Автор |
Съобщение |
dkwrs
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 12.01.2009 г. 20:18 ч. Мнения: 10
|
Re: Генерация
Колега това 1вото гърне е оригиналното на 52 години вътре всичко е никел и няма никаде изгнило само смених отвънка обшивката и го пренаредих а за губенето на мощност няма такова нещо колицата е с идеално ускорение и си пълни километража просто исках да си сложа никелирано гърне за крайно и в началото небръмчеше толкова а сега след 1 година взе да бръмка повечко и аз искам малко да е по тиха че не се Чува музиката
|
Четвъртък, 12.03.2009 г. 23:07 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Генерация
Точно това имам предвид - оригиналното гърне на ДКВ-то ти не е съобразено с фазите на вартбурговия мотор. Както ми описа конструкцията на предното гърне предполагам, че губиш мощност във високите след по-продължително каране и ти липсва мощност над 4500 оборота. Пробвай с гърне от Вартбург и тогава ще говорим. Иначе за задното гърне наблъскай го с минерална вата и трябва да се пооправи за известно време. Само не знам от какъв материал е и дали може да се отвори и после да се завари.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Четвъртък, 12.03.2009 г. 23:33 ч. |
|
|
dkwrs
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 12.01.2009 г. 20:18 ч. Мнения: 10
|
Re: Генерация
Колега мотора е същия като оригиналния и без никакво преправяне е захванат към ск. кутия и като характеристики и като всичко пък и аз съм си много доволен от вървежа и то на газ
|
Четвъртък, 12.03.2009 г. 23:49 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Генерация
Не е ли 40-45 коня. Иначе няма причина да не пасва - мотора на 353 произлиза от двигателите на дкв-тата все пак. Просто както ми описа предното гърне няма много общо с резонатора на Вартбург. А тези 3 тръби след него не знам за какво са и ми е много интересно. Имат ли някакво отношение към пълненето и изпразването на цилиндрите?
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Петък, 13.03.2009 г. 00:35 ч. |
|
|
dkwrs
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 12.01.2009 г. 20:18 ч. Мнения: 10
|
Re: Генерация
тези 3 тръби са в 1вото гърне друг ми беше въпроса ма както и да е мерси за отговорите
|
Петък, 13.03.2009 г. 00:54 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Генерация
Отговора е че е изгоряла ватата в гърнето и варианта е да се смени - по-добре гърнето, а може и ватата. Минералната е негорима, ама не знам дали ще може да се завари наново гърнето. С резонатор няма да стане.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Петък, 13.03.2009 г. 00:58 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Генерация
Щом си сложил двигател от Вартбург, слагай и предно гърне+изпускателен колектор от Вартбург. Двигателя на дкв-то е с доста по малка мощност(от 30 до 40к.с.) и е с други фази на газоразпределение.
|
Петък, 13.03.2009 г. 17:35 ч. |
|
|
tolio
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 02.12.2008 г. 10:54 ч. Мнения: 14 Местоположение: Русе
Skype: tolioo2
|
Re: Генерация
Някой знае ли този резонатор от какво е и качва ли мощността това чудо? http://kosiokoko.snimka.bg/automobiles/ ... 51.3508300
|
Четвъртък, 18.03.2010 г. 20:44 ч. |
|
|