Трабант и Вартбург форум http://forum.2tpower.com/ |
|
гарнитура на главата http://forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=935 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | 353W-fen [ Сряда, 10.09.2008 г. 21:38 ч. ] |
Заглавие: | гарнитура на главата |
Та въпроса ми е следният какви са признаците за изгоряла гарнитура,питам защото си смених двигатела оба4е новият не те4е вода а много ръжда смених я няколко пъти и с антифриз пробвах но се едно и също. |
Автор: | stil1 [ Сряда, 10.09.2008 г. 21:48 ч. ] |
Заглавие: | |
Може просто самия блок/двигател да е каран с вода и да е ръждив и за това да пуска. Като напълниш системата на бързай веднага да го източваш, а почакай т.е. покарай я колата малко и чак тогава източи за да може хубаво да се изчисти от ръждата в блока. |
Автор: | TTT [ Четвъртък, 11.09.2008 г. 09:13 ч. ] |
Заглавие: | |
Потърси по бензиностанциите препарат за почистване на охладителната система. Наливаш вода и препарата, караш известно време и източваш. Наливаш само вода, караш пак малко, за да се изплакне и източваш. Следва качествен антифриз, а не евтино менте - и това е! |
Автор: | Santa [ Четвъртък, 11.09.2008 г. 11:44 ч. ] |
Заглавие: | |
Варела е с изцяло чугунен блок.От-до.Там тръгне ли веднъж ръждата-до там си...няма как да е спреш.За това-почистеане с препарат (10лв),полсе една профилактика с фосфорна киселина и нататък-само антифриз,по възможност концентрации като за -40 градуса.След година обаче пак ще плуват жаби вътре. |
Автор: | Atanas [ Четвъртък, 11.09.2008 г. 12:38 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | ||||||||||
|
Автор: | Santa [ Четвъртък, 11.09.2008 г. 13:23 ч. ] |
Заглавие: | |
Вярно е.Но и не знам кой ще е тоя,дето ще даде над 10 лева за литър антифриз с такива качества.Все пак у нас за антифриза все още е по-важно да не замръзва,от колкото да сприа ръждата.Една смяна на антифриз-50-60 лева,при положение,че може да се направи за 20...не го виждам как ще стане... |
Автор: | стамен353 [ Понеделник, 15.09.2008 г. 16:06 ч. ] | |||||||||
Заглавие: | Re: гарнитура на главата | |||||||||
Ако гарнитурата е за смяна ще блика вода и масло между главата и блока,също така се усеща и загубата на мощността,щото водата/антифриза влиза в цилиндрите,така че по-скоро ДВГ е ръждив отвътре. |
Автор: | Alehandro [ Събота, 29.11.2008 г. 19:10 ч. ] |
Заглавие: | отговор |
Отвори си на запален двигател разширителния съд. Ако се появяват мехурчета значи гарнитурата е изгоряла. Друг признак е излизането на пръски и капки вода от ауспуха. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |