Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Повече мощност - повече идеи 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 24.01.2009 г. 21:17 ч.
Мнения: 6
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
ами не нямам опит с варга... карал съм но отдавна.. имах мотор 2т и по него съдя че триа върви.. знам че са бързо уборотни... имам кола с предно и така :) а да искам го да си правя кеф на писта :) мн мой пр. си накупуваха уш бегачки и ми е кеф да им натрия носа с вартбург :)


Сряда, 28.01.2009 г. 18:40 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Защото и аз имам такава идея...надявам се до няколко месеца, да започна проект за 353.... :)


Сряда, 28.01.2009 г. 20:43 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 24.01.2009 г. 21:17 ч.
Мнения: 6
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
kakvi podobreniq smqtash da mu pravish ?

Ако обичаш пиши на КИРИЛИЦА


Четвъртък, 29.01.2009 г. 00:29 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Трудно ще се редиш до бегачки, стига за теб бегачки да не са БМВ 316 и Голф 1.8 моно. Ама с нещо силно забрави,колкото и да е тунинга. Евентуално с много пилене ще си на кантар с Астра 115 коня. Просто са му малко кубиците. Но ако държиш колата да е с предно и да си правиш кефа на писта е супер. Има изобилие от въртящ момент и изтегля добре от завоя, а и доколкото знам е единствената кола с предно предаване и разпределение на тежестта 50/50 между предния и задния мост. Също така и заради шасито Вартбургът е много твърд при странични усуквания и е кеф да караш по завои.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Четвъртък, 29.01.2009 г. 21:36 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 24.01.2009 г. 21:17 ч.
Мнения: 6
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
виж аз няма да се бягам с него на прави очастаци..мен ми триа за черен път искам да карам из рали крос с него... а там има значение колко е бързо обортна колата... още несъм си го купил имам парите ам изчаквам за да зная вартбург ли да е или лада или нещо др.. и искам да ме посъветвате дали да е вартбург и защо да е той и евентуално как да го направя за да върви!!!


Четвъртък, 29.01.2009 г. 22:13 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч.
Мнения: 137
Местоположение: Пещера,Пловдив
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Е значи го искаш за село?-така ли да разбирам?
Зимай лада :wink: -щом ще е на пресечен терен.......че тука с варела частите са проблемни :|

_________________
▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀

Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!


Събота, 31.01.2009 г. 02:29 ч.
Профил
Долен и зъл ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч.
Мнения: 227
Местоположение: Стара Загора
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Ладата като я вдигнеш на крик и едвам й се затварят вратите. Вартбургът си е на шаси и с независимо задно окачване. Отделно и самото окачване е по-здраво. С рейка е и управлението е много по-директно и с повече усет. Като конструкция е много по-подходящ за рали крос. Само че го има и въпросът с частите. Особено ако искаш нещо подсилено (примерно по-як съединител) филмът е голям. Моят съвет е: нито едното от двете. Щом нито си имал Вартбург, нито му знаеш пинизите, нито имаш от къде да намираш части лесно, по-добре не се вкарвай в такъв филм. Има смисъл само ако си му фен и искаш да е точно Вартбург.А ладата си е кенеф по принцип. Лоша кола, която за нищо не става, но често се използва за състезания заради ниската цена на всичко по нея. Иначе ако оскаш да е конкурентноспособна нищо руско не трябва да остане по нея.

_________________
http://www.vbox7.com/play:b720d575


Събота, 31.01.2009 г. 20:34 ч.
Профил
Луд с Вартбург
Аватар

Регистриран на: Петък, 23.05.2008 г. 15:11 ч.
Мнения: 77
Местоположение: ПЛЕВЕН
Skype: xelikopter353
Automobile: WR-353
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
http://www.vbox7.com/play:4f85a0c0 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [smilie=angry] [smilie=angry] [smilie=angry] [smilie=angry] [smilie=angry] [smilie=angry] [smilie=angry]

_________________
http://www.vbox7.com/play:123c65e4

2t-IFA___RaCinG___PleVeN___-IFA-2t


Неделя, 21.06.2009 г. 00:20 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал

Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч.
Мнения: 82
Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Отдавна не съм се включвал в дискусиите по тази тема (която противно на очакванията ми стана много добра) та реших да изложа макар и малкия си напредък.

Блока беше изпратен за Стара Загора където Ивака (специално благодаря за помощта) го направи според познатите доработки. От там нататък се заех с буталата. Изчистих заводските дефекти (шуплички,пъпки,неравности) полирах челата и разширих прозорците.
Поиграх си малко и с буталните болтове като скосих леко краищата (по този начин постигнах олекотяване със завидните 10 грама 8) ) . За сега е това ,но остава може би още толкова, надявам се до края на ваканцията вече да е готов и да го представиме на някоя от срещите.

п.п. Казаха ми че нагар не се получава ако двутактовия двигател се кара с рициново масло вместо с нормалното двутактово. Има ли нещо вярно в това или е просто поредния мит?

Това е от мен за сега [smilie=2beers]

_________________
Вторият е първия загубил !


Четвъртък, 02.07.2009 г. 17:40 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
vasko написа:
....

А от къде си?
[smilie=angry] дЗ а дали няма да се излъже да спазва правилата и да го напише в профила си


Четвъртък, 02.07.2009 г. 19:14 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Нагар не се получава ако се кара в хубаво полусинтетично масло винаги в обороти (тоест без пенсионерско каране и без брутални задръствания). Забрави за всякакви рицини, керосини, нитрота и т.н.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 12.07.2009 г. 00:16 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 02.07.2009 г. 14:50 ч.
Мнения: 10
Местоположение: SOFIA
Skype: vxygxp
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
мисля,че затова говорите.http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /melkus_2/
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... schnitt_2/
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... c/bild056/ [smilie=2beers]


Четвъртък, 15.10.2009 г. 13:30 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи


Да не би случайно да го имаш и случайно да го продаваш? :roll:


Четвъртък, 15.10.2009 г. 18:33 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Четвъртък, 02.07.2009 г. 14:50 ч.
Мнения: 10
Местоположение: SOFIA
Skype: vxygxp
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Това са ми двигателите от лотките. [smilie=2beers]


Събота, 17.10.2009 г. 17:25 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: Повече мощност - повече идеи
Сериозно ли?


Неделя, 18.10.2009 г. 00:27 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 79 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов