Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Въпрос за жигльори. 
Автор Съобщение
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч.
Мнения: 53
Местоположение: хасково
Мнение Въпрос за жигльори.
Така вчера разглобихме карба на варела с един приятел за да го почистим. Обаче на мен ми направи впечатление, че на втора камера жигльора е по-малък. По принцип не целя икономия защото колата се кара рядко, и си мислех с каккъв да го сменя за да има ефект в/у мощноста.
На първа камера е 130 на втора 122, има един който е между двете камери(за пусково устроисто се води в книгата) той е 180. Въпроса ми е ако сложа 180 на 2 камера дали няма да доиде много голям. Имам още един карб мислех от него да взема тъй като не мисля, че някаде се продават, освен ако не са някакси стандартни за такъв тип карбуратори или пак да стават от лада?
Бях виждал че по някакъв начин ги изчисляват но не знам с какви формули.


Вторник, 20.07.2010 г. 15:31 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч.
Мнения: 53
Местоположение: хасково
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Зизи очаквах точно твоето мнение. Да ходя да търся в хасково по магазините ще е трудоемко защото аз съм наблюдателен и не ми е правило впечатление магазин за шкода от старите модели. Тъй като и аз си помислих, че 180 ще е много, все пак немецът е сложил 122 което е 1/3 по малко. А щом казваш, че втората клапа се отваря на такива обороти може да не се уливам толкова. Говорим за кола която се кара по баира с учебна цел.


Вторник, 20.07.2010 г. 22:10 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч.
Мнения: 53
Местоположение: хасково
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Сложих 130 на втората камера. Така двата жигльора са еднакви. (Не знам дали има значение). Когато го запалим ще видим каква е разликата.


Сряда, 21.07.2010 г. 22:26 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
На моят Вартбург съм пробвал с жигльори 122,125 и 130 на втора камера. При увеличение на жигльора на втора камера ускорението винаги се подобряваше. При намален въздушен жигльор се постига още по добро ускорение на високи обороти. В крайна сметка се спрях на 130 горивен и 180 въздушен на втора камера(оригинално 122 горивен и 210 въздушен).


Вторник, 16.11.2010 г. 01:22 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Забравих нещо - Докторе, това със скороста която може да се поддържа на 2ра камера е доста относително - със стоков мотор съм поддържал 130 на първа камера по равно, сега мога да поддържам 140 на първа камера. Но за разода си прав - при отваряне на втора камера скача с близо литър.


Вторник, 16.11.2010 г. 04:13 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч.
Мнения: 53
Местоположение: хасково
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Мерси за мнението, макар и със закъснение. Разбрах какво имаш в предвид и ще го запомня. [smilie=2beers]


Вторник, 16.11.2010 г. 18:09 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Вторник, 23.02.2010 г. 21:25 ч.
Мнения: 17
Местоположение: Плевен
Skype: Не
Automobile: wartburg 353 s
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Моите уважения към събеседниците и към темата , но ето че и ние вече си имаме "чип" тунинг .../ от англ. "cheap" - евтин / или друг научен израз - "jet" тунинг .След като се запознах с изнесеното от Ивака , се завтекох в гаража и разглобих стар карб. Иков - от тези с вакуумния регулатор и с шепата бронзови жигльори и лупа с подсветка , ме осени надежда подкрепена с увереност в крайния резултат , след като видях следната картинка в "Гугълот"...
Прикачени файлове:
img_5759_wartburg_vergaser_jikov32sedr.jpg
img_5759_wartburg_vergaser_jikov32sedr.jpg [ 73.23 KiB | Прегледано 17694 пъти ]
От където става ясно че , жигльрите предмет на тунинга - горивен 130 и въздушен 180 са откриваеми в карб.Иков 32 СЕДР или брат му с вакуумния регулатор...Относно изследването на Ивака и извършването на практическите действия по отношение на оптималния размер на пропускливост открих статия , доказваща графично изцяло неговите съждения от установеното.Предлагам я на вниманието Ви без редакция / и претенции ......
Прикачени файлове:
от.doc [38 KiB]
864 пъти
От всичко изложено до тук , ще можем ли да се порадваме на "Чип" тунинг / на стари години / , без оглед на разхода на гориво ...,респективно има ли Админа нещо да добави ?...или в противен случай завинаги да замълчи...по темата разбира се!


Вторник, 30.11.2010 г. 23:08 ч.
Профил YIM
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Тъй като става дума за увеличение на размера на горивния жигльор само на втора камера, съответно разходът ще се повиши само при използването на втората клапа.
В интерес на истината - пробвал съм с горивен жигльор 145 на първа камера и повишението на разхода беше незначително(при нормално каране).

п.с. Увеличаването на горивния и намаляването на въздушния жигльор на втора клапа дават много по добър резултат при наличие на спортен въздушен филтър. Оригиналния "удушва" колата.


Вторник, 30.11.2010 г. 23:18 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Вторник, 23.02.2010 г. 21:25 ч.
Мнения: 17
Местоположение: Плевен
Skype: Не
Automobile: wartburg 353 s
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Условието е спазено...


Вторник, 30.11.2010 г. 23:26 ч.
Профил YIM
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Сряда, 07.07.2010 г. 19:53 ч.
Мнения: 25
Местоположение: София
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Колеги искам да ви питам: Как се вадят жигльорите на карбуратор Иков, че нещо не ми се експерементира, но понеже си почиствах карбуратора където е поплавака и исках да ги продухам и тях.


Сряда, 01.12.2010 г. 00:44 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
Развиват се с отверка


Сряда, 01.12.2010 г. 13:36 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч.
Мнения: 173
Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
Мнение Re: Въпрос за жигльори.
някой ще ми каже ли от къде да си намеря тези жигльори, които препоръчвате ?


Вторник, 04.10.2011 г. 18:12 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов