Повече мощност - повече идеи
Автор |
Съобщение |
time1987
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 24.01.2009 г. 21:17 ч. Мнения: 6
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
ами не нямам опит с варга... карал съм но отдавна.. имах мотор 2т и по него съдя че триа върви.. знам че са бързо уборотни... имам кола с предно и така  а да искам го да си правя кеф на писта  мн мой пр. си накупуваха уш бегачки и ми е кеф да им натрия носа с вартбург 
|
Сряда, 28.01.2009 г. 18:40 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Защото и аз имам такава идея...надявам се до няколко месеца, да започна проект за 353.... 
|
Сряда, 28.01.2009 г. 20:43 ч. |
|
 |
time1987
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 24.01.2009 г. 21:17 ч. Мнения: 6
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
kakvi podobreniq smqtash da mu pravish ?
Ако обичаш пиши на КИРИЛИЦА
|
Четвъртък, 29.01.2009 г. 00:29 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Трудно ще се редиш до бегачки, стига за теб бегачки да не са БМВ 316 и Голф 1.8 моно. Ама с нещо силно забрави,колкото и да е тунинга. Евентуално с много пилене ще си на кантар с Астра 115 коня. Просто са му малко кубиците. Но ако държиш колата да е с предно и да си правиш кефа на писта е супер. Има изобилие от въртящ момент и изтегля добре от завоя, а и доколкото знам е единствената кола с предно предаване и разпределение на тежестта 50/50 между предния и задния мост. Също така и заради шасито Вартбургът е много твърд при странични усуквания и е кеф да караш по завои.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Четвъртък, 29.01.2009 г. 21:36 ч. |
|
 |
time1987
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 24.01.2009 г. 21:17 ч. Мнения: 6
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
виж аз няма да се бягам с него на прави очастаци..мен ми триа за черен път искам да карам из рали крос с него... а там има значение колко е бързо обортна колата... още несъм си го купил имам парите ам изчаквам за да зная вартбург ли да е или лада или нещо др.. и искам да ме посъветвате дали да е вартбург и защо да е той и евентуално как да го направя за да върви!!!
|
Четвъртък, 29.01.2009 г. 22:13 ч. |
|
 |
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Е значи го искаш за село?-така ли да разбирам? Зимай лада  -щом ще е на пресечен терен.......че тука с варела частите са проблемни 
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Събота, 31.01.2009 г. 02:29 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Ладата като я вдигнеш на крик и едвам й се затварят вратите. Вартбургът си е на шаси и с независимо задно окачване. Отделно и самото окачване е по-здраво. С рейка е и управлението е много по-директно и с повече усет. Като конструкция е много по-подходящ за рали крос. Само че го има и въпросът с частите. Особено ако искаш нещо подсилено (примерно по-як съединител) филмът е голям. Моят съвет е: нито едното от двете. Щом нито си имал Вартбург, нито му знаеш пинизите, нито имаш от къде да намираш части лесно, по-добре не се вкарвай в такъв филм. Има смисъл само ако си му фен и искаш да е точно Вартбург.А ладата си е кенеф по принцип. Лоша кола, която за нищо не става, но често се използва за състезания заради ниската цена на всичко по нея. Иначе ако оскаш да е конкурентноспособна нищо руско не трябва да остане по нея.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Събота, 31.01.2009 г. 20:34 ч. |
|
 |
2TfeN
Луд с Вартбург
Регистриран на: Петък, 23.05.2008 г. 15:11 ч. Мнения: 77 Местоположение: ПЛЕВЕН
Skype: xelikopter353
Automobile: WR-353
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
_________________ http://www.vbox7.com/play:123c65e4
2t-IFA___RaCinG___PleVeN___-IFA-2t
|
Неделя, 21.06.2009 г. 00:20 ч. |
|
 |
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Отдавна не съм се включвал в дискусиите по тази тема (която противно на очакванията ми стана много добра) та реших да изложа макар и малкия си напредък. Блока беше изпратен за Стара Загора където Ивака (специално благодаря за помощта) го направи според познатите доработки. От там нататък се заех с буталата. Изчистих заводските дефекти (шуплички,пъпки,неравности) полирах челата и разширих прозорците. Поиграх си малко и с буталните болтове като скосих леко краищата (по този начин постигнах олекотяване със завидните 10 грама  ) . За сега е това ,но остава може би още толкова, надявам се до края на ваканцията вече да е готов и да го представиме на някоя от срещите. п.п. Казаха ми че нагар не се получава ако двутактовия двигател се кара с рициново масло вместо с нормалното двутактово. Има ли нещо вярно в това или е просто поредния мит? Това е от мен за сега ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Четвъртък, 02.07.2009 г. 17:40 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
А от къде си? ![angry [smilie=angry]](./images/smilies/angry.gif) дЗ а дали няма да се излъже да спазва правилата и да го напише в профила си
|
Четвъртък, 02.07.2009 г. 19:14 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Нагар не се получава ако се кара в хубаво полусинтетично масло винаги в обороти (тоест без пенсионерско каране и без брутални задръствания). Забрави за всякакви рицини, керосини, нитрота и т.н.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 12.07.2009 г. 00:16 ч. |
|
 |
vtsa
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 02.07.2009 г. 14:50 ч. Мнения: 10 Местоположение: SOFIA
Skype: vxygxp
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
|
Четвъртък, 15.10.2009 г. 13:30 ч. |
|
 |
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Да не би случайно да го имаш и случайно да го продаваш? 
|
Четвъртък, 15.10.2009 г. 18:33 ч. |
|
 |
vtsa
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 02.07.2009 г. 14:50 ч. Мнения: 10 Местоположение: SOFIA
Skype: vxygxp
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Това са ми двигателите от лотките. ![2beers [smilie=2beers]](./images/smilies/2beers.gif)
|
Събота, 17.10.2009 г. 17:25 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Повече мощност - повече идеи
Сериозно ли?
|
Неделя, 18.10.2009 г. 00:27 ч. |
|
|