Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Двигател-присаждане 
Автор Съобщение
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Двигател-присаждане
NOSleto написа:
това с присаждането на двигател си заслужава, ако си с 1,3 или поне аз така си мисля. на 353-ката чара и е в двигателя. искам да си имам един 1,3 естествено с присаден двигател от гоУф - избор има и цените не са нещо особено, и един 2Т заради звука.

иначе мисля, че примерно един 1,8 90 к.с. ще заспи в коша на Варгата. прост двигател без сложна електроника и мощен спрямо оригиналния. купуваш някоя кочина (гоУф) с критичен външен вид и здрава механика и почваш. каквото остане на вторични. там 300-400лв са ти сигурни.

ето няколко донора:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v
дори тази кочина ще свърши работа
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=2so59v

и т.н. :D остава само желание


съгласен... особено за 353.. чара е звука

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Четвъртък, 25.04.2013 г. 21:06 ч.
Профил
Вечният новобранец
Аватар

Регистриран на: Петък, 19.04.2013 г. 21:37 ч.
Мнения: 44
Местоположение: София
Automobile: 601
Мнение Re: Двигател-присаждане
Въпросче: а дизелов двигател трудно ли е да се присади?
Преди няколко години в София се търкаляше един Вартбург с 1,9 TDi 90к.с. - оригинално е бил с предно разположен двигател и долни скорости. Много трудно ли е да се направи?

_________________
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден


Сряда, 01.05.2013 г. 02:21 ч.
Профил
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Двигател-присаждане
май няма особено значение какъв е мотора а колко си чевръст в ръцете. Само дето не мисля че си заслужава. Не мисля че ще харчи по малко от газифициран двигател. Не мисля че ще върви повече от бензин 100 коня.

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Сряда, 01.05.2013 г. 09:09 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 325
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Двигател-присаждане
Logrus написа:
Въпросче: а дизелов двигател трудно ли е да се присади?
Преди няколко години в София се търкаляше един Вартбург с 1,9 TDi 90к.с. - оригинално е бил с предно разположен двигател и долни скорости. Много трудно ли е да се направи?


Да, трудно е да се направи. Не защото е дизел, а защото всяко присаждане на двигател от друга кола си е трудна работа свързана с много усложнения, за съжаление.

Иначе като ще е 1.9tdi по-добре да е 131 или 150 коня, въпросът е че дори и да успееш да набуташ такъв двигател във Вартбурга, няма как да минеш само с това. Трябва да смениш спирачки, окачване и... всичко без купето.

_________________
GameOn


Сряда, 01.05.2013 г. 23:05 ч.
Профил WWW
Бойлер
Аватар

Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч.
Мнения: 262
Местоположение: София
Мнение Re: Двигател-присаждане
Turbo написа:
Logrus написа:
Въпросче: а дизелов двигател трудно ли е да се присади?
Преди няколко години в София се търкаляше един Вартбург с 1,9 TDi 90к.с. - оригинално е бил с предно разположен двигател и долни скорости. Много трудно ли е да се направи?


Да, трудно е да се направи. Не защото е дизел, а защото всяко присаждане на двигател от друга кола си е трудна работа свързана с много усложнения, за съжаление.

Иначе като ще е 1.9tdi по-добре да е 131 или 150 коня, въпросът е че дори и да успееш да набуташ такъв двигател във Вартбурга, няма как да минеш само с това. Трябва да смениш спирачки, окачване и... всичко без купето.



напълно съм съгласен... но това не важи с по малка сила за 120-130 коня бензин.
Може би някой по запознат може да каже предполагам и скороститите трябва да са други. Незнам дали може друг мотор да се присади към варбурговите. А дори и са стане това дали те няма да се счупят заради повечете коне напън и т.н.

_________________
"Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "


Четвъртък, 02.05.2013 г. 09:26 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч.
Мнения: 198
Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Двигател-присаждане
А някой мислил ли е за това?

Изображение

Изображение

_________________
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.


Понеделник, 16.09.2013 г. 19:48 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 325
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Двигател-присаждане
Аз съм си го мислил това, но няма кой да ми го направи, а сам нямам шанс. Не знам обаче дали ще има достатъчно място отпред без да се преправя поне маската.

_________________
GameOn


Вторник, 17.09.2013 г. 10:34 ч.
Профил WWW
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Събота, 25.04.2009 г. 15:37 ч.
Мнения: 37
Мнение Re: Двигател-присаждане
Извинявайте за глупавия въпрос, но тъй като не разбирам от двигатели толкова много, ще попитам: това два двутактови двигателя от 323 преправени на V6 ли са? :shock:


Вторник, 17.09.2013 г. 13:34 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч.
Мнения: 198
Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Двигател-присаждане
Да нещо такова е. Интересно ми е как ще върви :)

_________________
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.


Вторник, 17.09.2013 г. 20:59 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло
Аватар

Регистриран на: Събота, 25.04.2009 г. 15:37 ч.
Мнения: 37
Мнение Re: Двигател-присаждане
На мен ми е интересно как спирам не бензиностанцията и зареждам двутактов V6 с бензин и масло :D А, как ще върви 2,0L V6 100hp...май повече ще харчи :)


Сряда, 18.09.2013 г. 10:22 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 325
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Re: Двигател-присаждане
Още по-интересното е как ще върви ако двигателите не са стандартни, а са доработени до 100-тина коня бройката примерно. А пък вече най-интересното е как ще върви ако на задната ос има още един такъв комплект двигатели и стане към 400 коня 4х4 :lol:

Все въпроси на които едва ли ще си отговорим някога.

_________________
GameOn


Сряда, 18.09.2013 г. 11:29 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч.
Мнения: 198
Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: Двигател-присаждане
В България не знам дали някой го е правил но щом е снимано значи е постижимо.

_________________
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.


Сряда, 18.09.2013 г. 23:23 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 02.01.2009 г. 21:02 ч.
Мнения: 10
Skype: smok_85
Мнение Re: Двигател-присаждане
Tака интересна темичка,но за съжаление без практическо приложение.И аз съм замислил смяна на двигателя,но за разлика от вас не целя да го превърна в състезателна кола Вартбурга,а обратното- в бавен,икономичен дизел,като ниския разход ми е приоритет.Като скорост повече от 120км/ч не са ми необходими.Имам 2 донорски двигателя заподозрени - единия е от VW 1.4D ,а другият по-лесно откриваем и по-вероятен е от Citroen AX 1.4D 52к.с.,колкото двутактовия,но с тройно по-голям въртящ момент и ми се струва,че липса на мощност няма да се усеща.По принцип харесвам старите френски дизели.Този малък ситроен го дават по каталожни данни да гори 3.3л/100км нафтичка.Ако го докарам до 4 на вартбурга,който е с 200 кила отгоре ще е супер.Днес огледах коша,но за съжаление не виждам много място пред скоростната кутия,а идеята е тя да остане оригиналната а да сменя само двигателя,защото искам скоростния лост да остане на волана и не ми се пробива (излишни усложнения).Такива мотори гледам вървят по 150-200лв в работещо състояние и предполагам,че цялата операция няма да ми излезе повече от 300лв със смяната на масла и още нещо което със сигурност ще изскочи за сменяне.Смятам,че уменията ми ще стигнат за начинанието ми,а и да не стигнат имам кого да питам около мен (монтьори,бащи,приятели и т.н.) .Още не съм открил размерите на двигателя на ситроена,но това ще стане в близко бъдеще.Обмисля вариант за изместване на скоростната кутия назад (към купето) за да се освободи повече място за двигателя ,но ми се ще да стане с минимални усилия и преправяния ,тъй като цялото упражнение ще повече експериментално .Гледах из нета вартбурзи с присадени V8-ци ,но двигателите им са влезли в купетата.Каквото и да си говорим,разход от 10л/100км извънградско е много за тази кола ,която не ми се ще да отива на боклука ,за това ще се постарая да и удължа с малко живота и да я превърна в малко по-вписваща се в реалния живот кола :) Карам голф 3 101к.с. който на газ ми е 2.5 пъти по-евтин от карането на вартбурга.Вартбурга го кара баща ми,но го съжалявам с това плащане на бензиностанциите (20лв- 80км извънградско,маслото отделно) и вместо да сменяме колата ,която е от 32 години в семейството и носи 1 тон спомени и емоции ще опитам да сменя разхода от 10/100 на 4/100км .Зимата не ми се занимава с подобни интервенции,но като се постопли на пролет смятам да се захвана сериозно ,предполагам че ще е работа за няколко дни .А до пролетта ще събирам информация и варианти.


Петък, 27.12.2013 г. 15:20 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 239
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Двигател-присаждане
smokee написа:
...


Реално , като погледне човек , разхода на Вартбурга по-висок спрямо сегашните автомобили и ако караш в момента такъв автомобил не е много изгодно за джоба. Обаче някак си ако му смениш двигателя , все едно му махаш душата. Абе някак си губи си чара на двутактовото. Ако се газифицира един такъв двигател , няма ли да е по-изгодно от по-сложните интервенции по смяна на двигател? Нека колегите с Вартбург на газ да споделят отзиви относно финансовата част.

Както ти каза това е един автомобил , който носи куп спомени - именно защото е такъв какъвто е.

П.с. Относно онова чудо v6 , има на DKW оригинален 6 цил. редови , който също радва много.
Даже и клип имаше в нета: http://www.youtube.com/watch?v=VyfAA_o0Qpk
Разрових се и видях че има и v6 2T на Auto Union (DKW е част от това обединение , а по късно Auto Union става AUDI). Намерих и видео: http://www.youtube.com/watch?v=Lwm4k4XwIjk

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
Другите може да карат BMW ,Мерцедес или Ферари , но тва че караме трабант , не значи , че не сме г*зари
Изображение


Понеделник, 30.12.2013 г. 02:58 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 44 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов