
Маркучите на парното и двата са горещи, почивните дни наблюдавах...( този които влиза и които излиза от радиатора), но парно няма!!!


Понеделник, 22.02.2010 г. 10:16 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Щом са топли двата маркуча включи моторчето от ключа на таблото и слушай дали върти. То е винталатор с бавни и бързи обороти. Ако не върти търси проблема в моторче, ключ, бушон, връски и др. Виж клапата за духане в краката или на прозореца как е поставена и там трябва да духа.


Понеделник, 22.02.2010 г. 11:09 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
koce написа:
Щом са топли двата маркуча включи моторчето от ключа на таблото и слушай дали върти. То е винталатор с бавни и бързи обороти. Ако не върти търси проблема в моторче, ключ, бушон, връски и др. Виж клапата за духане в краката или на прозореца как е поставена и там трябва да духа.


Моторчето върти и на двете скорости.
в краката и на прозореца духа но студено...


Понеделник, 22.02.2010 г. 11:44 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Я кажи сега, лесно ли се отваря топлият въздух? Лесно ли върви самото лостче?
Почти съм сигурен, че проблемът ти е в запушен радиатор.


Понеделник, 22.02.2010 г. 12:29 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
ChakaZulu написа:
Я кажи сега, лесно ли се отваря топлият въздух? Лесно ли върви самото лостче?
Почти съм сигурен, че проблемът ти е в запушен радиатор.



да, лостчето върви лесно, гледах и дали отваря самия кран...отваря го...поне механично...
ако е запушен радиатора ( както и аз предполагам), май е доста хамалогия да се свали....:(
Човека от който взех колата каза че никога не е имало добро парно...на йвероятно е имала за кратко може би знам ли...

P.S. Питам се....след като двата маркуча са топли....ка ке възможно да няма парно...не означава ли това че водата минава през радиатора ?

Междудругото няма ли тук във форума някое 1,3 в перфектно състояние да си купя да пътувам до работа с него, мн икономична кола, лесна за подръжка...не очаквах :)


Понеделник, 22.02.2010 г. 14:03 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
doctorZizi написа:
я виж да не е натъпкан някой найлон при радиаторчето и да не може да мине топлия въздух към купето или жилото да е откачено и въобще да не се движи клапата. Нищо неразбирам от 1,3 , но по аналогия с 353.


жилото изглежда да е закачено, духа като отворя на стъклото и в краката....


Понеделник, 22.02.2010 г. 15:08 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 24.01.2010 г. 13:22 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Montana
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Здравейте, имам подобен проглем. Вартбурга ми е 353. При мен кранчето е заяло. Ще съм много благодарен ако някой ми каже как мога да го оправя.


Понеделник, 22.02.2010 г. 18:15 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Двете тръби са топли, но това не означанва, че водата минава през цялата площ на радиатора.
Запали я, увери се, че е загряла добре, махни вентилатора и бръкни с ръка. Виж в кои части е загрял радиатора и в кои не е. Тогава ще се убедиш, че е от това.
Иначе не е кой знае колко трудно, само трябва да се откачи моторчето на чистачките и той си излиза съвсем спокойно.
Още нещо...обезвъздушен ли е радиаторът като погледнеш отпред в лявата част има едно винтче, при загрян мотор се отвива като предварително си надигнал разширителният съд.


Понеделник, 22.02.2010 г. 19:21 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Неделя, 24.01.2010 г. 13:22 ч.
Мнения: 13
Местоположение: Montana
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Ама то кранчето може ли да се сваля от радиатора?


Вторник, 23.02.2010 г. 16:10 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Оправихме проблема, разменихме местата на входа и изхода...фабрично топлата вода влиза отдолу, сменяхме я отгоре, парното е уникално силно!


Четвъртък, 25.02.2010 г. 15:59 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
doctorZizi написа:
не знам как е фабрично, но радиатора у дома се захранва с топла вода отгоре,а не отдолу - значи някои , някога го е обърнал.


фабрично на 1,3 го дават обратно, а иначе си прав и аз така се сетих като погледнах радиатора в къщи :)


Четвъртък, 25.02.2010 г. 17:39 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
При мен парното е свързано като на схемата и работи. Съмнява ме да не е имало запушване и при свързване на обратно се е отпушило. Направи ми впечатление и друго на схемата стрелките на 8 и 9 маркуч са обърнати, збъркани. От задната страна на термостата от горните отвори излиза антифриза, а в долните се връща и правилно влиза топъл антифриз отгоре на радеаторчето.


Петък, 26.02.2010 г. 18:26 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 11.06.2009 г. 14:01 ч.
Мнения: 12
Местоположение: София
Automobile: Варга 1,3
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Колега TIN, прочетох че имаш лошо парно. Прочетох също че доста съвети са ти дали колегите и по същество са прави. Все пак не разбрах ти обезвъздуши ли парното или не си? Възможно е да имаш въздуна възглавница. Аз съм на газ и имам перфектно парно. Изпарителя е вързан към маркуча на подгрева на карбуратора. Преди да хванеш да разглобяваш каквото и да е провери това обезвъздушаване. Извършва се като развиеш едно винтче от лявата страна на радиатора на парното, в горната му част, с ключе 10 май беше. Трябва да запалиш, за да помпата да върти антифриза, развиваш леко винтчето докато прокапе от него антифриз. Прокапе ли, завиваш винтчето. Уточнявам, че винтчето не се развива докрая и не се маха, а се развива само оборот да речем.


Петък, 26.03.2010 г. 16:21 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
размених маркучите и парното се появи :)


Петък, 26.03.2010 г. 21:12 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов