Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Фарове 353
Сложно е за производителя. Монтажа е plug&play - всичко се закача с букса на старата инсталация. Реже се единствено гумения маншон ако има такъв. Иначе за заслепяването е много условно - вартбурга е висока кола и винаги ще заслепява разни low rider-и. Мен ме заслепяват почти всички джипове и рейсове. Но при всички случаи е добре да минеш регулировка за да си убеден че каквото зависи от теб е направено.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 25.11.2009 г. 10:37 ч. |
|
 |
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
 Re: Фарове 353
Голяма смешка е това , че афтЪр маркет ксенон, монтиран на рефлекторен фар не заслепява, било то и след най-прецизното регулиране на фарове на света. Купете си нови фарове, сложете си хубави крушки и си свиркайте. С тия ксенони извадихте очите на хората. Купих си очила за нощно каране против заслепяване. Много съм доволен 
_________________
|
Четвъртък, 26.11.2009 г. 13:24 ч. |
|
 |
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
 Re: Фарове 353
Я разкажи малко по-подробно за тези очила. Че има и други хора на твоето мнение. Направо си мисля за един прожектор, с който да им светя на тия с китайските ксенони на рефлекторен фар. Да видят какво ми е. Оаобено със старата кола, дето седях почти на земята си е ебало мамата. А Вартбургът има такива хубави фарове. За какво ви е повече?
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Петък, 27.11.2009 г. 22:11 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Фарове 353
Вземи един произволен трабант или голф двойка (еднакви са фаровете) и се опитай нощно време да подържаш 80-90 на по-натоварен път, където се кара доста на къси. Аз лично трябва доста да намаля при разминаването за да виждам нещо....
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 28.11.2009 г. 01:25 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Фарове 353
Ми не се вижда точно заради насрещните ксенони.Нямам проблеми когато се разминавам с някоя кола с нормални фарове.Просто в колоната насреща е достатъчно да има една кола която синее отдалеч и край-нищо не се види.Какъв е изходът-да се запасим всички с възможно най-гадните ксенони,да нахакаме по една-две двойки халогени и да караме на дълги.Едно време Трабанта беше 6V ,а халогенни лампи не знаехме ама се караше.Сега и прожектор от стадион да туриш все ще излезе някой с по силен. Крайно време е компетентните органи да се замислят.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 28.11.2009 г. 09:58 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Фарове 353
Да - за съжаление е така. Ако всички караха с предписаните крушки и на ГТП се правеше задължително реглаж на фаровете щеше да е песен. Но след като не се прави или не виждаш или и ти си с ксенон. Или псуваш по форумите и пак нищо не виждаш.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 28.11.2009 г. 15:08 ч. |
|
 |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
 Re: Фарове 353
Да ама лошото е ,че като ме заслепят инстинктивно завивам към осовата линия, понеже насреща фаровете ги виждам но не виждам в дясно дали няма каруца,пешеходец и колело.Така в риск е и заслепяващия,особено ако трябва той да заобикаля. Това за ксеноните ми напомни един спор който водехме с познат.Търсеше си "огромен джип" с който да не го е страх от катастрофа,щото щял да е по тежък от другите."Возя децата си в джипа и ще съм спокоен при евентуален удар" Тогава го попита какво ще стане ако всеки разсъждава така и другите почнат да си возят децата в КРАЗ примерно.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Събота, 28.11.2009 г. 18:11 ч. |
|
 |
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
 Re: Фарове 353
По-добрия вариант е бетеер 
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Четвъртък, 03.12.2009 г. 10:23 ч. |
|
 |
svepldi
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 25.04.2009 г. 15:37 ч. Мнения: 37
|
 Re: Фарове 353
Колега alcoholmeter тъй като и аз имам проблем с фаровете особено в дъждовно време, много пъти съм се замислял дали да не сложа ксенон. И аз се ядосвам, когато някой "голфаджия" ме заслепява с ксенона на обикновения фар, но пък и много пъти съм се питал колко голфаджии ще дадът 150лв за ксенон и дали това не са просто евтини китайски сини крушки, които не вършат никаква работа. Въпроса ми е има ли ефект и осветяват ли по-силно пътя, когато са сложени на обикновен фар, особено при мокър асфалт, а също и каква е разликата между ксенон и би-ксенон  Благодаря!
|
Неделя, 21.02.2010 г. 16:59 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Фарове 353
Не очаквай чудеса от ксенона на мокро, защото бялата светлина се поглъща от водата повече от жълтата. Но в повечето случаи пак свети по добре. Пък колкото до голфаджиите - на много стари и евтини коли се слага ксенон, точно защото оригиналните фарове са пълна мизерия, докато на по-скъпите коли и с обикновените крушки свети добре.
За нашите коли - само биксенон. Той е една крушка, която се мести напред назад от електромагнит за къси/дълги. Обикновения ксенон е за коли с отделни крушки за къси и дълги. Не че не може и на вартбург да се сложи нормален, ама няма да имаш дълги, което не си е работа.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 21.02.2010 г. 17:25 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Фарове 353
Аз съм с Филипс +50% светлина и съм много доволен, цената беше около 35лв к-кт. Направих си реглаж на фаровете и не съм се занимавал понече с нищо. Сега свикнах с него, но в началото разликата се усещаше доста. Ако някога имам ксенон, то ще съм с лупи и пластмаса на фара.
|
Неделя, 21.02.2010 г. 17:41 ч. |
|
 |
svepldi
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 25.04.2009 г. 15:37 ч. Мнения: 37
|
 Re: Фарове 353
Е идеята ми е и да щадя така или иначе бързо падащият акомулатор 
|
Неделя, 21.02.2010 г. 18:23 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Фарове 353
Те са си със стандартната консумация - 55W мисля. 
|
Неделя, 21.02.2010 г. 19:22 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
 Re: Фарове 353
Всичко стандартно е около 50 вата, също и въпросните филипси. Има 100 ватови крушки, но те са от пусто в празно - изгаря ти рефлектора и пак не свети. Единствено по-икономично е стандартния ксенон, който е 35 вата.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 00:39 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: Фарове 353
Те тия с голямата консумация на практика не можеш да ги захраниш и смисълът е нулев, дори само бела можеш да си докараш.
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 01:11 ч. |
|
|