Трабант и Вартбург форум
http://forum.2tpower.com/

Двигател
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=35&t=3580
Страница 1 от 1

Автор:  petiaka [ Петък, 18.02.2011 г. 20:55 ч. ]
Заглавие:  Двигател

Здравейте,
Искам да си сменя двигателя на вартбург 353. От каква кола ще стане с минимално преправяне? И трябва ли да сменям и скоростната кутия? Чувал съм че става от гофл 1. Причината заради която искам да сменя двигателя е че оригиналния харчи много. Трябва ми нещо по-икономично, мощно и да е на дизел, защото вартбурга ми е преправен на пикап и го ползвам за да си прекарвам дърва.

Автор:  Оги [ Събота, 19.02.2011 г. 13:12 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Фланец м/у мотора и скоростите, притискателен диск за другия двигател с феродов от стария поедин и същи диаметър, ядове със центроване и монтаж на стартера, местене на предна маска заедно с бронята напред, също и преден капак, Наставяне на предните калници, рязане и упражнения по шасито /ако колата е регистрирана- заради напречната греда под картера забрави че може да мине технотест/, рязане на старите и монтаж на лапи с тампони. Връзване на генерация. Общо взето това са по-сериозните проблеми. "Минимално преправяне"- такъв филм няма.
Колата ти за скрап в момента е 300 лв, като сметнеш и че ще дадеш още 2*толкоз- по-добре си вземи един стар пикап рено рапид, опел комбо или каквото ти падне някакво комби примерно и си вози дървата с него вместо да се захващаш с мисия със съмнителен резултат. Виж, ако го правиш че си фен- това е друго. :)

Автор:  SeaDevil [ Неделя, 20.02.2011 г. 02:25 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Оги написа:
Фланец м/у мотора и скоростите, притискателен диск за другия двигател с феродов от стария по един и същи диаметър, ядове със центроване и монтаж на стартера, рязане на старите и монтаж на лапи с тампони. Връзване на генерация.
Колегата Оги е прав. Това са рутинните интервенции, за да се присади друг двигател. Преместването на маската не е задължително, стига да си достатъчно изобретателен и двигателя да е с кубатура близка до оригиналната/ 1.0, 1.1/. Предполагам след като е преправил колата на пикап, на колегата не му е нужен технотест. Проверил ли си да не би повишения разход да е в следствие на проблем или повреда в двигателя?

Автор:  petiaka [ Неделя, 20.02.2011 г. 21:27 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Колкото и да е здрав двигателя пак си дава разход 6-7 на 100 което за мен е много. Мисля да търся двигател от голф 1 дизел.

Автор:  petiaka [ Неделя, 20.02.2011 г. 22:55 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Извинявам се не съм дооточнил. 6-7 харчи празен, иначе естествено че като се натовари, ще харчи двойно!

Автор:  ivanski [ Неделя, 20.02.2011 г. 23:02 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Не мисля, че има изобщо кола, която да тегли дърва и да бъде икономична . :?

п.с.
Абе ние уж сме фенове на Трабант и Вартбург а имаме теми свързани със селскостопанското предназначение на мишините ни :|

Автор:  fraxinus [ Понеделник, 21.02.2011 г. 00:09 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Явно са успешни щом въпреки недостигът на части ,големия разход и ,че са смятани за непрестижни/меко казано/ хората все още ги ползват за работа.
Дейвствително смяната на двигател има смисъл когато не се търси икономичност и практичност ,а ефектно возило без оглед вложените средства
По добре си вземи някоя бордова уазка на газ-пак ще гори много ама ще е газ пък и си е камионче товари доста и ходи на всякаде

Автор:  theultimate [ Понеделник, 21.02.2011 г. 21:55 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Колега....колко километра ще минеш, че да си си избиеш парите от транспантация на двигател от Голф? Аз от 2004 имам трабант с подобно предназначение и все още не съм се интересувал колко харчи...защото като минеш 5км до гората и обратно с пенсионерско каране разхода като пари е незначителен. Но със сигурност харчи по-малко от колкото при нормалното ми каране в София.

Съвета ми ако си търсиш бъги вартбург - 1.3 с газова и много лош външен вид има за малко пари, особено ако не са в ред документите.

Ако ще е както трябва - легално и с технотест - по-добре си купи нещо заводско.

Автор:  iei [ Петък, 25.02.2011 г. 11:24 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

По-евтино от газ няма.Ако е наред мотора АГУ(втора ръка) може да се вземе за 50/60лв.

Автор:  theultimate [ Събота, 02.04.2011 г. 00:40 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Не е проблема в бутилката и изпарителя, а в смазването и подгряването.

Автор:  speedster [ Събота, 02.04.2011 г. 11:56 ч. ]
Заглавие:  Re: Двигател

Колега лесният вариант се казва двигател + скоростна кутия от Фоксваген Пасат 1.6 дизел, старият модел, мисля че е Пасат 2, надлъжно разположен. Въпросите които трябва да решиш са два - закрепването на двг към шасито, което не е никакъв проблем, и полуоските. Останалите неща като радиатор и т.н. не ги смятам за проблем. Радиатора ще ти е от лявата страна, и с маска от последният модел на Вартбург даже и външно няма да личи, освен че вместо дрън-бръм-бръм ще прави трака-трака. Този въпрос го бях проучил доста подробно, защото исках да го правя на моето комби, затова се изказвам и толкова смело, но в последствие реших че двутактовия двигател ме радва, а разхода не ме бърка, и така оставих нещата. Има и вариант от Алфа 33/ 1,7 дизел, двигателя е трицилиндров, компактен, но доста по трудно се намира, и затова не съм навлизал в технически подробности. А той така дрънка и подскача, че спокойно ще мине и за Вартбургов :D :D :D Успех

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/