Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Двигател-присаждане
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=35&t=3726
Страница 3 от 3

Автор:  alcoholmeter [ Четвъртък, 25.04.2013 г. 21:06 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

NOSleto написа:
това с присаждането на двигател си заслужава, ако си с 1,3 или поне аз така си мисля. на 353-ката чара и е в двигателя. искам да си имам един 1,3 естествено с присаден двигател от гоУф - избор има и цените не са нещо особено, и един 2Т заради звука.

иначе мисля, че примерно един 1,8 90 к.с. ще заспи в коша на Варгата. прост двигател без сложна електроника и мощен спрямо оригиналния. купуваш някоя кочина (гоУф) с критичен външен вид и здрава механика и почваш. каквото остане на вторични. там 300-400лв са ти сигурни.

ето няколко донора:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v
дори тази кочина ще свърши работа
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v

и т.н. :D остава само желание


съгласен... особено за 353.. чара е звука

Автор:  Logrus [ Сряда, 01.05.2013 г. 02:21 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Въпросче: а дизелов двигател трудно ли е да се присади?
Преди няколко години в София се търкаляше един Вартбург с 1,9 TDi 90к.с. - оригинално е бил с предно разположен двигател и долни скорости. Много трудно ли е да се направи?

Автор:  alcoholmeter [ Сряда, 01.05.2013 г. 09:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

май няма особено значение какъв е мотора а колко си чевръст в ръцете. Само дето не мисля че си заслужава. Не мисля че ще харчи по малко от газифициран двигател. Не мисля че ще върви повече от бензин 100 коня.

Автор:  Turbo [ Сряда, 01.05.2013 г. 23:05 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Logrus написа:
Въпросче: а дизелов двигател трудно ли е да се присади?
Преди няколко години в София се търкаляше един Вартбург с 1,9 TDi 90к.с. - оригинално е бил с предно разположен двигател и долни скорости. Много трудно ли е да се направи?


Да, трудно е да се направи. Не защото е дизел, а защото всяко присаждане на двигател от друга кола си е трудна работа свързана с много усложнения, за съжаление.

Иначе като ще е 1.9tdi по-добре да е 131 или 150 коня, въпросът е че дори и да успееш да набуташ такъв двигател във Вартбурга, няма как да минеш само с това. Трябва да смениш спирачки, окачване и... всичко без купето.

Автор:  alcoholmeter [ Четвъртък, 02.05.2013 г. 09:26 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Turbo написа:
Logrus написа:
Въпросче: а дизелов двигател трудно ли е да се присади?
Преди няколко години в София се търкаляше един Вартбург с 1,9 TDi 90к.с. - оригинално е бил с предно разположен двигател и долни скорости. Много трудно ли е да се направи?


Да, трудно е да се направи. Не защото е дизел, а защото всяко присаждане на двигател от друга кола си е трудна работа свързана с много усложнения, за съжаление.

Иначе като ще е 1.9tdi по-добре да е 131 или 150 коня, въпросът е че дори и да успееш да набуташ такъв двигател във Вартбурга, няма как да минеш само с това. Трябва да смениш спирачки, окачване и... всичко без купето.



напълно съм съгласен... но това не важи с по малка сила за 120-130 коня бензин.
Може би някой по запознат може да каже предполагам и скороститите трябва да са други. Незнам дали може друг мотор да се присади към варбурговите. А дори и са стане това дали те няма да се счупят заради повечете коне напън и т.н.

Автор:  etaniel [ Понеделник, 16.09.2013 г. 19:48 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

А някой мислил ли е за това?

Изображение

Изображение

Автор:  Turbo [ Вторник, 17.09.2013 г. 10:34 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Аз съм си го мислил това, но няма кой да ми го направи, а сам нямам шанс. Не знам обаче дали ще има достатъчно място отпред без да се преправя поне маската.

Автор:  svepldi [ Вторник, 17.09.2013 г. 13:34 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Извинявайте за глупавия въпрос, но тъй като не разбирам от двигатели толкова много, ще попитам: това два двутактови двигателя от 323 преправени на V6 ли са? :shock:

Автор:  etaniel [ Вторник, 17.09.2013 г. 20:59 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Да нещо такова е. Интересно ми е как ще върви :)

Автор:  svepldi [ Сряда, 18.09.2013 г. 10:22 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

На мен ми е интересно как спирам не бензиностанцията и зареждам двутактов V6 с бензин и масло :D А, как ще върви 2,0L V6 100hp...май повече ще харчи :)

Автор:  Turbo [ Сряда, 18.09.2013 г. 11:29 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Още по-интересното е как ще върви ако двигателите не са стандартни, а са доработени до 100-тина коня бройката примерно. А пък вече най-интересното е как ще върви ако на задната ос има още един такъв комплект двигатели и стане към 400 коня 4х4 :lol:

Все въпроси на които едва ли ще си отговорим някога.

Автор:  etaniel [ Сряда, 18.09.2013 г. 23:23 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

В България не знам дали някой го е правил но щом е снимано значи е постижимо.

Автор:  smokee [ Петък, 27.12.2013 г. 15:20 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

Tака интересна темичка,но за съжаление без практическо приложение.И аз съм замислил смяна на двигателя,но за разлика от вас не целя да го превърна в състезателна кола Вартбурга,а обратното- в бавен,икономичен дизел,като ниския разход ми е приоритет.Като скорост повече от 120км/ч не са ми необходими.Имам 2 донорски двигателя заподозрени - единия е от VW 1.4D ,а другият по-лесно откриваем и по-вероятен е от Citroen AX 1.4D 52к.с.,колкото двутактовия,но с тройно по-голям въртящ момент и ми се струва,че липса на мощност няма да се усеща.По принцип харесвам старите френски дизели.Този малък ситроен го дават по каталожни данни да гори 3.3л/100км нафтичка.Ако го докарам до 4 на вартбурга,който е с 200 кила отгоре ще е супер.Днес огледах коша,но за съжаление не виждам много място пред скоростната кутия,а идеята е тя да остане оригиналната а да сменя само двигателя,защото искам скоростния лост да остане на волана и не ми се пробива (излишни усложнения).Такива мотори гледам вървят по 150-200лв в работещо състояние и предполагам,че цялата операция няма да ми излезе повече от 300лв със смяната на масла и още нещо което със сигурност ще изскочи за сменяне.Смятам,че уменията ми ще стигнат за начинанието ми,а и да не стигнат имам кого да питам около мен (монтьори,бащи,приятели и т.н.) .Още не съм открил размерите на двигателя на ситроена,но това ще стане в близко бъдеще.Обмисля вариант за изместване на скоростната кутия назад (към купето) за да се освободи повече място за двигателя ,но ми се ще да стане с минимални усилия и преправяния ,тъй като цялото упражнение ще повече експериментално .Гледах из нета вартбурзи с присадени V8-ци ,но двигателите им са влезли в купетата.Каквото и да си говорим,разход от 10л/100км извънградско е много за тази кола ,която не ми се ще да отива на боклука ,за това ще се постарая да и удължа с малко живота и да я превърна в малко по-вписваща се в реалния живот кола :) Карам голф 3 101к.с. който на газ ми е 2.5 пъти по-евтин от карането на вартбурга.Вартбурга го кара баща ми,но го съжалявам с това плащане на бензиностанциите (20лв- 80км извънградско,маслото отделно) и вместо да сменяме колата ,която е от 32 години в семейството и носи 1 тон спомени и емоции ще опитам да сменя разхода от 10/100 на 4/100км .Зимата не ми се занимава с подобни интервенции,но като се постопли на пролет смятам да се захвана сериозно ,предполагам че ще е работа за няколко дни .А до пролетта ще събирам информация и варианти.

Автор:  K.I.P. [ Понеделник, 30.12.2013 г. 02:58 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател-присаждане

smokee написа:
...


Реално , като погледне човек , разхода на Вартбурга по-висок спрямо сегашните автомобили и ако караш в момента такъв автомобил не е много изгодно за джоба. Обаче някак си ако му смениш двигателя , все едно му махаш душата. Абе някак си губи си чара на двутактовото. Ако се газифицира един такъв двигател , няма ли да е по-изгодно от по-сложните интервенции по смяна на двигател? Нека колегите с Вартбург на газ да споделят отзиви относно финансовата част.

Както ти каза това е един автомобил , който носи куп спомени - именно защото е такъв какъвто е.

П.с. Относно онова чудо v6 , има на DKW оригинален 6 цил. редови , който също радва много.
Даже и клип имаше в нета: http://www.youtube.com/watch?v=VyfAA_o0Qpk
Разрових се и видях че има и v6 2T на Auto Union (DKW е част от това обединение , а по късно Auto Union става AUDI). Намерих и видео: http://www.youtube.com/watch?v=Lwm4k4XwIjk

Страница 3 от 3 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/