Повече мощност - повече идеи
Автор |
Съобщение |
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
![Мнение Мнение](./styles/hestia_blue/imageset/icon_topic_latest.gif) Повече мощност - повече идеи
Здравеите тъи като и аз , като много от вас , копнея да си направя перфектната машина реших че ще е особено образователно , както за мен , така и за други ентусиасти да споделим някои интересни идеи за тунинг спомагащ за повишаването на мощността на двутактовите мотори.
Ще дам пример като опиша заплануваните промени по моя красавец:
1. Разпилване на главата с 2 мм и фрезоване на леглата за буталата.
2. Разстъргване на цилиндрите до 75мм.
3. Олекотяване на буталата.
4. Полиране на всмукателен и изпускателен колектор.
5. Полиране на челата на буталата (не дава мощност ,но поне не държат нагар).
6. Олекотяване на буталния болт чрез фрезоване в краищата.
7. Полиране на преливните канали.
Ми май това беше от мен за сега а на вас оставям да помагате с съвети и идеи. А за ентусиастите които тръгват с мен по този път - успех!
"Когато има топла вода винаги търсете по-топла от нея" ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Събота, 04.10.2008 г. 21:11 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Първата идея е друга кола.От 50 коня...какво искаш да извадиш?Е да,вероятно с мноооого олекотяване на купето ще се движиш наравно с някоя 20 години по-нова малолитражка,дето върви като "яко разпилен" Вартбург,ама за сметка на това харчи наполовина и има три пъти по-голям ресурс на мотора.
По варела може да се инвестира...в салон,гуми,изолация,парно...Там са големите мизерии,големите недоглеждания,якото претупване.Ако правиш САМО мотор,никакъв смисъл няма,защото и 160 да започне да вдига,пак ще ти надуе главата от рев ,пак ще се осмърди на горяло масло вътре и пак ще тече като лейка от места,на които никоя друга кола от същата година на производство не тече.Много болна идея е да имаш някакъв rat style курник,дето плащи хората по пътя и гори литър на километър.Колкото и бърз да е...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 04.10.2008 г. 21:28 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
IvanSlavkoV90
Зла гад
Регистриран на: Понеделник, 11.08.2008 г. 03:47 ч. Мнения: 17
|
75 мм?Набий му 4то ремонт бутала от ИЖ Спорт - 77мм,само буталния болт не знам дали ще съвпадне.
|
Събота, 04.10.2008 г. 21:52 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
има 353 с пробег над 300 хиляди километра ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif) без ремонт това го твардя със сигурност,кое хар4и по литър на километър я си припомни нещо за МЕЛКУС РС 1000 и кво сравняваш 353 с малолитражките и малообемните ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) поздрави
|
Събота, 04.10.2008 г. 22:50 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Подобренията които си замислил са в правилна насока, но има още неща ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
|
Неделя, 05.10.2008 г. 11:03 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Едни клиенти имат дизелов бус,дето скоро превъртя 1 млн км и ако се вярва на тия в сервиза,е точно в средата на живота си.Само,че...тоя бус никога не е влизал в друго,освен във фирмен сервиз и консумативи за него никога не са купувани извън фирменото представителство.
На сегашната ми кола първи ремон е направен на 470 хиляди км.И ако поддържам мотора както предния собственик,тоя мотор ще надживее...2-3 купета.
Това го пиша защото е напълно реално да има вартбург на 300 хиляди,дето има живот поне още 100.Не е невъзможно.Ама колко са такива изключения?Обикновено на 100-150 вече са пътници.Една бутилка фалшиво масло и край с мотора.Да си оправи купето,за да стане колата годна за каране.Защото в оригиналния вид е далеч от такава идея.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 05.10.2008 г. 12:56 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Atanas
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 02.03.2008 г. 00:09 ч. Мнения: 41
|
|
Неделя, 05.10.2008 г. 13:42 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
харесва ми да чета такива теми ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) Колега вземи първо пусни снимки на твоя Вартбург в другата тема и от там нататък започвай с проектите който си ги замислил ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Неделя, 05.10.2008 г. 14:51 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
За глупости няма да споря,а и темата е за друго.
Съгласен съм,всички вартбурзи имат ресурс над 300 хиляди,могат с леки доработки да се направят да вдигат 200 и да харчат 7 градско.
А...и има части...дори оригинални туниг каталози се намират,с подписа на Хонекер на тях.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 05.10.2008 г. 21:26 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Хахаха с подписа на Хонекер!!! Добре ве Митак, разсмя ме от сърце ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
Неделя, 05.10.2008 г. 22:42 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Снимките на моита гадинка направо биха могли да ужасят мнозина от вас тъи като не съм виждал машина в по окаяно състояние от моита преди да започна проекта по въскресението и ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) Но с риск да изпратя мнозина от вас в психодиспансер ще ви ги дам следващия път.
относно коментарите на санта: поне веднъж се опитай да бъдеш оптимист то ако човек казва "тва не може да се направи" щяхме да живеем в пещери
а относно доработките възнамерявам да му сложа още резонансна фуния и три карбуратора с хоризонтален поток от мотор замислиа се и система туин спарк но не знам дали ще има ефект ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 20:13 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
353W-fen
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 20:09 ч. Мнения: 21
|
Васко си4ко разбирам,резани бутала,шлайфана глава,пилени канали,разан маховик,резонатор,електронно запалване,големи бубини,ама па 4ак туин спарк ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) каде ди ги дена тия две свещи бе 4овек дай едно по едно ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif) поздрави
Ау, моля те, пиши на човешки език...
|
Понеделник, 06.10.2008 г. 21:04 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
![Мнение Мнение](./styles/hestia_blue/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Повече мощност - повече идеи
A вие как правите полиране на горивните камери аз примерно като смъквах главата и реших да я почистя. Като почистих горивните камери видях че не са гладки ами имат някакви цилиндрични нарези (вдлъбнатинки) образувани при фрезоването и между тях имаше сажди. Със шкурка ги загладих, първо 150, после 400 после 1000, после паста за зъби и парцал. Станаха сравнително лъскави. Не знам дали съм ги полирал добре обаче след като ми се наложи да смъквам пак главата и видях че се беше натрупал нагар се едно не са полирани. Вярно че по-лесно ги измих, ама си натрупва нагар и то плътно. Не знам защо така. Нещо не съм ги полирал както трябва ли.
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 00:48 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
![Мнение Мнение](./styles/hestia_blue/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Повече мощност - повече идеи
Нагара ти се е получил щото караш с гадно масло, вероятно го предозираш и в комплект с това - недостатъчно ръчкане на мотора и лоша центровка.
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 17:18 ч. |
|
![](./styles/hestia_blue/theme/images/spacer.gif) |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
![Мнение Мнение](./styles/hestia_blue/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Повече мощност - повече идеи
Ивак има ли изобщо двигател на трабант или вартбург, който да се гара градско и да няма нагар на горивната камера? В София примерно ако искаш да ръчкаш и подържаш обороти трябва да караш само на първа из центъра.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 22.12.2008 г. 18:03 ч. |
|
|