Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Проблем с паленето 
Автор Съобщение
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч.
Мнения: 82
Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
Мнение Проблем с паленето
Колеги ситуацията е следната: Колата е Вартбург 1.3 и е на един човек който живее в чужбина и като си идва от време на време в България си я ползва за транспорт. Уникалното за нея е че е на реални 7о ооо км и почти целия си живот е прекарала в гараж и е страшно запазена (с изключение на едно място на капака където собственика се оплака,че в малкото дни които е била навън някой я е залял с нещо и е паднала боята.
Но стига лирически отклонения. Проблема на колата е че когато поседи 1о дена отказва да пали като я въртиш на стартер. Ако я забуташ обаче пали на 4тия метър. Като отхлупих въздуховода,след като бяхме въртяли,ми направи впечатление,че смукача не е затворил докрай и карбуратора отгоре беше опръскан с бензин.Повъртяхме още малко и колата изхвърли през карбуратора разпрашен бензин и припука.Според мен колата има някакъв проблем с карбуратора,но освен леко блокиралия смукач нищо друго не открих.
Въпросът ми е какво може да и е и как да го отстраним като повреда?

Благодаря на всички за помощта предварително [smilie=2beers]

п.п.Забравих да спомена,че запали ли веднъж колата не дава признаци за някакви проблеми и като се кара често си пали и работи нормално,но спре ли за по дълго се появява гореспоменатия проблем.

_________________
Вторият е първия загубил !


Четвъртък, 08.07.2010 г. 22:33 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Проблем с паленето
Преместих темата в правилния раздел.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 09.07.2010 г. 08:17 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: Проблем с паленето
Това ми прилича на стар акомулатор. Понеже е с безконтактно транзисторно запалване и при въртене на стартер тока пада и не може да захрани електрониката. При бутане пали защото няма тази консумация на ток от стартера. Провери да нямаш включена аларма или радио, което консумира при престой ток. За по лесно палене студен смукача трябва да е затворен. Свали маркуча на карбуратора отгоре. Охлаби трите винтчета от дасно , които задържат кръглата част с двата маркуча за антифриз и завърти леко на ляво до като притвори смукача и затегни винтчетата. Успех.


Петък, 09.07.2010 г. 10:53 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч.
Мнения: 82
Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
Мнение Re: Проблем с паленето
Благодаря много за съвета ще го пробвам в понеделник с нов акумулатор дано се получи [smilie=2beers]

п.п.The ultimate Благодаря много за това че само си ми преместил темата а не си я изтрил просто по невнимание съм я пуснал в грешен раздел извинявам се за главоболията които ти създадох [smilie=2beers]

_________________
Вторият е първия загубил !


Петък, 09.07.2010 г. 21:33 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов